Kanske inte någon som tittar i denna längre, ( Ni skulle väl bara köra till den 14 feb ? )
Men i Sundsvall ? !. Någon där? :P
Kanske inte någon som tittar i denna längre, ( Ni skulle väl bara köra till den 14 feb ? )
Men i Sundsvall ? !. Någon där? :P
"Amor Patriae Nostra lex"
några göteborgare på hising island som bor bjurslätt, biskop eller i närheten
Jättebra idé. Men det hade varit kul om nån kunde ordna något liknande för trestad-området (Trollhättan, Vänersborg och Uddevalla). Eller södra Dalsland... Någon???
Epona_81: Det finns i varje fall ett ale-territorium, även om jag mer tillhör trestad-området. ;P
Love is for fools. Im a fool
Kanske inte ska dra upp gamla grejer men tyckte det var en riktig bra ide så fortsätt gärna, ett önskemål är att hitta någon som kan representera Nora och Örebro området skulle vara kanon!
mvh Retaliate
Bor i Linköping o tycker ändå vi har de bra mellan oss nationela men kan vara böttre för om man nu åker till Norrköping så könner ingen varann tycker vi som grannar borde ha bättre kontakt vi är ju ändå ute efter samma levnad så varför inte prata med varann så vi kan gå gemensamt ut o få vårat land tillbaka?
Godkväll alla.
Har inte läst igenom allt som skrivits på denna tråden men jag tycker att Anvihls förslag är väldigt bra. Detta är säkert något som disskuterats bland de nationalistiska delen av folket i detta landet ett par gånger. Vi alla förstår att enighet är något som måste ske inom oss nationalister, så länge vi är splittrade som vi varit allt för länge så kommer för lite att hända. Jag vet mycket väl att även nationalisterna har väldigt många olika åsikter inom väldigt många olika områden. Jag disskuterar gärna olika områden i samhället med mina medsvenskar och vi må kanske inte alltid komma överens, men jag vet att vårt mål är att vår nation och folk ska fortsätta att leva vidare och att vårt folk ska få leva otroligt bra liv.
Jag lämnar in intresseanmälan för folk i Skåne området ifall det finns några nationalister som vill ha lite kontakt där(Jag vet att Skåne området är en rätt bred yta, men ändå ett område det är värt att knytta samman oss i).
Kan även nämna att jag är inget vänster troll bara för att detta kontot är nyregistrerat utan jag har varit registrerad här tidigare. Skicka gärna intresse för er i Skåne i ett mail eller privat meddelande(då jag är rätt dålig på att hålla koll vad som skrivs i forumet), undviker gärna att lämna ut personlig information här på forumet om mig själv och jag hoppas att ni alla har förståelse för detta.
Ha en fortsatt bra dag/kväll
Finns det någon/några aktiva nationalister i Uppsala som man kan alliera sig med?
He alone, who owns the youth, gains the future. - Adolf Hitler
Det bör ännu en gång påpekas att försiktighet är en dygd. Lämna aldrig ut uppgifter om er själva, speciellt inte till nya overifierade användare. Inget ont menat, men admins hjälper nog till med att verifiera både nya och gamla medlemmar ifall det är nödvändigt.
Hur står det förresten till med aktiviteterna i Göteborgsområdet? Har alla gått i ide?
Bokmärken