Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 35
    Riksjarl Tyrfings avatar
    Reg.datum
    2007 Aug
    Rykte
    5625
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Såg på efterlyst när Leif G.W Persson fick frågan om varför man alltid gör DNA test på mamman när man ska identifiera en upphittad person. Då sa han att i 12.5% av fallen så visar det sig att pappan är någon annan än den man tror att det är.. 12.5%.. Dvs 2 st i varje skolklass kallar felaktigt sin ena förälder för pappa.. Skrämmande.

Personligen kommer jag ALDRIG att vara otrogen min flickvän. Inte en chans det är hon alldeles för värdefull för..

Svenskar först!

Administratör Spocks avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    1874
    Tack
    20
    Tackad: 86 gånger i 41 inlägg
    Tyrfing: Mjo, sett liknande resultat efter omfattande DNA-forskning på Island, där man har en enorm genbank över hart när hela befolkningen. Tydligen skall 1/4 ha en annan far än vad de tror.
    You think they are sick and Jaspers here, ... he thinks they are evil, but I know what they are: They're criminals.

Marskalk Edsvurens avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    939
    Tack
    0
    Hatar verkligen när folk håller på och vänstrar. Fast det ännu tråkigare när media uppmuntrar folk till att göra det också.
    Nationell och inte aktivist i Göteborg? Goteborg@folkfronten.nu

Odalbonde NeVosAs avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    7
    Tack
    0
    Någon gång har alla varit otrogen men då har man inte älskat den person man är tillsammans med . min nuvarande flickvän har man varit med ett år snart utan att vara otrogen .
    Nevo SS

emden
    Oregistrerad emdens avatar
    Citat Ursprungligen postat av NeVosA Visa inlägg
    Någon gång har alla varit otrogen men då har man inte älskat den person man är tillsammans med . min nuvarande flickvän har man varit med ett år snart utan att vara otrogen .
    Jag betvivlar starkt att alla varit otrogna någon gång.

Talon
    Oregistrerad Talons avatar
    Citat Ursprungligen postat av NeVosA Visa inlägg
    I din umgängeskrets kanske. Jag hatar när folk slänger ur sig påståenden till höger och vänster, att alla skulle ha varit otrogna någon gång i sitt liv är struntprat.

Rebekah
    Oregistrerad Rebekahs avatar
    Citat Ursprungligen postat av Protagonisten Visa inlägg
    Förvånar mig inte alls att kvinnor är mer otrogna än män. Visst är män också otrogna men i större utsträckning är det kvinnor som fular runt och har sexaffärer bakom partnerns rygg. Vad det beror på skulle definitivt vara spännande att diskutera. Kvinnors ondska? ;)
    Struntprat och pladder.
    Tror inte att det är könsbetingat med otrohet, handlar om svek. O svika kan alla, oavsett kön. Däremot är jag kvinna och rätt ond, rätt god men brutalt ärlig.

Jarl whitegirls avatar
    Reg.datum
    2007 Jun
    Rykte
    3683
    Blogginlägg
    3
    Tack
    1
    Har aldrig varit otrogen och kommer aldrig vara det heller. Men handlar ju om sevk och älskar man inte sin partner så gör slut.
    Tror inte det är könsbestingat som Rebekah skriver.

Jarl SolGurus avatar
    Reg.datum
    2008 Apr
    Rykte
    2924
    Tack
    33
    Tackad: 80 gånger i 38 inlägg
    Otrohet är ett otroligt svineri, och egentligen är det konstigt att det inte finns några juridiska sanktioner. Och nu tänkte jag inte slita fram Haditherna och steningsbumlingarna, men däremot tycker jag åtminstone att man borde kunna göra som i USA. Alltså att otrohet har en riktig effekt på till exempel skilsmässoförhandlingar. Egentligen skadar ju otrohet ofta lika mycket eller mer som/än en smäll i ansiktet eller annat som kanske är rent straffbart, och det är lite lustigt att det ses som en ren "privatsak". I så fall borde ju egentligen kontraktsbrott och bedrägeri vara privatsaker också?
    Tradition - Identitet - Jävlar anamma

Skarven
    Oregistrerad Skarvens avatar
    ''Fyra av tio har varit otrogen mot sin partner

Kärlek är viktigare än sex. Men var tredje är otrogen mot sin partner. Och svenska tjejer är mer otrogna än sina män.''

