Sidan 3 av 14 FörstaFörsta 1234513 ... SistaSista
Resultat 31 till 45 av 205
    Bärsärk delads avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    590
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Admin, var vänlig att radera detta inlägg.

Tack på förhand

emden
    Oregistrerad emdens avatar
    Får man vara lite kritisk och påstå att den här tråden inte direkt tillför nåt?

Väpnare MASs avatar
    Reg.datum
    2007 Aug
    Rykte
    64
    Tack
    0
    Jag har själv varit förskonad ifrån att hamna i trubbel med rasfrämlingar men kommer ihåg en händelse från högstadiet som plågar mig än idag. Det var en eftermiddag och jag stog ibland en stor grupp andra elever som väntade på bussen. Får då se en Skinhead som går på skolan bli misshandlad av en rasfrämling, inte någon från denna stora grupp med elever gör någonting. Det här var under den tid jag var rätt så blyg och försynt och jag vågade helt enkelt inte ta tag i problemet. Det här är något som jag skäms för. Önskar jag kunde leva om denna dag och göra rätt, i dagens läge så hade det fått en helt annan utgång

Jarl Crazy Chess Champion Anders_af_Odens avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4250
    Tack
    9
    Tackad: 8 gånger i 4 inlägg
    Det viktiga att tänka på är att vi har drivit ut turkarna tidigare och vi kan göra det igen, så länge som viljan för vår nation och vårt folk finns så finns också ett hopp.

Hur fruktansvärt det än låter kanske det som krävs är att Mona Sahlins dotter hon fick tillsammans med en chilenare själv ska bli gruppvåldtagen av fyra negrer för att det mångkulturella helvetet ska få ett slut.

I vilket fall som helst är det nu upp till oss nationalister som har lyckats se igenom lögnerna, som fortfarande har en sund livssyn, att vända utvecklingen och rädda vårt folk ifrån denna förnedring.

Vi måste se det som vår uppgift att försvara sanningen när andra tiger, att alltid stå upp för rättvisan och att värna om vårt arv, det är vi skyldiga våra förfäder och alla våra ännu ofödda svenska barn.
    Jarl i FMI

Jarl Thuls avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    2039
    Tack
    0
    På dessa underbara, statliga skolor går det så många invandrare att jag bestämt tror att mina praktiska färdigheter i det svenska språket havererat.

Utom detta är det ca fem rånförsök, några misshandelsfall och en hel drös med olaga hot. Å andra sidan är jag inte den lugnaste potatisen i utelivet heller. När aggressionerna tindrar i ögonen så har jag en förmåga att alltid ingripa för att åtgärda problemet. Om detta rör utkastning av invandrare från tunnelbanan, olaga hot eller dylikt, det hör inte till ovanligheten.
    "The environment would be helped by a drastic reduction in the human population". - Ian Read

Riddare Pro_Patrias avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    345
    Blogginlägg
    2
    Tack
    3
    Tackad: 34 gånger i 17 inlägg
    Jag deltog förut i en fotbollskupp som finns på en camping, där man också kan hyra trampbilar. Jag och mina kompisar hade hyrt en sådan som vi cyklade runt i.
    Efter ett tag så kom en svart och två mindre mörka med en likadan trampbil. De började krocka i våran trampbil och vi gjorde likadant tillbak. Till slut stannade båda trampbilar jämsides med varandra. Den svarte tog ett grepp om halsen på mig och påpekade hur ful jag var. Jag sa ungefär samma sak till honom och sedan släppte han greppet och drog sig iväg med sina kompisar. Då var jag runt 13-14 år gammal.
    Om en process inte går som man förväntar sig kan det vara bra att stanna upp och fundera på vad som går fel innan man fortsätter den. Pik riktad mot makthavande politiker.

Bärsärk Nyan Cat Fever Champion Spikens avatar
    Reg.datum
    2007 Sep
    Rykte
    206
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Anders_af_Oden Visa inlägg
    Det viktiga att tänka på är att vi har drivit ut turkarna tidigare och vi kan göra det igen, så länge som viljan för vår nation och vårt folk finns så finns också ett hopp.

Hur fruktansvärt det än låter kanske det som krävs är att Mona Sahlins dotter hon fick tillsammans med en chilenare själv ska bli gruppvåldtagen av fyra negrer för att det mångkulturella helvetet ska få ett slut.

I vilket fall som helst är det nu upp till oss nationalister som har lyckats se igenom lögnerna, som fortfarande har en sund livssyn, att vända utvecklingen och rädda vårt folk ifrån denna förnedring.

Vi måste se det som vår uppgift att försvara sanningen när andra tiger, att alltid stå upp för rättvisan och att värna om vårt arv, det är vi skyldiga våra förfäder och alla våra ännu ofödda svenska barn.
    Tror du att om hennes dotter blev utsatt för det så skulle mångkulturen få sitt slut?

jag satt och funderade på vad som skulle få politikerna att ändra tankesätt, och jag kom inte på någonting.
    Jag tror att om någonting riktigt hemskt skulle hända p.g.a mångkuturen så skulle dessa politiker endast sätta sig själv i säkerhet.
    Jag lever för ett fritt Sverige och Europa.

Jarl Crazy Chess Champion Anders_af_Odens avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4250
    Tack
    9
    Tackad: 8 gånger i 4 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Spiken Visa inlägg
    Tror du att om hennes dotter blev utsatt för det så skulle mångkulturen få sitt slut?

jag satt och funderade på vad som skulle få politikerna att ändra tankesätt, och jag kom inte på någonting.
    Jag tror att om någonting riktigt hemskt skulle hända p.g.a mångkuturen så skulle dessa politiker endast sätta sig själv i säkerhet.
    Jag vet uppriktigt sagt inte, men det skulle inte förvåna mig om även en person som Mona Sahlin skulle vakna upp då hon på nära håll fick ta del av en av mångkulturens allra yttersta konsekvenser.
    Jarl i FMI

Odalbonde Jessicahss avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    11
    Tack
    0
    Jag själv har aldrig blivit rånad, nerslgen eller dylikt, men nånga av mina vänner har blivit det.
    jag däremot har blivit jagad av hobby-turkar (svenskar som använder sig ab "aboo" "walla walla" och bryter på ett annat språk än svenska)som hade stora glödande pinnar.

Trotts att min klass "endast" består av 1/3 invandrare så är det dom som står för 90% av allt oväsen...

Jag har dock en invandrarkille i min klass som är otroligt trevlig och som verkligen har anpassat sig efter sverige och kan språket precis lika bra som jag själv :)

Rekryt olasnyggs avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    17
    Tack
    0
    Jag har inte så mycket att säga om invandrare, då jag bor i Kungsbacka. Men jag möter dagligen invandrare på jobbet. Många har bott i Sverige en lång tid, men kan ändå dåligt svenska, vilket är irriterande, och jag får en känslan att dom inte ens vill kunna språket.

Sedan tänder dom till snabbt, och flaxar med armarna likt en jätteörn när dom försöker att beskriva något till mig. Dom verkar faktiskt lite efterblivna och visar dessutom dålig respekt för andra människor. Att dom sedan är groteskt fula gör inte saken bättre.

Väpnare Trolltygs avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    175
    Tack
    0
    Hmm vart ska man börja? Bespottad och kränkt för min blonda hårfärg. Hår fått ett x antal smällare kastat emot mig och några gammla vänner.
    Första gången jag blev slagen var av en man av chilensk härkomst var bara 14 år. Han sa sig inte slå tjejer men då jag försvarade min dåvarande pojkvän så var jag ihärdig och flyttade inte på mig. Sen har det varit en hel del andra saker då det har gått mycket värre än bara ett hårt slag i ansiktet. Men känner ej för att gå in på det här.
    Men de jag blivit mest bespottad och "utstött" av är vanliga svenssons som inte vill se utan bara tro vad medierna skriver.

