Resultat 1 till 5 av 5
    Jarl Ice Nine killss avatar
    Reg.datum
    2011 May
    Rykte
    1600
    Tack
    126
    Tackad: 838 gånger i 462 inlägg

Sossar i tårar

Missade denna filmsnutt vid valet men eftersom jag är en medmänniska och ser och förstår att deras känslor och tårar är äkta tänkte jag ge alla empatiska individer en chans att dela sossarnas smärta:

http://youtu.be/g5VjuPsT-84
    Senast redigerad av Ice Nine kills den 2012-06-12 klockan 09:03.
    "Sverige behöver fler låglönejobb. Vi behöver fler jobb överhuvudtaget."
    - Lars Leijonborg (fp) i Svenska Dagbladet den 30 maj 2006. Ett yttrande som i samband med den nuvarande och tilltagande flyktingströmmen från Somalia och Afghanistan har återfått sin aktualitet.

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    23975
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 792
    Tackad: 9 887 gånger i 6 087 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Ice Nine kills Visa inlägg
    Missade denna filmsnutt vid valet men eftersom jag är en medmänniska och ser och förstår att deras känslor och tårar är äkta tänkte jag ge alla empatiska individer en chans att dela sossarnas smärta:

http://youtu.be/g5VjuPsT-84
    Hade de någon som helst empati så borde de gråta över den skada de åsamkat Sverige och svenskarna. Jag har sett klippet förut och kan inte annat än må illa över deras krokodiltårar.

Riksmarskalk svärdslags avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    3268
    Blogginlägg
    4
    Tack
    181
    Tackad: 433 gånger i 251 inlägg
    Hjärntvätt, hjärntvätt och åter hjärntvätt. Sossarna är samma lättmanipulerade mongon som nordkoreanerna som störtbölar över att deras diktator dör (konstigt att dom själva inte ser den slående likheten). Inte så att jag störtbölade när miljöpartiet gick upp i röstantal. Som sagt, det här är bevis på obehaglig manipulation.

Jarl Ice Nine killss avatar
    Reg.datum
    2011 May
    Rykte
    1600
    Tack
    126
    Tackad: 838 gånger i 462 inlägg
    Det mest frapperande i det här inslaget är att det S-märkta politikerfrälset inte gråter över sitt eget katastrofval utan det som får dem ur balans är att det vanliga folket, de obegåvade, outbildade pöbelmänniskorna trots alla kloka råd och varningar från etablissemanget ändå går och röstar på ett parti som av ledarskapet inom S har brännmärkts som själva sinnebilden av ondska.

Deras besvikelse är kanske förståelig. Mona Sahlin hade ju trots allt satsat sitt goda namn och hela sin karriär på att bekämpa rasismen och påvisa att det socialdemokratiska välfärdssamhället har plats för alla och ändå röstar folk helt fel. Mona Sahlin och hennes anhang är dock så förblindade av sin vision att de inte själva har märkt att det välfärdssamhälle som en gång fanns numera har krackelerat.

Precis som andra totalitära makthavare som fått sin makt beskuren kan S inte erkänna att man begått några fel och de räknar med att "framtida forskning" och att "historien" kommer att ge dem rätt och fördöma den oförstående tid de själva levde i - precis som röda khmererna är övertygade om att historiens dom kommer att bli helt annorlunda.

Men ytterst är inte dessa tårar från den välbeställda eliten ett tecken på besvikelse över att SD kom in i riksdagen utan de är ett uttryck för folkförakt, överförmynderi och översitteri. Folket förstod inte sitt eget bästa utan röstade fel och därmed förvandlas de från lydigt valboskap till ett "demokratiskt problem".

Själv kommer jag även fortsättningsvis att göra allt jag kan för att få storebror att gråta.
    "Sverige behöver fler låglönejobb. Vi behöver fler jobb överhuvudtaget."
    - Lars Leijonborg (fp) i Svenska Dagbladet den 30 maj 2006. Ett yttrande som i samband med den nuvarande och tilltagande flyktingströmmen från Somalia och Afghanistan har återfått sin aktualitet.

Odalbonde WERYs avatar
    Reg.datum
    2011 Nov
    Rykte
    15
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Man kan inget annat än att skratta åt lipsillarna för att det är rätt åt dem. Liknelsen med de tillgjorda tårarna över Kim Jong Il's bortgång är också slående. Mer tårar blir det när SD får fler röster i nästa val. Hoppas då att dom även visar videon om hur man debatterar ner en vänsteraktivist
    http://www.youtube.com/watch?v=TUvZ1LfM0Hs
    The Duce_____Il Duce

Matriarkalisk National Feministisk Antirepublikan

Liknande ämnen

1. Skjuts det för lite sossar i Sverige?
    Av Kettil F. i forum Nyheter
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 07:14
  2. LUF gjorde hitler hälsning till sossar!
    Av LnddN i forum Journalistik och massmedia
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 18:45
  3. Moderater eller sossar
    Av patriot89 i forum Inrikespolitik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 16:09
  4. Dramatiska sossar!
    Av Jogling i forum Allmänna diskussioner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 13:45
  5. "Tjejligan" i tårar i rätten