Lite beroende på vad man beställer. Jag betalade runt en hundring tror jag. Funkar hur bra som helst att beställa från Tyskland. Fraktkostnaden fick jag fram när jag genomförde mitt köp.
Kampkompaniet har ett begränsat urval. Har för mig att de inte köper in fler produkter från TS.
Dags f;r mig att inskaffa ny vinterjacka...
Hur varm tror ni denna 'r, allts[ hur bra den klara av v[rat svenska vinterv'der...
http://www.thorsteinar.de/product_in...1pltjmgkok6680
beror ju på hur mycket du beställer , är ju ingen tull eller så , så ända som tillkommer är väll postens avgifter + porto
Jaja, nå har jeg gått med TS på skolen i ca. en måned.
Idag ble det forbudt! :rant: Tydeligvis noen som har klaget på meg.
Undrar om någon skulle vilja ta sig lite tid och hjälpa mig med en "AVI" jag fick från TS, allt står på tyska. Förstår inte var de skrivit sitt konto nr?
Jag har beställt tjejkläder från Thor- Steinar outlet förr och där har XS-tröjorna och shortsen varit precis i storlek som XS är i affärerna här hemma.
Så dem tjejkläderna jag har beställt har aldrig varierat i storlekar.
Undrar om någon kan dela med sig om erfarenhet av deras jackor?
Har tänkt lägga en beställning men självklart finns ju ej strl large kvar. (Jacka Munin)
Så jag funderar på att ta en storlek större eventuellt.
Det jag nu undrar är ifall deras jackor är aningen större i storlek eller kanske rent av små?
Såg att vissa nämde deras tröjor som väldigt små i storlekarna,så det kan vara värt att fråga iaf.
Tacksam för svar.
- Nationalisme Misantrophique -
Bokmärken