GabbZ
    Oregistrerad GabbZs avatar
    Hmm.... Blivit hotad och tillsagd att hänga mig ett flertal gånger. Har även blivit slagen en gång och illa behandlad i flera år. En som tog stryptag på mig en annan gång. Detta är inte allt. Men det räcker f*an där. Ska inte behöva hända. Det "roligaste" är att det bara varit killinvandrare som varit på mig (och jag på dem) tjej-invandrare har jag med erfarenhet av fast inte på samma sätt. Dom slåss man inte med. Svaga individer och anorektiker enligt mig. (tvångsbantar pga av hot från deras män) de bär även slöja pga av deras män. Mycket starkt gjort av männen ^^ Killarna är fysiskt starka (oftast) men har inte mycket innanför pannbenet. En annan gång snodde dom min DT Yamaha och drog iväg med. Kom tillbaka trasig. Vi anmälde detta och pratade även med deras föräldrar som int ekunde svenska. Meningslöst. Mitt tips till mina framtida barn är väl ungefär att hålla sig borta från dem. ^^ Avfall kallas de.
    Det som tär och sårar mig mest är när folk säger attjag ska hänga mig, då jag haft flera vänner som gjort det. Det är inte helt omöjligt. Men varför göra det för att en svag "människa" säger det? Som om.... Inte ens att tänka på. Som sagt. Detta är inte allt. Och då är jag ynka 18 bast. Vad kommer härnäst? =/

Senast idag fick man stå ut med skiten då en lärare som inte kan svenska kom ut i korridoren och gorma om att vi skulle hålla käft. Det är f*n våran korridor. Den enda plats vi kan vara på utan att bli dumförklarade eller något annat av andra elever. -Estetkorridoren, passar det inte så byt sal då?! Han har ju inte ens en ordentlig dörr! En sketen glasdörr. Blir så förbannad. Höll man käft eller? ^^ Inte efter han lilla tal. Jaja, folk är säkert med om värre, men jag blir så förbannad. :)

GabbZ
    Oregistrerad GabbZs avatar
    Citat Ursprungligen postat av Trolltyg Visa inlägg
    Hmm vart ska man börja? Bespottad och kränkt för min blonda hårfärg. Hår fått ett x antal smällare kastat emot mig och några gammla vänner.
    Första gången jag blev slagen var av en man av chilensk härkomst var bara 14 år. Han sa sig inte slå tjejer men då jag försvarade min dåvarande pojkvän så var jag ihärdig och flyttade inte på mig. Sen har det varit en hel del andra saker då det har gått mycket värre än bara ett hårt slag i ansiktet. Men känner ej för att gå in på det här.
    Men de jag blivit mest bespottad och "utstött" av är vanliga svenssons som inte vill se utan bara tro vad medierna skriver.

Jag är en Svensson! :D heter det, har hund, pappa jobbar som brevbärare (hela familjen) och har volvo. Bor i ett rött hus med vita knutar på landet och han en bra familj. Men det var förstås inte oss du menade :P haha I see. :)

Odalbonde MammaMuu_s avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    19
    Tack
    0
    Ja har inte blivit rånad/misshandlad eller liknande. Som många utav er, men det är väl mest att man får kommentaren om att man är rasist/nazist bara för att man är blond och har en torshammare runt halsen. Eller så blir det ord eller taffs, oftast när man är ute på krogen och står på dansgolvet!!!!
    Tror dom flesta vart med om "taffset" på dansgolvet!?
    Tycker att det är väldigt roligt när vissa går och säger "jävla svenne" det kan även betyda att ha sin oskuld kvar, : "jävla oskuld".

Riddare sniffens avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    358
    Tack
    0
    Har själv inte varigt utsatt för våld , men dock så har min bror blivigt rånad, har gått i samma skola / klass som dessa avskum , men så har en del polare blivigt hotade / utsatta för våldet

Sidan 3 av 14 FörstaFörsta 1234513 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Hur blir man invandrare?
    Av benvolio i forum Invandring
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-10-16, 16:57
  2. Svar: 62
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 22:12
  3. AFA egna lilla guide
    Av xlin3r i forum Strategi och utveckling
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 01:01