Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Rykte

Hybrid View

Väpnare Linfields avatar
    Reg.datum
    2010 Aug
    Rykte
    91
    Tack
    4
    Tackad: 12 gånger i 8 inlägg

Rykte

Har inte järnkoll på alla funktioner i detta forum men upptäckte åtminstonde att när jag klickar på "Inställningar" visas senaste ryktespoäng i en nätt lista. Vad som står är vem som gett ryktet och ibland ett personligt meddelande samt i vilken tråd ryktespoängen tilldelats. Däremot så ser jag inte vilket meddelande som menas. Om det är möjligt hade jag gärna sett att det inte bara stod vilken tråd ryktespoängen mottagits i utan även t ex #88. Kan vara lite intressant att se när man lyckats skriva något som folk faktiskt uppskattat. Oftast när (åtminstonde) jag skriver i en tråd så skriver jag mer än ett inlägg. I "Den stora fotbollstråden" t ex har jag fått några ryktespoäng men jag har ingen aning om vilka inlägg jag gjort som folk faktiskt tycker har varit intressanta. Så om det skulle gå att ordna en # och inläggsnummer hade det varit guld. Ryktespoäng i sig är tämligen ointressant för min del, däremot helt klart intressant och se vilka inlägg jag skrivit som folk uppskattar.

2. Följande användare säger Tack till Linfield för detta inlägg:

Hartlepool (2012-02-14)

Moderatorchef Tetris Champion Hartlepools avatar
    Reg.datum
    2010 Apr
    Rykte
    5145
    Tack
    1 428
    Tackad: 2 411 gånger i 996 inlägg
    Du kan ju trycka på länken i RP:t, sedan ser du ju vilket inlägg du fått tack för. Exempel:

"Tråden att gnälla om vad som helst i....
    Skitbra inlägg - trots att du är identitär."

Trycker du på "Tråden att gnälla om vad som helst i..." så kommer du att komma fram till inlägget som du fått ryktespoäng för.
    Raseri är hela mitt liv.

"Thus the Fascist accepts and loves life, he knows nothing of suicide and despises it; he looks on life as duty, ascent, conquest: life which must be noble and full: lived for oneself, but above all for those others near and far away, present and future."

4. Följande 3 användare säger Tack till Hartlepool för detta inlägg:

Kristofer (2012-02-14), Lestat de Lioncourt (2012-02-14), Linfield (2012-02-14)

Väpnare Linfields avatar
    Reg.datum
    2010 Aug
    Rykte
    91
    Tack
    4
    Tackad: 12 gånger i 8 inlägg
    Det var som fan. Testade och trycka och märkte att det ju funkade. Har bara internet på mobilen vilket brukar gå rätt segt efter den första veckan i månaden. Så har inte riktigt haft tålamod att vänta tills sidan laddat färdigt tidigare utan bara trott att man kom till tråden och då börjat "scrolla" på sidan och bara noterat tacken. Men får visa lite mer tålamod i framtiden.

6. Följande användare säger Tack till Linfield för detta inlägg:

Hartlepool (2012-02-14)

Riksjarl Kristofers avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    9839
    Blogginlägg
    21
    Tack
    589
    Tackad: 1 113 gånger i 537 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Linfield Visa inlägg
    Det var som fan. Testade och trycka och märkte att det ju funkade. Har bara internet på mobilen vilket brukar gå rätt segt efter den första veckan i månaden. Så har inte riktigt haft tålamod att vänta tills sidan laddat färdigt tidigare utan bara trott att man kom till tråden och då börjat "scrolla" på sidan och bara noterat tacken. Men får visa lite mer tålamod i framtiden.
    Tålamod är en dygd. ^^
    Praeterea censeo Carthaginem esse delendam!
    Front Mot Islam

8. Följande 2 användare säger Tack till Kristofer för detta inlägg:

Hartlepool (2012-02-14), Lestat de Lioncourt (2012-02-14)

Liknande ämnen

1. Lista över utdelat rykte?
    Av Valkyria i forum Åsikter, kritik och idéer
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 14:04
  2. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 19:56
  3. Senaste rykte mottagit - avsändare
    Av charger i forum Åsikter, kritik och idéer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 20:46

Bokmärken