En omröstning om vilka tillägg användarna helst vill se under den närmaste framtiden. Rösta och skriv gärna en kort kommentar.
Fler community-funktioner
Fler flash-spel
Fler forumkategorier
Fler låtar i mp3-radion
En omröstning om vilka tillägg användarna helst vill se under den närmaste framtiden. Rösta och skriv gärna en kort kommentar.
"Still Faye reminds us we should not give in to pessimism. What we are experiencing is not an apocalypse but a metamorphosis of humanity. We might have reached the end of what the Hindu traditions refer to as the Kali Yuga. The age marked by materialism and selfishness. But those who survive the catastrophe and chaos will perhaps build a new and better humanity."
MOTPOL · METAPEDIA · ALTERNATIVE RIGHT · ARKTOS · DÉGÉNÉRATION
Fler låtar i mp3-radion, bara för att den ska vara bäst. Vilket den redan är då med i alla fall.
Fler communityfunktioner. Jag kan inte komma på något just nu, men kolla runt på diverse communityn så kan man "sno" ideér därifrån.
Fler kategorier också (talar inte om forumet). En kulturdel med recensioner på skivor, böcker till exempel.
Har suttit och spånat runt på en del forum.
En funktion jag fastnade för hittade jag på Lunarstorm.
De har olika recensioner och liknande som användarna kan skriva.
Varje vecka (eller varje dag?) läggs en recension eller artikel ut på förstasidan.
Det är ett bra sätt att belöna skribenten.
Man kanske kunde ha en ruta där admin varje vecka länkar till den mest tänkvärda artikeln?
Under har man en presentation av skribenten.
gärna med ett internt rankingsystem; det skulle åtminstone jag uppskatta.
Status indikatorer som börjar blinka eller något när man får gästboks/mail inlägg
samma för vänner förfrågan!
Ett klotterplank, alterantivt chat vore ganska trevligt.
Och kanske ett lite större utbud på neofolk radion, annars tycker jag att det som finns nu duger gott och väl för en rätt så lång framtid framöver.
"Den som inte röstat har ingen rätt att klaga" borde snarare vara; "Den som med sin röst skapat problemet har ingen rätt att klaga på resultatet"?
En låt som jag gärna skulle se i mp3 radion är faktiskt Axel Rudi Pell - Forever Angel. grymt bra och den har till och med nationellt budskap. Låter det som. Annars så bör ni köpa skiva eller ladda ned den låten både aukustiska och icke aukustiska. blev lite OT ber om ursäkt för det.
Kanske lägga till en möjlighet att lägga in en koppling till RSS-feed från www.last.fm på ens presentation? (finns sådan kod på sidan), så att ens kanske 10 senast spelade MP3'or syns i någon spalt man kan välja om man vill ha med?
Bokmärken