Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 60
    Riksmarskalk GB-Janssons avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    6444
    Tack
    405
    Tackad: 551 gånger i 311 inlägg

Muslimska krav i Sverige

Saxat ur SD-kuriren:

Ordföranden för Sveriges Muslimska Förbund, Mahmoud Aldebe, framförde bla följande krav till våra riksdagspartier om särlagstiftning för muslimer:

* En moské i varje stad/kommun, vilka bör byggas med räntefria lån.

* Att muslimerna får egna grundskolor i områden med många muslimer.

* Att muslimerna får dispens att utföra halalslakt.

* Att muslimska barn ges möjlighet till undervisning i homogena grupper i hemspråk o islam i de kommunala skolorna.

Tänk en omvänd situation, om en svensk skulle komma med krav på särlagstiftning för svenskar i ett muslimskt land. Då skulle han bli av med tungan.

Tydligen så går det inte att översätta frasen "ta seden dit man kommer" till arabiska.
    "Man må hoppas att historiens dom - som obevekligen kommer - må bli så hård och oförsonlig, som förövarna av sveket gjort sig förtjänta av."

Marskalk Munineyes avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    1588
    Tack
    0
    Tackad: 4 gånger i 3 inlägg
    Man kan ju verkligen fråga sig varför muslimerna överhuvudtaget flyttade från sitt hemland. Där fanns väl redan allt som de begär att Sverige ska servera på silverfat åt dem. Nej, skälet var nog ett annat. Det blir ju mer och mer uppenbart; det är ockupation det handlar om.

Tur att det finns en person som GB-Jansson och ett forum som Nordisk.nu, som kan informera om detta. Tack, säger jag (utan att kunna ge poäng till GB-Jansson).
    Nationalism och patriotism är svensk kultur.

Skräckvarg
    Oregistrerad Skräckvargs avatar
    En moske i varje stad/kommun? För räntefria lån dessutom? Ja, det gynnar verkligen Sverige...

Egna grundskolor? Då borde svenskar få ha egna grundskolor. Dessutom brukar ju framstående invandrar personer klaga på den dåliga integrationen. Den lär ju inte minska om man skall separera folken.

Halalslakt är ju väldigt djurvänligt, eller inte. Jag kanske borde starta en egen religion där jag har som sed att offra muslimer, och så skall jag söka dispens för att få tillåtas att göra det.

Eleverna skall få undervisning om islam? Låter underbart.
    Mer kvinnomisshandel och värderingar som skiljer sig väldigt mycket åt från våra.

Usch säger jag bara.

Väpnare Danne__Hs avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    119
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Om en svnsk skulle komma med det förslaget fast om svenskar . skulle den personnen säkert bilivit kallad "rasist":irriterad: . Fast araber är ju knepiga kolla bara vad smart arab blir baklänges :D .

Landsförvisad Szrons avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    -183
    Tack
    0
    Personligen är jag helt emot religiösa skolor. Barn ska inte indoktrineras i en religion eller idiologi utan lära sig att tänka kritiskt.

Odalbonde Titanias avatar
    Reg.datum
    2007 Aug
    Rykte
    6
    Tack
    0
    Jag tycker att det är helt sjukt. dom kommer hit, riksdagen gör allt för att dom ska få det bättre. riksdagen känar till och med pengar på att släppa in invandrare. men vad tjänar vi civila svenskar på det. jo våldtäkter, skadegörelse, riskera att bli nedslagna i invandrartäta Ghetton rent ut sagt. och det är något jag stör mig på fruktansvärt.

Marskalk Ageras avatar
    Reg.datum
    2007 Sep
    Rykte
    1469
    Tack
    0
    Och om dessa saker inte genomförs, vad hotar dom med då?
    Självmordsbombare? Eller kanske att åka tillbaka?...
    Together we are what we can't be alone.

Marskalk Välfärds avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    753
    Tack
    0
    Man blir ju seriöst mörkrädd, Skrämmande att dom ens har mage att kräva sånt av Sverige.

Tänk er tanken om vi svenskar hade invaderat deras land och började ställa liknande krav som dom nu gör. Dom som framförde kraven hade inte varit långlivade. Tror snarare att det hade blivit öppen stening på stora torget.

iofs så behöver man ju inte ens tänka på det eftersom vi aldrig skulle få sätta våra svenska fötter där oavsett hur blodigt krig eller liknande vi hade i Sverige.

NEJ TACK TILL MÅNGKULTUR!
    Slutdestination -----> Valhalla!

linda
    Oregistrerad lindas avatar
    Vad fick Aldebe for svar da, ar det nagon som vet det?

Marskalk Mikaels avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    772
    Tack
    0
    Tackad: 4 gånger i 1 inlägg
    [QUOTE=GB-Jansson;154254]
    * En moské i varje stad/kommun, vilka bör byggas med räntefria lån.
    - Menar dom att staten ska betala detta? Religionen är ju som vi vet skiljd från staten så jag fattar inte mot vem detta krav ställs!?! Räntefria lån är ju dock skitbra, fram för en rättvisare ekonomi utan ränteoket!

* Att muslimerna får egna grundskolor i områden med många muslimer.
    - Det är ju (tyvärr) fritt fram att starta friskolor så även här undrar jag vem dom riktar sig till?

* Att muslimerna får dispens att utföra halalslakt.
    - Det finns ju redan halalslakterier i sverige!

* Att muslimska barn ges möjlighet till undervisning i homogena grupper i hemspråk o islam i de kommunala skolorna.
    - Hemspråksundervisning finns ju redan och lära sig om islam får man ju göra på religionslektionerna.

Tänk en omvänd situation, om en svensk skulle komma med krav på särlagstiftning för svenskar i ett muslimskt land. Då skulle han bli av med tungan.
    - Om vi ska snacka orättvis eller orättfärdig särlagstiftning så är väl samerna det bästa exemplet, inte muslimerna!
    All the animals come out at night - whores, skunk pussies, buggers, queens, fairies, dopers, junkies, sick, venal. Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets

Riksmarskalk The Sentinels avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    8056
    Blogginlägg
    3
    Tack
    2 667
    Tackad: 1 514 gånger i 678 inlägg
    Jag fortsätter att propagera min antimuslimska hållning, vi KAN INTE fortsätta så här med de här människorna, de är rent konkret livsfarliga för vår existens i norden. Vi måste på något sätt revoltera mot dessa kravmaskiner, framförallt måste politiker, massmedia och övriga ormar få känna på den nordiska vreden.
    Vi tål inte mer av detta. De kan fara å flyga åt hel...

Jag är inte världens mest vältaliga person men jag kan övertyga och har övertygat en väldigt massa människor i min omgivning om islams fara i Sverige. Det går inte att dalta med dessa människor, vi leker med elden.
    Även om vi skulle stänga gränserna nu på en gång så har vi i alla fall ett sådant stort antal muslimer så det blir problem så det räcker och blir över för oss.
    Det enda sättet vore att sterilisera deras kärringar som bara skiter ut ungar konstant.

Hoppas vi reder ut den här sörjan för annars är vi nordbor j-vligt illa ute..
    In i striden genom ett kulregn Herrens vilja ske
    In i striden går han på led

Tills han vitögat ser karolinen marscherar fram
    Lade sitt liv i Guds hand för sin konung och fosterland

Väpnare Fedaykins avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    75
    Tack
    0
    Tragiskt att vi fått oss en ny kravmaskin på halsen. Man får dock ej glömma att vi under lång tid har dragits med en annan - den judiska. Simon wiesenthal-centret och den judiska staten har sedan länge ställt krav på oss att vi som nation inte ska stödja palestinierna, ska utlämna "krigsförbrytare" som slogs mot Sovjet under kriget och dylikt. Kalott-Persson gjorde allt han kunde för att tillfredställa sina judiska herrar.

SD är ju som bekant en sionistisk organisation som vill få oss att fokusera på muslimerna istället för det verkliga hotet, så det är viktigt att komma ihåg vilka som är värst när det gäller krav på oss.
    "Så tror jag numera, att jag handlar i den allsmäktige skaparens anda: när jag försvarar mig mot judarna, kämpar jag för Herrens sak." /Adolf Hitler, 1923

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    8056
    Blogginlägg
    3
    Tack
    2 667
    SD är ju som bekant en sionistisk organisation som vill få oss att fokusera på muslimerna istället för det verkliga hotet, så det är viktigt att komma ihåg vilka som är värst när det gäller krav på oss
    Jag är väl insatt i judarnas inflytande bland politiker och övriga.
    Men jag anser att muslimerna är faktiskt ett större hot för oss.
    Må vara att det är pga sionistiskt maktutövande som vi har närmare en halv miljon muhammedaner här, men ser man till perspektivet så är det inte judarna som våldför sig rent fysiskt på vårat folk. Det är araberna.
    Jag har inte hört talas om judar som i gäng gruppvåldtar svenska flickor eller rånar pojkar.

