Jag har mönstring om några veckor så just nu tränar jag 6 gånger i veckan för att få så bra resultat som möjligt på konditions och styrketestet.
0 ggr/vecka
1-2 ggr/vecka
3-4 ggr/vecka
5-6 ggr/vecka
7 ggr eller mer/vecka
Jag har mönstring om några veckor så just nu tränar jag 6 gånger i veckan för att få så bra resultat som möjligt på konditions och styrketestet.
Jag valde 0 gånger i veckan dels för jag har inte haft orken och dels så har jag ett jobb som både innebär konditions och styrketräning i ca 4 timmar i sträck om dagen, både till cykel och till fots samt tunga lyft vissa dagar.
Men det ska bli ett gymkort denna månad med sikte på 3-4 dagar i veckan med både konditions och styrketräning.
Handlingskraft-Endräkt-Offervilja
Kampgrupp mot Judendom!
RAHOWA! DELENDA EST JUDAICA!
Jag tränar 6 dagar i veckan om jag har skjuts då förstås :D
3-4 gånger i veckan blir det träning på gym. Just nu ingenting då jag är sjuk trist nog så blir hårdträning sen hehe.
Tillsammans segrar vi , splittrade faller vi. Så en dag hoppas jag vi alla står enade för det gemensamma mål som vi alla eftersträvar.
4-5 ggr/vecka då ;P
Jag har nu ökat min träningsmängd så numera tränar jag mellan 5-6 dagar i veckan, eller det har jag snarare gjort de senaste månaderna med uppehåll runt jul och nyår :evilgrin:
"Dräktens snitt antyder bärarens intellekt och begåvning, färgen hans känsla och hjärtslag."
- Thomas Carlyle
Tränar på gym 3 - 4 gånger i veckan. Ska även börja med simning igen så fort jag får mer tid :D
Enat och starkt var du en gång och skall du åter bli !!
1-2 gånger i veckan blir det.. men måste börja på allvar nu känner jag. måste komma i form :)
Under tiden som du läser den här signaturen blir din syster våldtagen, din mormor nedslagen & rånad medans din lillebror lär sig att injicera heroin.. Välkommen till mångkulturens Sverige!
Bokmärken