nu går det inte bra men vad fan...forza dif!
nu går det inte bra men vad fan...forza dif!
Man behöver inte alls hålla på samma lag i fotboll som hockey. När det gäller ishockey är det bara DIF som gäller. Tyvärr tror jag det blir ännu ett mellanår eftersom inga märkvärdiga nyförvärv gjorts, men förhoppningsvis har jag fel!
Hur gick det i matchen mot Bajjen kära apor? :O
Bajen pundare och stinkande apor ;)
AIK <3
Oj oj såg inte att det var en ishockey tråd, Ber om ursäkt men låter det stå ändå ;) Lycka till på isen
Då är man tillbaka, För det mesta nykter och klar i skallen!
Längtar tills det är dax för match igen:wheeey:
Har längtat efter hockeysäsongen sedan i början av juni! Men nästan bara en månad kvar :)
Egentligen borde tråden kallas för "Djurgården hela Sveriges stolthet". Tyvärr så får vi som bor i hockeyns jämmerdal nöja oss med att se DIF de gånger de möter frölunda.
DIF rätt igenom!
Snart far igen, måtte gudarna le åt min nästkommande och hennes mor...
"I kolonner vi marschera, mot det slutliga målet.
Med en övertygelse, starkt som svenska stålet.
Att befria vårat folk från detta högförräderi,
som svensken bara accepterat, och tvingats leva i."
"Never get between a fat man and his food" - Alltså, ge fan i mitt käk annars jävlar...
"För mycket av olika saker är aldrig bra, men för mycket av en bra whisky, är långt ifrån tillräckligt...." Mark Twain
Kolla trycket på läktaren, fan va grymt!
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten to different shades of black and blue.
E Djurgårdare :D I både Hockey o fotboll <3
"When I get sad I stop being sad and be awesome instead" - Barney Stinson
Djurgården - Sverige stolthet - klara för semifinal. Usch vilken dramatik det blev i slutet, ledning med 3-0 blev snabbt 3-2 och Brynäs hade några riktigt farliga chanser till kvittering. Ett riktigt fredagsmys!
Snart far igen, måtte gudarna le åt min nästkommande och hennes mor...
"I kolonner vi marschera, mot det slutliga målet.
Med en övertygelse, starkt som svenska stålet.
Att befria vårat folk från detta högförräderi,
som svensken bara accepterat, och tvingats leva i."
"Never get between a fat man and his food" - Alltså, ge fan i mitt käk annars jävlar...
"För mycket av olika saker är aldrig bra, men för mycket av en bra whisky, är långt ifrån tillräckligt...." Mark Twain
Fest hos mig ikväll (bara om du är djurgårdare och från nordisk)![]()
Signatur
Mycket stabil insats av Djurgården i första semifinalmatchen borta mot LHC. Siffrorna 1-3 kunde blivit större. Framförallt en seger för lagmaskinen Djurgården!
Bokmärken