De klarar sig som homogen grupp, det har de alltid gjort i alla samhällen de bebott, men jag tror nog att tom judarna börjar tycka det börjar bli väl mycket musslor i europa, de har satt bollen i rullning och nu är den svårstoppad.
    Tex så har ju judar blivit misshandlade i Malmö av muslimer, och mer sådant är att vänta.

Vi ska nog inte stirra oss helt blinda på judefrågan, utan rikta den mot muslimerna. Självklart är inte alla muslimer självmordsbombare och farliga men de är en fara för vår etniska överlevnad. Det kommer alltmer fräcka krav på egna skolor egna slakterier osv..det som man kallade "judisk fräckhet" kan man likaväl kalla islamsk fräckhet.
    Vi känner alla till faran med bägge grupperna.
    Båda är oss totalt främmande.

Väpnare Fedaykins avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    75
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Vanheden Visa inlägg
    Jag är väl insatt i judarnas inflytande bland politiker och övriga.
    Men jag anser att muslimerna är faktiskt ett större hot för oss.
    Må vara att det är pga sionistiskt maktutövande som vi har närmare en halv miljon muhammedaner här, men ser man till perspektivet så är det inte judarna som våldför sig rent fysiskt på vårat folk. Det är araberna.
    Jag har inte hört talas om judar som i gäng gruppvåldtar svenska flickor eller rånar pojkar.

De klarar sig som homogen grupp, det har de alltid gjort i alla samhällen de bebott, men jag tror nog att tom judarna börjar tycka det börjar bli väl mycket musslor i europa, de har satt bollen i rullning och nu är den svårstoppad.
    Tex så har ju judar blivit misshandlade i Malmö av muslimer, och mer sådant är att vänta.

Vi ska nog inte stirra oss helt blinda på judefrågan, utan rikta den mot muslimerna.
    Vi känner alla till faran med bägge grupperna.
    Båda är oss totalt främmande.
    Muslimerna organiserar sig inte särskilt bra och fokuserar sig på sina egna liv. Judarna däremot riktar in sig på att härska. Vad det gäller muslimerna så är det bara en fråga om att slänga ut dem, och de kommer aldrig ha särskilt stort inflytande. Judarna är däremot i färd att döda vår civilisation.

Problemet med muslimerna(om man nu ska kalla de araber som i en stor del av fallen stuckit hit till Sverige just för att de inte delar sina hemländers religiösa iver) är inte deras religion, utan deras etnicitet och kultur. De våldtar kvinnor och beter sig allmänt illa för att det är naturligt för dem som folk, inte för att deras religion får dem att göra det.

Islam är bara ett skenmål judarna drar fram för att få oss att glömma vårt verkliga problem. Själva religionen är inget problem för oss överhuvudtaget, även fast den naturligtvis inte hör hemma i Europa.
    "Så tror jag numera, att jag handlar i den allsmäktige skaparens anda: när jag försvarar mig mot judarna, kämpar jag för Herrens sak." /Adolf Hitler, 1923

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    8056
    Blogginlägg
    3
    Tack
    2 667
    Muslimerna organiserar sig inte särskilt bra och fokuserar sig på sina egna liv. Judarna däremot riktar in sig på att härska. Vad det gäller muslimerna så är det bara en fråga om att slänga ut dem, och de kommer aldrig ha särskilt stort inflytande. Judarna är däremot i färd att döda vår civilisation.
    Frågan är om det spelar någon roll hur pass intelligent muslimen är då man är i ett sådant överlägset antal som de faktiskt håller på att bli världen över.
    Håller inte med om att de "fokuserar på sina egna liv", de har eller rättare sagt de muslimska organisationerna i Sverige har nog skrämmande planering vad gäller deras vidareutveckling av sitt leverne här.

Att de inte har eller kommer ha stort inflytande? Det tycker jag nog,, om vi tex bara ser till vad den här tråden handlar om, de kommer kanske inte få igenom sina krav idag, men det kommer att bli jobbigt att i längden stå emot detta ju fler de blir.

De sionistiska organisationerna i samarbete med div suspekta Bilderberggrupperingar, globala storföretag och korrupta politiker har bragt den vita västvärlden ur balans ja, men det är muslimerna som kommer att "döda vår civilisation" på riktigt som jag ser på saken.

Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Sverige och Ukraina
    Av benvolio i forum Europeisk historia
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-07, 21:04
  2. Norge vs Sverige