Undrar hur ofta forumets medlemmar tränar kondition/styrka?
0 ggr/vecka :whistle:
1-2 ggr/vecka :-)
3-4 ggr/vecka :grin:
5-6 ggr/vecka :thumbsup:
7 ggr eller mer/vecka :wheeey:
Gör gärna ett inlägg o berätta, vad ni tränar för någonting!
0 ggr/vecka
1-2 ggr/vecka
3-4 ggr/vecka
5-6 ggr/vecka
7 ggr eller mer/vecka
Undrar hur ofta forumets medlemmar tränar kondition/styrka?
0 ggr/vecka :whistle:
1-2 ggr/vecka :-)
3-4 ggr/vecka :grin:
5-6 ggr/vecka :thumbsup:
7 ggr eller mer/vecka :wheeey:
Gör gärna ett inlägg o berätta, vad ni tränar för någonting!
"Man må hoppas att historiens dom - som obevekligen kommer - må bli så hård och oförsonlig, som förövarna av sveket gjort sig förtjänta av."
Hehe noll ggr/veckan. Det har helt enkelt inte blivit avMen jag ska snart börja ;)
:-) En sådan får det bli. 1-2 gånger i veckan. Håller på att flytta just nu men när jag kommit igång med min nya bostad så kommer även mer träning igång.
Enade tillsammans så segrar vi
Tränar aldrig men tänkte jag skulle börja med det nu när det är nytt år och allt! :D
Jag tränar förlite just nu. Måste ta tag i detta men jag känner att jag inte har tid. Nej, imorgon ska jag ta tag i detta! Och jag ska fortsätta, inte bara gå dit en gång och sen aldrig igen utan nu fan!
Amor patriae nostra lex
1-2 gånger i veckan blir det för mig.
Det är för lite egentligen men lathet
är för mig en mäktig fiende när det gäller träning :p
Mellan 3-6ggr/veckan.![]()
jag tränar handboll, vi har 4 handbollspass, två gympass, 2 löppass i veckan, sen match på det. så himla kul=)
Jag svarade 3-4 ggr per vecka.
Det är nog ett genomsnitt sett över hela året.
Samtidigt är det inte bara antalet pass som räknas utan vad man verkligen gör och hur länge man håller på.
Jag vet att friidrotts landslagets förre förbundskapten, den f.d olympiske guldmedaljören från Montreal 1976 Anders Gärderud en gång sade om den till sverige invandrade ryskan Ludmilla Engquist.
Vanliga landslagsmän tränar två pass om dagen, Ludmilla tränar bara ett, från det hon vaknar tills dess hon somnar.
Politisk extremism är inte att kritisera dagens mångkulturella samhälle.
Det som är extremt är att acceptera det.
Jag ska gå och köra ett ryggpass nu:).
3-4 pass i veckan blir det, i mån av tid
Ska prova köra skivstångsrodd med hantlar,det blir säkert en trevlig känsla det...
In i striden genom ett kulregn Herrens vilja ske
In i striden går han på led
Tills han vitögat ser karolinen marscherar fram
Lade sitt liv i Guds hand för sin konung och fosterland
Tills han vitögat ser karolinen marscherar fram
Jag försöker hålla i gång benen 3-4 ggr/vecka. Men under vintern så byter gärna ut något pass löpning mot "laggen".
Jag har ett bra tips att bli av med latmasken i kroppen:
Fyll en hink med jord o ställ den under sängen. Efter en god natts sömn så har latmasken krypit ner i hinken.:evilgrin: Sen kommer det att gå hur bra som helst att träna.
"Man må hoppas att historiens dom - som obevekligen kommer - må bli så hård och oförsonlig, som förövarna av sveket gjort sig förtjänta av."
Bokmärken