Resultat 1 till 3 av 3
    Odalbonde countlees avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    14
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

Göran Johanssons ord i media (Göteborg)

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=719314

Hur ska vi nu tolka detta? Har måhända en av Sossarnas starkaste namn inom lokalpolitiken insett verkligheten över en natt eller är det ett rent falskspel?.

Personligen anser jag att "någonstans" måste man börja, även om det kanske är långt ifrån den realitet jag samt majoriteten av oss som sett i genom den mångkulturella illisionen vill genomföra?. Rent folkvett, inte så kallad främlingsfientlighet!
    Heilige!

Rekryt Replicants avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    41
    Tack
    0
    Det är ju helt vidrigt att de från början ska acceptera ett brott bara för att det anses vara humant. Då borde man ju åtminstone likväl få döda pedofiler utan att få straff då det också vore en human handling i längden. Vad han säger är väl som jag tolkar det att bara de olagliga ska få åka tillbaka, inte de som kommer lagligt och bara de är ju för många för att Göteborg ska klara av trycket. Redan nu är det ju poliseskort på ambulanser till Hammarkullen och det är ju där de kommer placera de nyanlända..
    We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.

Odalbonde countlees avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    14
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Replicant Visa inlägg
    Det är ju helt vidrigt att de från början ska acceptera ett brott bara för att det anses vara humant. Då borde man ju åtminstone likväl få döda pedofiler utan att få straff då det också vore en human handling i längden. Vad han säger är väl som jag tolkar det att bara de olagliga ska få åka tillbaka, inte de som kommer lagligt och bara de är ju för många för att Göteborg ska klara av trycket. Redan nu är det ju poliseskort på ambulanser till Hammarkullen och det är ju där de kommer placera de nyanlända..
    Jo tack, jag vet. Jag arbetar som vakt/väktare på heltid, mycket i just de områderna du nämner. Stenar mot våra bilar är ingen ovanlighet....

Dock är det bra att frågan blir aktuell, kan bana vägen för en konstruktiv debatt kring massinvandringen
    Heilige!

Liknande ämnen

1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 17:08
  2. LiveLeak - Redefining The Media
    Av Kungen i forum Allmänna diskussioner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 05:51
  3. IFK Göteborg vs Gais
    Av GBG i forum Fotboll
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-29, 09:41