Finns det några sporthojsåkare här möjligtvis?
Själv kör jag skälvklart kawa men tyvärr bara en zx6r men förhoppningsvis blir de ändring på det nästa säsong ;)
Finns det några sporthojsåkare här möjligtvis?
Själv kör jag skälvklart kawa men tyvärr bara en zx6r men förhoppningsvis blir de ändring på det nästa säsong ;)
Aldrig bakåt endast framåt!!Detta tappra offervilliga anförarrop är evigt och det klingar åter och åter igen i alla tyska hjärtan.Att så leva å dö,det är att leva för evigt
Hörru, Robert - köp en buggy istället så slipper du krukan!
håller på å tjäna ihop till en liten R6 till våren. Sen skall man ut och leka ordentligt :D
"I en demokrati är den hedervärda dömd till glömska, fängelse eller död - medan avskum, lögnare, och depreverade människor härskar" David Lane
HD?
Nej, det är ingen mc. Det är bara för kvinnor som inte blir tillfredställda av sina så kallade män.
En riktig man/kvinna kör sporthoj.
Personligen är favoriten Honda CBR 1000/RR Men försäkringen på en sådan kostar mer i månaden än vad jag har i lön. Siktar in mig på en CBR 600F istället och försäkringen är mer human.
Slutligen vill jag säga att min Arai RX7 är den bästa investeringen jag gjort i mitt liv.
Taipan
Får faktiskt hålla med dig där. En mullrande HD, en riktig spätta därbak och the open road är det inte mycket som slår. Det är ju faktiskt ganska så kul att se vad man kör förbi och inte bara en massa streck färg;)
Dessutom är det överskattat med sporthoj, åkte Ekeby-Billesholm-Bjuv-Hyllinge-Helsingborg (en sträcka som tar ungefär 30 minuter med bil) på närmare 11 minuter. Hojen var Hayabusa och ett fullväxt psykfall vid spakarna. Det gick undan kan jag säga.
ja de är ju klart man har!:) eller ja det är en Honda CBR 900RR lite ombygt o trimmad! :D så de är en streetfighter med ca:180HK på bakhjulet :) roligt roligt roligt :):)
Varför stressa omkring på en sporthoj? Bättre med HD så man hinner njuta av färden också.
Wenzel
man kan njuta så mycket på en sporthoj också :) går att köra lugnt men även en aning snabbare om man så skulle vilja ! :D
Ja, det är sant, oavsett vilken MC man kör så är det jävligt gött. Har själv en gammel Honda CB750F och den bör väl tillhöra sporthojskategorin, om än en gammal sporthoj. Men helst skulle jag vilja ha en HD-chopper. Finns nog inget som slår den känslan. Dessutom är nästan varje HD unik, inga massproducerade plastleksaker. Riktig kärlek går inte att köpa för pengar, riktig kärlek bygger man.
Wenzel
visst kan ja hålla med dig om att det är en speciell känsla med HD. det är de.. men mm, ja vet inte. personligen saknar ja nått på glidar hojar! :S hehe det är jätte härligt att köra. Men om man kan utnytna det som finns i dagens sport hojjar vilket få kan göra (inklusive jag, fast nästan! ;)) så är det sällan man får mer adrenalin. :D:D
De som kör motorcykel kan grovt indelas i två grupper: motorcyklister och motorcykelägare. Jag respekterar båda, även om jag själv är motorcyklist, dvs min mc är min kamrat som jag klappar om, lider med då ventilerna slamrar och tackar med en puss på tanken efter en semester.
En motorcykelägare ser en mc mer vara ett verktyg för att nå dit han vill och på det sätt han gillar bäst. Han brukar köpa upplevelserna snarare än att skapa dem, men det är okay... Livet på två hjul är fint och jag tackar Livet för att jag fått se provencalska alperna i kvällssol.
En sak är viktigt, dock.... en riktig motorcyklist ska kunna se något gott i alla motorcyklar.
Vad jag själv kör? BMW Paris-Dakar.
Bokmärken