Vel, det er ikke det intrykket jeg får av personer som er utro.
    Finnes jo menn og kvinner som er utro fordi de ikke får nok sex, og da synes jeg ikke det minner én om kjærlighet...

Jeg hadde ikke godtatt at min kjæreste skulle vært utro med meg f.eks fordi vi ikke hadde hatt sex på 2 uker. Og om han og andre hadde vært utro på grunn av slikt så synes jeg ikke det handler om kjærlighet.

For tenk på oss kvinner (og enkelte menn) som ikke gidder å ha sex hver dag, som rett og slett har bedre ting å gjøre enn og ha sex masse ganger i uken, skal vi liksom bare dumpes fordi vi ikke ligger å spriker i senga til en hver tid?

Kjærlighet er lojalitet, og holde sammen.

Riksjarl Kristofers avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    9839
    Blogginlägg
    21
    Tack
    589
    Tackad: 1 113 gånger i 537 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Rebekah Visa inlägg
    Struntprat och pladder.
    Tror inte att det är könsbetingat med otrohet, handlar om svek. O svika kan alla, oavsett kön. Däremot är jag kvinna och rätt ond, rätt god men brutalt ärlig.
    Knappast. Kvinnor är förmodligen otrogna i större utsträckning än män. En av förklaringarna till det kan förstås vara att killar i högre utsträckning raggar på tjejer än tvärtom. När en tjej går på krogen så har det ingen större betydelse om hon är snygg eller ful, det kommer ändå vara killar som raggar. Tjejer har helt enkelt större möjligheter till att kunna vara otrogna än killar. Otrohet är dock förkastligt oavsett om det är en tjej eller kille som är otrogen. Tyvärr skulle jag dock gissa på att killar i högre utsträckning skulle vara otrogna om dem fick chansen att vara det lika ofta som tjejer.

Frågan är dock om - Big Brother? - Rebekah är rätt person att uttala sig om saken med tanke på vad jag hört sägas om henne.
    Praeterea censeo Carthaginem esse delendam!
    Front Mot Islam

Soldyrkaren
    Oregistrerad Soldyrkarens avatar
    Som vissar säger i tråden så uppmanar media till otrohet snarare än viceversa.

Ett exempel är att se Coca-Cola (original) reklamerna, särskillt de på senare tiden.

Skarven
    Oregistrerad Skarvens avatar
    Citat Ursprungligen postat av Soldyrkarn Visa inlägg
    Som vissar säger i tråden så uppmanar media till otrohet snarare än viceversa.

Ett exempel är att se Coca-Cola (original) reklamerna, särskillt de på senare tiden.
    Tenker du på den hvor han fyren skal slå opp med dama og de forbanna luddrene kommer?
    ''Just call me if you wanna have fun!''.
    Blir irritert hver gang jeg ser den reklamen!

Riddare rocknrolls avatar
    Reg.datum
    2008 Feb
    Rykte
    1282
    Tack
    0
    kan ju inte svara på om kvinnor är mera otrogna än män..

personligen skulle ja aldrig vara de, skulle ju inte kunna leva med mej själv efter det.
    är alldeles för ärlig av mej..

Rekryt LostEvilAngels avatar
    Reg.datum
    2011 Oct
    Rykte
    21
    Tack
    0
    Tackad: 1 gång i 1 inlägg
    Har aldrig varit otrogen mot nån kille, men däremot har de varit det mot mig, båda två.

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande ämnen

1. SMS-tjänst för otrogna
    Av Hejonn i forum Allmänna diskussioner
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-02, 14:17
  2. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 18:14

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar