Jag vet precis hur det är, omringad av ett större antal små troll med pliriga små ögon som sitter så tätt att det första ordet man kommer att tänka på är inavel.
Jag vet precis hur det är, omringad av ett större antal små troll med pliriga små ögon som sitter så tätt att det första ordet man kommer att tänka på är inavel.
En av mina aldra bästa vänner gick bort i en mopedolycka för snart 1 år sedan. En invandrare uttalade sig då såhär.
"Skönt att han dog, annars hade jag behövt slå ihjäl honom" Kan förövrigt säga att den invandraren inte bodde kvar länge här....
Jag personligen har aldrig blivit rånad av någon underlig anledning. Men 90 procent av mina vänner har
blivit slagna eller rånade någon gång. Nu senast så var
min lilla systers kompis på väg hem från skolan, presis utanför hennes port så smyger sig två "turkar" på henne bakifrån, och börjar misshandla henne grovt, för
att sen ta hennes gammla mobil och springa därifrån som små råttor. Min syrras kompis är 12 år, och kommer nu ha men för livet.
Rånad eller liknande har jag aldrig blivit, de flesta invandrare jag träffat är trevliga, faktiskt. Men så bor jag inte i Malmö heller.
Men vi måste komma ihåg att det inte är det viktiga. Jag har sett flertalet män/kvinnor med en utomeuropeisk flick- eller pojkvän och det är det VÄRSTA!
På ett sett kan man se det positivt att främlingar rånar och misshandlar svenskar, folk får upp ögonen. Svenskar som läser Aftonbladet behöver bara använda sitt förnuft för att förstå att det är just främlingar som ligger bakom dåden.
Applaud friends, the comedy is over.
Jag har inte blivit rånad eller något sådant, jag har bara mött på dom och blivit bemött av deras allmäna taskiga attityd där dom beter sig som att dom äger landet och att man minsann inte ska få ställa krav på dom.
Sen är det inte speciellt trevligt när ens stad(Göteborg) blir allt mer och mer fullt med sådana människor. Hur bekväm känner man sig i sin stad när främmande tanter som inte kan språket, står i sina lakan och slöjor?
Spelar ingen större roll om man har blivit utsatt eller inte, utan att leva med det i baktanken varje gång man ska gå ut till exempel. Rädslan, att vara rädd i sitt eget fosterland, det är här vi fostras och skall känna trygghet... Men vart tog den tryggheten vägen? Det som bekymrar mej mest är att när man ser hur invandrarna beter sig och ställer sig frågan; när dom har kommit hit, ska dom inte vara lite mer tacksamma då? Nej för dom vet ju hur det ligger till, hur det funkar med det svenska rättsystemet och det är klart att dom utnyttjar det.
Mina erfarenheter bygger på det jag själv beskådat med mina ögon. Jag har bott i ett område som närmast kan kallas "Ghetto" och innan vi flyttade så vart jag hotad för att det var en tjej som jag en gång i tiden umgicks med men sen skaffade hon en pojkvän som var röding och då var jag ju helt plötsligt "Nazist" (Jag hade problem innan det men nu blev det bara värre.) Dagen innan vi skulle flytta så satt det tre invandrare på parkbänken utanför oss och rökte gräs, jag satt mej ner och började fundera på om det verkligen var ett sådant kvarter jag ville att mina småsyskon skulle växa upp i. Det där kanske inte var så värst mycket att dela med sej av (Det är bara en lite del av allt) man stöter hela tiden på saker som gör en skeptisk. Erfarenheten kommer och går.
Jag lever för ett fritt Sverige och Europa.
Precis som du säger så spelar det ingen roll om man själv varit utsatt eller inte. Det ligger ju alltid i baktanke om man tex, ska gå på krogen. Som kille ska du alltid vara redo på att kvällen slutar på sjukhus efter en misshandel. Och som tjej får man alltid oroa sig om "är det min tur att bli våldtagen idag?". Derför måste tjejer alltid tänka på hur mycket dom dricker för att minska chanserna att bli våldtagna.
Det är förj*vligt att det är såhär, att vi Svenskar måste gå omkring i vårat egna land och vara rädda för att bli "kulturberikade" såfort vi går ut genom dörren.
Någonting måste ske,och det är nu!.
Slutdestination -----> Valhalla!
Ojoj.Litet axplock.
Påtänd zigenare som oprovocerat drog kniv på mig på spårvagnen.
3 bakfulla blattar som försökte provocera fram bråk i en busskur tidigt en söndagsmorgon när jag skulle till jobbet.
1,5 rånförsök. Ena var ett tafligt försök från snorisar att sondera terrängen. Ehh kompis får jag låna mobil. Det andra lite allvarligare som jag avstyrde med att dra fram ett föremål ur fickan som fick dem på andra tankar.
Slagsmål med en svarttaxichaffis. Liten turk som slog som en kärring.
Råkade ut för en "klassiker" kallad "Liten turk muckar så att resten av gänget får en orsak att slå ner nån". Vid kungsträdgården i huvudstaden närmare bestämt. Var lite berusad och en liten turk kommer fram och börjar dra i mina kläder och knuffa på mig. Jag tar strypgrepp på honom och dänger ner han stenhårt i asfalten och säger dra din j.. turkjävel, vilket han gör 50 m bort till resten av gänget på 15 pers som kommer mot mig. Gissa om jag sprang på vingliga ben:)
Oj listan kan göras hur lång som helst, frågan är vad man ska börja någonstans, det var redan på högstadiet jag för första gången kom i kontakt med mångkulturen då det fanns invandrare på skolan från Pakistan och även några negrer.
