Under den senaste tiden, så har det här runt hänt mycket saker på skolerna.
1. En invandrare kom in i ett klassrum, misshandlade en svensk elev inför ögonen på alla. Sedan gick ut helst iskallt, denna person blev avstängd EN dag från skolan endast? Liksom vad fan är det?
2. En väldigt tyst person, som sällan säger något inte har så många vänner på skolan osv. Några satt och höll på med han slog han en del i nacken och så. Till slut fick han nog och svingade bak armen löst och sa sluta, då en blev träffad. Han kommer fram, sparkar han på näsbenet och slår & slår.. En tjej reagerar och tar bort honom, hon blev vid ett senare tillfälle hotad utav han.
Så vitt jag vet, så bara stog dom flesta och kollade på. Grymt fegt i mina ögon, hur man bara kan stå vid sidan om och se på när något sånt händer.
3. Detta var dock i helgen, då några av mina kompisar var på en fest. Då 25-30 invandrare dök upp, då dom inte var välkommna på festen för han som höll den så förklarade dom det lugnt att han inte ville ha dom där. Då går dom istället på dom 5 st som meddelade det, en av dom hålls i "ögonen" eller aa han trycker in ögonen och trycker ner hans huvud under vatten. En annan får sparkar och slag mot tinningen, fick även sy. Och en annan fick då sy vid ögonbrynet och lite här och var. Dom andra 2 personernas skador är okända för mig än så länge dock.
Det finns så många andra saker jag kan räkna upp, som bara hänt på senaste tiden. Har själv blivit påhoppad av 4-5 st. Men det jag vill ha fram är att när fan gick det så här långt? Så här mycket har det aldrig varit, inte här runt i varje fall. Lärare och liksom många andra bara står på deras sida och säger "dom har inte haft det lätt" och allt sånt tjaffs. När ska dom vakna till liv? Är verkligen vårat samhälle nu så här SJUKT rent ut sagt? Här runt verkar det som om dom har tagit kontrollen, nu är i varje fall jag less på det mer än jag någonsin varit förut! Dags att sätta hårt mot hårt?Några runt om i småland som råkat ut för samma saker? Isåfall skriv gärna ett pm eller dylikt!

Några runt om i småland som råkat ut för samma saker? Isåfall skriv gärna ett pm eller dylikt!
Svara med citat

Bokmärken