Den nationalistiska nättidningen Nationell.nu har fått relativt mycket uppmärksamhet på sistone. Inte bara vi nationalister har lagt märke till sidan, utan det har även etablerad media och, säkert, många andra, gjort.
Personligen så går jag ej längre in på den sidan då jag främst tycker att det inte är objektiva artiklar som skrivs. Faktum är att jag faktiskt går så långt att jag kallar den en blogg som drivs av en person som skriver ner sina egna åsikter på "nyhetssidan".
Den senaste tiden så har, bland annat, Nordisk Ungdom fått en väldigt hätsk kritik på Nationell. Undertecknad tycker ej att det är okej att personen bakom Nationell skriver sådana fördömanden som han faktiskt gjort. Han bör istället fokusera på att hålla sig journalistiskt objektiv, samt att rapportera på ett betydligt trevligare sätt.
Kommentarsfältet är också något som irriterat många. Det är ofta hetsiga kommentarer, vilka jag anser inte är speciellt okej. Jag tänker inte leta upp något exempel då jag, som sagt, inte besöker denna sida. Jag är dock säker på att flera av er har sett dessa också.
Diskussionsunderlag:
* Är det okej att en nationalistisk nättidning fördömer andra hit och dit?
* Hur är Er generella syn på bloggen i sig?
* Samt andra, relevanta frågor kring detta.

Svara med citat

Bokmärken