Jag blev mängder av gånger påhoppad av invandrargänget efter skolan där jag genom spottloskor, sparkar och slag blev ”kulturberikad”.
När jag en dag efter skolan skulle bege mig hem kom en neger fram till mig och hotade mig med sin kniv. Han sade att han skulle sticka kniven i mig om jag inte följde med för att be om ursäkt för någonting jag hade sagt. Som 13-åring var detta givetvis en fruktansvärd upplevelse men av någon anledning svarade jag ”glöm det”. Som svar fick jag att han skulle sprätta upp min mor.
Det var här på 90-talet som invandrarna förde in hot mot familjemedlemmar som en del i vardagen så det var första gången jag hörde denna typ av retorik.
Man undrar hur länge det svenska folket bara kommer att sitta och se på medan vårt samhälle omvandlas till en stinkande mångkultur, det är hög tid att ta tillbaka Sverige och ställa våra politiker inför folkets domstol.
Jarl i FMI
När jag var ca 11-12 år gammal badade jag på ett tempererat bad (utomhus) på sommaren. Jag hade en luftmadrass som jag och min ett år yngre broder lekte med. Sedan kom ett gäng svenskar med en invandrare i spetsen. Denne invandrare, som såg ut att vara ifrån Irak eller något annat land ryckte ifrån mig min luftmadrass och hans gäng började använda den. Dessa var tonåringar. Jag väntade mig att de faktiskt skulle ge tillbaks den självmant, men efter ett litet tag så bestämde jag mig för att inte vika ner mig. Så jag gick fram mot honom och drog luftmadrassen ur händerna på honom. Det kan ha varit min brutala styrka som 12-åring som gjorde att jag lyckades, eller så släppte han den. :P Men jag fick dra i några sekunder innan det hände i alla fall.
Värt att påpeka är att detta område inte alls har särskilt många invandrare.
Om en process inte går som man förväntar sig kan det vara bra att stanna upp och fundera på vad som går fel innan man fortsätter den. Pik riktad mot makthavande politiker.
Har inga erfarenheter av att konfrontera invandrare(dock inte för att jag inte vågar, men vad tjänar det till om jag klappar ner en arab som är kaxig liksom?)
har även några bra erfarenheter från invandrare som sköter sig och är helt shyssta.
har även blivit utsatt för rånförsök 10 meter från min egen port av "oskyldiga ungdomsgäng a la turkish" men när jag påpekade att jag bodde cirka 20 meter ifrån och sa att jag kunde ropa till farsan så han kom med slagträ, då var dom väligt snälla och bara skämta med mig :)
Listan kan göras lång även i mitt fall. Jag vill inte ta upp de grövsta sakerna dock.
* Misshandlad av tre invandrare(killar) på centralstationen i Göteborg för ca 6 år sedan.
* Misshandlad av invandrartjejer på en fest när jag var i nedre tonåren.
* Knivhotad av ett gäng med små invandrarkillar i 13-14 års åldern på liseberg.
* En turk skulle "låna" min mobil. När han inte fick det, slet han den ur handen på mig och sprang. En värdelös gammal Nokia3310. Döhäftigt.
Ett litet axplock av en del händelser:
*Pistolhotad av ett gäng på ca 6 pers på gymnasiet.
*Överfallen av en hord på ca 20 pers på stan.
*Sönderslagna rutor och yxa genom dörren av ett gäng på 7pers (både svenskar och utlänningar) som försökte ta sig in i min lägenhet.
*7 pers väntade på stationen när jag skulle hem från skolan. Fick rätt rejält med pisk. Väktarna som fanns där vågade inte gå fram och hjälpa till av någon anledning.. :rant:
*Ett gäng på ca 15-20 pers hoppade på först mina väner sen mig på ett uteställe. Resultatet blev spräckt knäskål och gips i ett halvår+ ytliga skador över så gott som hela kroppen. Det grymma var att dom hade försökt slänga ut mig från andra våningen ner i ett stengolv 5meter ner när jag var avdäckad pga smärtan. Vaknade när jag hängde över räcket..
Det finns då nötter till allt nu för tiden!
Dock körde jag direkt efteråt med bilen på 2 av dom som spöade på mig:lol: Dom fick sig en rejäl flygtur och farsans bil fick lämnas in på lagning (jag "körde på ett rådjur" :innocent: )
"Var inte rädd för motstånd, kom ihåg att det är i motvind och inte medvind som en drake stiger..."
jag blev knivhotad när jag var 15 av en 25 årig kurd pga att jag hade kängor är inte så roligt när man är 15! det är väll det värsta! sen har man väll blivit hånad förföljd och bespottad mm
Jag har både bra och dåliga erfarenheter när det gäller invandrare. Dem dåliga upplever jag t.ex. på discon. Där dem alltid ska tränga sig och börja bråka för man säger till dom att sluta. Har till och med hamnat i bråk med några, någon gång har man blivit nerslagen, men det var för att dom var typ fem mot två. Men sen vissa gånger har man smällt till killen som är kaxig av sig. Men för det mesta när sådant händer så skiter man bara i det för att man inte vill hamna i bråk. Men det finns som sagt en gräns för allt ju.
Men jag känner faktiskt rätt många invandrare som är snälla och trevliga. För i min klass är vi 26 elever ju, men bara tr svenskar. Inga svenska tjejer, vi har rätt många tjejer som har slöjor. Men har lärt känna dom genom åren(gymnasiet). Så man har inga problem med dem=).
Amor patriae nostra lex-Kärleken till fosterlandet är vår lag
Bokmärken