Resultat 1 till 4 av 4
    Riksmarskalk Johan Björnssons avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4001
    Tack
    1 104
    Tackad: 839 gånger i 562 inlägg

USrael håller på att initiera Tredje Världskriget (med kärnvapen)

Hur kan media inte tala om följande? Varför rapporterar inte den alternativa median om detta?

http://johanbjornsson.blogspot.com/2...jar-snart.html
    För Sverige, Skandinavien, Europa, och Västvärlden!

Reactionary Revolt Youtube Channel

Den Helige Dåren - NY BLOGG !!

Väpnare EurasianPrides avatar
    Reg.datum
    2010 Aug
    Rykte
    122
    Tack
    11
    Tackad: 27 gånger i 19 inlägg
    Nu är ju inte herr Putin så mycket bättre än sina övriga sionist kollegor runtom världen. Israel är en sionistisk ej teokratisk stat som med rätta föraktas av araberna både muslimer och kristna med USA struntar i det som vanligt. Bara för att världens påstådd ledande militärmakt har en stark sionist agenda som vi här i Europa slaviskt följer betyder inte att vi måste det. Om bara fler kom till insikt hur det förhåller sig bakom kulisserna så skulle färre stödja Israel. Jag ser gärna fler bojkott av Israel framöver. Denna gudlösa rövarstat bara måste ha kärnvapen medan t.ex mitt andliga hemvist Iran förvägras det. Tur att Pakistan också har kärnvapen
    Gud ingjöt anden i mig och han kan belöna mig med något bättre. Ej av mitt kön men av motsatt kön. Någon av min blodsband har jag ej men vad ålder beträffar så är människornas lagar av Satan i synnerhet då jag vill gifta mig med en "minderårig". Muhammed, Jesus och Zarathustra är samtliga Guds sändebud för mig i egenskap av sufi(aishanit) muslim. Jag vurmar för en nationell icke mångkulturell islam i harmoni med den eurasiatiska modellen.

Riksjarl axels avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    6854
    Tack
    790
    Tackad: 1 070 gånger i 570 inlägg
    Hur kan media inte tala om följande? Varför rapporterar inte den alternativa median om detta?
    Lite notiser finns angående Rysslands svar på USA:s planerade robotsköld i östeuropa.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/ry...ld_6657196.svd

http://www.skanskan.se/article/20111...-robotskoumlld

Nu är ju inte herr Putin så mycket bättre än sina övriga sionist kollegor runtom världen.
    Nu skall vi bli lite mer nyanserade här.
    Putin har precis som alla andra sina fel och brister men så som världen ser ut idag är han den stora politiska ledaren i någon av de stora starka staterna som jag personligen gillar bäst.

Han är ingen sionistkramare som vissa vill få det till, han räddade i verkligheten Ryssland från de judiska oligarkerna efter Jeltsin eran.
    Visst skulle kanske Zjuganov, kommunisten driva en än mer antijudisk linje i Ryssland än vad Putin har gjort men den sistnämnde är en pragmatisk politiker som faktiskt inte vill stöta sig mer än nödvändigt med omvärlden.

Så som jänkarna håller på (se bara på John McCains utspel) så förstår man att Putin behövs för att hålla dessa sionistgalningar stången.

http://www.friatider.se/amerikansk-s...vladimir-putin
    Politisk extremism är inte att kritisera dagens mångkulturella samhälle.
    Det som är extremt är att acceptera det.

Riksjarl Kristofers avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    9840
    Blogginlägg
    21
    Tack
    588
    Tackad: 1 114 gånger i 538 inlägg
    Jag ser faktiskt inget tredje världskrig mot Ryssland torna upp sig. Jag tror snarare att ifall världen får uppleva ett världskrig till, så kommer Kina att vara den dominerande faktorn på ena sidan, och antingen Indien eller USA på den andra. Men förmodligen en kombination av båda, plus diverse smärre allierade.
    Praeterea censeo Carthaginem esse delendam!
    Front Mot Islam

Liknande ämnen

1. Tredje världskriget
    Av Kristofer i forum Utrikespolitik
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-12-18, 12:21
  2. Tredje världskriget
    Av Jogling i forum Svenskfientlig brottslighet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 19:42
  3. Iran och kärnvapen
    Av Mumin i forum Mellanöstern