Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 35 av 35
    Marskalk Bexxs avatar
    Reg.datum
    2009 Jul
    Rykte
    2647
    Tack
    545
    Tackad: 646 gånger i 319 inlägg
    Alla tjejer är inte otrogna men majoriteten är det säkert.
    Det var som vi prata om under en debatt i skolan...
    Kvinnor är otrogna för att få bekräftelsen och uppmärksamheten.
    Och mannen är otrogen just bara för att få ha samlag alltså oftast inte med känslor inblandat.

Jag är starkt emot otrohet, då det förstör och bryter ner människor så.
    Jag har aldrig haft tanken till att kunna vara otrogen.
    Är man tillsammans med någon så är det ju för att man tycker om personen - varför ska man då träffa andra samtidigt? Då är det bättre att man skiljs åt.
    Jag ger mitt liv för mitt fosterland!

2. Följande 2 användare säger Tack till Bexx för detta inlägg:

Rekryt shikitas avatar
    Reg.datum
    2011 Jul
    Rykte
    17
    Tack
    0
    Tackad: 2 gånger i 2 inlägg
    Det är enklare för kvinnor att få sex.. säkert därför det förekommer mer otrohet bland oss.
    Finns män som försökt vara otrogna men aldrig får napp.

Jarl Ice Nine killss avatar
    Reg.datum
    2011 May
    Rykte
    1600
    Tack
    126
    Tackad: 838 gånger i 462 inlägg
    Jepp, så är det. En kvinna får alltid ja på krogen om hon så önskar. Dessutom: många kvinnor väljer att ha affärer med gifta män bara för att de vill slippa pressen att binda sig och bara för att de vill ha kravlös sex. Inte många män har den möjligheten.
    "Sverige behöver fler låglönejobb. Vi behöver fler jobb överhuvudtaget."
    - Lars Leijonborg (fp) i Svenska Dagbladet den 30 maj 2006. Ett yttrande som i samband med den nuvarande och tilltagande flyktingströmmen från Somalia och Afghanistan har återfått sin aktualitet.

Rekryt shikitas avatar
    Reg.datum
    2011 Jul
    Rykte
    17
    Tack
    0
    Tackad: 2 gånger i 2 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Ice Nine kills Visa inlägg
    Jepp, så är det. En kvinna får alltid ja på krogen om hon så önskar. Dessutom: många kvinnor väljer att ha affärer med gifta män bara för att de vill slippa pressen att binda sig och bara för att de vill ha kravlös sex. Inte många män har den möjligheten.
    Jag tror inte det handlar om kravlöst sex, man brukar ju få höra hur dessa kvinnorna vill att de männen ska skilja sig och bli tillsammans med dom i stället.
    Ska en man vara otrogen får han nog ge lite förhoppningar om en framtid för att kvinnan ska gå med på det hela.
    Tjejer brukar snarare drabbas av det motsatta, killen struntar i henne efteråt.
    Ofta när tjejer är otrogna så vill de fortsätta träffa den killen efteråt, nästan ha två förhållanden samtidigt.
    Eller så var dom bara väldigt fulla, blev förförda och ångrar allt efteråt.

Jarl Ice Nine killss avatar
    Reg.datum
    2011 May
    Rykte
    1600
    Tack
    126
    Tackad: 838 gånger i 462 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av shikita Visa inlägg
    Jag tror inte det handlar om kravlöst sex, man brukar ju få höra hur dessa kvinnorna vill att de männen ska skilja sig och bli tillsammans med dom i stället.
    Ska en man vara otrogen får han nog ge lite förhoppningar om en framtid för att kvinnan ska gå med på det hela.
    Tjejer brukar snarare drabbas av det motsatta, killen struntar i henne efteråt.
    Ofta när tjejer är otrogna så vill de fortsätta träffa den killen efteråt, nästan ha två förhållanden samtidigt.
    Eller så var dom bara väldigt fulla, blev förförda och ångrar allt efteråt.
    Jag tror att vi har olika erfarenheter helt enkelt och dessutom bara hör respektive ena sidans version av det hela så därför bör inget av det vi säger tolkas som om det vore en naturlag. Bifogar emellertid vad "otrohetssajten" VictoriaMilan själva uppfattar saken:

http://www.aftonbladet.se/wendela/re...cle13801915.ab
    Senast redigerad av Ice Nine kills den 2011-10-19 klockan 10:37.
    "Sverige behöver fler låglönejobb. Vi behöver fler jobb överhuvudtaget."
    - Lars Leijonborg (fp) i Svenska Dagbladet den 30 maj 2006. Ett yttrande som i samband med den nuvarande och tilltagande flyktingströmmen från Somalia och Afghanistan har återfått sin aktualitet.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande ämnen

1. SMS-tjänst för otrogna
    Av Hejonn i forum Allmänna diskussioner
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-02, 14:17
  2. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 18:14

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar