Resultat 1 till 2 av 2
    Svensk_Seger
    Oregistrerad Svensk_Segers avatar

Nordisk.nu inför Salem

Inför Folkets marsch och Nordiska festivalen så kunde man lägga märke till att många moderatorer och andra med lite ansvar skrev runt i folks gästböcker att de inte fick missa t.ex Folkets marsch och att det gick bussar från just deras stad osv..

Jag har för mig att jag läste någonstans att 1200 personer loggar in varje dag, varför inte ha någon ruta som kommer upp varje gång man loggar in att de inte får missa Salem, som nu är den närmaste manifestationen. Självklart kan man även skriva runt i medlemmars gästböcker, men om man har en ruta, så är man så illa tvungen att läsa vad det står.

Min uppfattning är att det finns alldeles för många personer som är oföretagsamma, som man måste nästan sparka på för att de ska röra på sig. Allt från att de inte har ork till att de inte har pengar, eller bara för att de inte vill åka till ”fjollträsk”.
    Säg en 18-19 årig tjej eller kille som bor i en liten småstad utanför Göteborg som visserligen tänker i rätt banor, men är inte särskilt aktiv och känner kanske bara någon enstaka som ska till Salem så har de själva inte ens tänkt tanken att åka till Stockholm. De är personer likt dessa man måste få med, de som alltid haft en anledning att de inte dyker upp.

Själva slutklämmen på mitt pladder är att Nordisk.nu borde ha någon slags ruta varje gång man loggar som man måste klicka bort, där man påminner om Salem och där det finns länkar och kontaktuppgifter till de som sköter bussresorna.

Vad sägs?

Administratör Daniel F.s avatar
    Reg.datum
    2007 Mar
    Rykte
    3548
    Tack
    550
    Tackad: 581 gånger i 217 inlägg
    Tack för tipset. Vi ska fundera över ditt förslag.

(Låser tråden.)
    "Still Faye reminds us we should not give in to pessimism. What we are experiencing is not an apocalypse but a metamorphosis of humanity. We might have reached the end of what the Hindu traditions refer to as the Kali Yuga. The age marked by materialism and selfishness. But those who survive the catastrophe and chaos will perhaps build a new and better humanity."

MOTPOL · METAPEDIA · ALTERNATIVE RIGHT · ARKTOS
    · DÉGÉNÉRATION

Liknande ämnen

1. Vad vill du helst se mer av på Nordisk.nu?
    Av Daniel F. i forum Arkiverade omröstningar
    Svar: 72
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 20:20
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 09:28

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •