Jag tänker kontakta så många nyhetsredaktioner som möjligt (TV/press/radio/webtidningar/magasin/tidskrifter) för att informera om detta som jag har grävt fram. Antingen så skriver dom om det. Eller så gör dom det inte - något som i så fall visar på två olika scenarion:
1. Dom skriver inte om det, därför att det är en "högerextrem" (jag alltså) skribent, som i Sverige är den som först uppmärksammar det
eller
2. Dom skriver inte om det för att det är dunkla krafter som hindrar dom att göra det
Om folk orkar leta fram så många kontaktmail-adresser som möjligt till så många TV-kanaler/tidningar/radiokanaler/webtidningar/magasin/tidskrifter som möjligt, och posta dessa i tråden, så blir jag mycket tacksam. Att skriva sådana här saker, och göra research, tar sin tid, och det vore skönt med lite avlastning.
I samma veva så tänker jag även tipsa i de mail jag ämnar skicka iväg, om mitt öppna brev till Försvarsmakten (
http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=51036), och även där provocera fram sanningen hos vår media, om var deras lojalitet ligger (något vi visserligen redan vet, men som gång på gång måste påvisas för allmänheten och för läsare som följer den System-dissiderande rörelsen). Om ingen etablerad media uppmärksammar något av dessa två saker jag har skrivit om (lagligt pedofili/pederasti i Katolska kyrkans två högborgar, respektive Försvarsmaktens Orwellianska argument i dess rekryteringspropaganda), så ämnar jag se till att det i sig (dvs uteblivandet av belysningen av detta i etablerad media), uppmärksammas i tidningen Nationell Idag där jag själv är skribent. Här kan heller inte etablerad media skylla på att dom inte vill skriva om det därför att det skulle handla om "rasism" osv.
Bokmärken