Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Jag anklagar

Odalbonde Oddlinuss avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    10
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

Jag anklagar

Jag anklagar.

Vi - folket är under förändring. Märker ni hur det ligger under ytan? Små sublima förändringar i samma riktning som tiden, vi ser och hör det var dag men det undermedvetna tar in det och sorterar men tar vi det till oss som en varningsklocka?

Vaknar vi, öppnar vi ögonen och tänker tanken?
    Utför vi handlingen, tar vi tag i vår situation och för tankarna till handlingar?

Soffpotatisar, alkoholister, knarkare, invandrare, kackerlackor, mångkulturella, våldtäktsmän, homosexuella, pedofiler och kriminella drar sitt strå till stacken och förändrar samhället till en soptipp och ansamlingsplats för en illiterat pöbel som bara väntar på nästa check från socialen.

Jag anklagar dessa för att sudda ut vårt ariska arv.

Jag anklagar dessa för att förstöra möjligheterna för våra barn att uppleva en stolt och stark nordisk ras som överlever den mångkulturella stormen som rasar utanför våra gränser.

Det är dags att ta kampen till gator, torg, och offra oss för att överleva.
    Den nordiska stormen börjar här och nu!

Bärsärk KaptenKroks avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    280
    Tack
    6
    Tackad: 5 gånger i 3 inlägg
    Vad är det du vill diskutera?
    ...if I had been an Italian, I am sure I would have been entirely with you from the beginning to the end...
    Winston Churchill till Benito Mussolini, Januari 1927

Väpnare Dargors avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    97
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Låter inte särskilt genomtänkt..
    Utveckla vad du vill komma fram till, tack..
    Denna del av forumet är i och för sig till för framtidsvisioner.. Det du skriver verkar dock inte vara mer än en vision heller..

Jemszi
    Oregistrerad Jemszis avatar
    Citat Ursprungligen postat av Oddlinus Visa inlägg
    Jag anklagar.

Vi - folket är under förändring. Märker ni hur det ligger under ytan? Små sublima förändringar i samma riktning som tiden, vi ser och hör det var dag men det undermedvetna tar in det och sorterar men tar vi det till oss som en varningsklocka?

Vaknar vi, öppnar vi ögonen och tänker tanken?
    Utför vi handlingen, tar vi tag i vår situation och för tankarna till handlingar?

Soffpotatisar, alkoholister, knarkare, invandrare, kackerlackor, mångkulturella, våldtäktsmän, homosexuella, pedofiler och kriminella drar sitt strå till stacken och förändrar samhället till en soptipp och ansamlingsplats för en illiterat pöbel som bara väntar på nästa check från socialen.

Jag anklagar dessa för att sudda ut vårt ariska arv.

Jag anklagar dessa för att förstöra möjligheterna för våra barn att uppleva en stolt och stark nordisk ras som överlever den mångkulturella stormen som rasar utanför våra gränser.

Starka ord måste jag säga.
    Men bara att anklaga hjälper inte heller så mycket.

fenix
    Oregistrerad fenixs avatar
    Är det en ny låt med pluton svea kanske?

Carl_F
    Oregistrerad Carl_Fs avatar
    I mitt genetiska arv har det förekommit en del missbruk och de är även germaner, och jag skulle idag vilja påstå att jag är en av norra göteborgs mest aktiva natiolister.
    Och ser det som min plikt stoppa detta vansinne och återfå livsglädje hos de människor som idag missbrukar efter att de blivit offer av mångkulturens dystra värld.
    Ex våldtäcksoffer som inte fått hjälp utan har ingått i en deprsion och börjat missbruka

Lås tråden tack och ge trådskaparen lite minuspoäng

ångest
    Oregistrerad ångests avatar
    visst håller jag med om att det är tragiskt när människor missbrukar pga tragiska händelser, absolut det håller jag med om! en annan sak som är tragisk är när man hör att missbruk och alkoholism är en sjukdom! ursäkta men är inte missbruk och alkoholism ett beteende? jag anser inte att det kan vara en sjukdom för det är nått man har valt att bli. man kunnde istället för att fortsätta dricka säga så här, hmm det kanske har blivit lite mycket på sistånde jag lungnar mig ett tag! man behöver inte vara raket forskare för att komma till den slutsatsen!

Fjorgyn
    Oregistrerad Fjorgyns avatar
    Citat Ursprungligen postat av Oddlinus Visa inlägg
    Jaså, jag trodde den började för länge sedan! Om inget händer där du är så är det bättre att du tar tag i det så något händer och "öppnar" ögonen på de i din omgivning istället för att sitta här och anklaga.

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-25, 16:09

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •