Nu får Saga ta skit för Breivik's massaker
http://www.expressen.se/1.2519658
Nu får Saga ta skit för Breivik's massaker
http://www.expressen.se/1.2519658
Jag skulle kalla det gratisreklam för Saga. Expressen misslyckas med sitt syfte, känns det som.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam!
Front Mot Islam
Nextor (2011-08-12)
Aldrig lyssnat på Saga men alla vet väl vid det här laget att man inte ska bry sig om vad pk-media skriver?
Ingmar (2011-08-06)
Ja att dom orkar hålla på,borde dom inte snart förstå att det nationella är ett dött spår!
sverige måste renas ansvaret vilar på oss
Nej, bojkotta Sexpressen och Aftonhoran. Och Svenska PK-bladet, och Dagens Nejheter.
Lyssna på det här istället: http://www.youtube.com/watch?v=a4I7z34BU0o
Adoremus (2011-08-06)
Median ÄLSKAR massakern i Norge, det är det som är grejen. Aldrig har dom kunnat utnyttja människors död som propaganda som dom kunnat nu (sedan förintelsen)
På Sagas hemsida kan man läsa hennes uttal om Expressens påstådda koppling...
Senast redigerad av Skogstrollet den 2011-08-06 klockan 22:06.
Det sägs att människan är den enda varelse som kan skratta åt sig själv, och förmodligen den ende som har anledning
Om kärleken är målet är ingen väg för lång...
Googel översatt....
// " officiellt uttalande
Hej alla,
Det har kommit till min kännedom att min musik har citerats, tillsammans med ett antal andra människor och grupper, som att gå en bit inspirerande en av de mest avskyvärda och brottsliga handlingar i nutidshistorien.
Jag kan inte börja beskriva hur ledsen jag är att höra att och ville informera er alla mina chock och total skräck på ett sådant illdåd.
Min musik är tänkt att vara ett positivt steg mot att fira vår identitet och åstadkomma positiva kulturella och politiska förändringar. Som många av artister och musiker, är min musik utformad för att ge hopp till dem som annars skulle ha lite.
Förändring är åstadkommas genom politiska och kulturella medel som-sinnen arbeta tillsammans för en större sak som inte orsakats av skev enstöringar som agerar ut sina mordiska avsikter. Jag har aldrig försökt uppmuntra eller främja våld och jag skall aldrig.
Mina tankar är hos det norska folket vid denna tid och mitt hjärta går ut till alla som drabbats av detta ohyggliga och helt meningslösa illdåd.
Kärlek / S " //
Länken....
http://thisissaga.com/
Senast redigerad av Drosboe den 2011-08-06 klockan 22:51.
Varje gång nationalister genom åren protesterat mot när vita människor blivit mördade, rånade, våldtagna eller misshandlade av rasfrämlingar har PK-media kört med sin standardfras att "Ni ska inte utnyttja en tragisk händelse!". Men när en sionist skjuter ihjäl människor utnyttjas detta till max av massmedierna mot etniska nationalister, trots att dessa inte ens har med gärningsmannen att göra. Hyckleriet är totalt.
Hoppas för övrigt att Expressens artikel leder till ökad försäljning av Sagas CD-skivor.
För att korsa in i en annan tråd så är det ju intressant nu när afrikanska flyktingar bränner ner Tottenham. Givetvis så mörkar hormedia (AB, Expressen, DN, SvD) att det är flyktingar och när det kommer fram så kommer allsköns ursäkter att hagla från latteliberalerna.
Det intressanta är ju, som skrivs ovan, att det ABB gjorde i Oslo är något som ALLA som har några invändningar mot asylpolitiken får ta skulden för. Det ABB gjorde "kommer ur en miljö av hat hets och vidriga lögner" och "vi" är alla skyldiga.
Problemet är att det inte hör till vanligheterna att arga, vita män spränger folk till döds och skjuter barn och unga.
Men det är faktiskt regel att asylanter och flyktingar bränner ner stadsdelar, kastar sten på räddningstjänsten, våldtar och dödar kvinnor ur majoritetsbefolkningen. Det är regeln bland flyktingarna.
Men då ska vi "inte dra alla över en kam".
Intressant det här...
Eventuell usel stavning skyller jag på trötthet, fylla, irritation eller Nalin Pekgul
Centurion (2011-08-08), Frøy (2011-08-07), Ingmar (2011-09-04), Kristofer (2011-08-07), White Devil (2011-08-07)
Anders Behring Breivik säger sig vara delvis inspirerad av Saga.
Charles Manson säger sig ha varit direkt inspirerad av Beatles-låten Helter Skelter.
Axelryckning.
Om ont du märker, säg att ont det är, och giv ej din fiende frid. /Hávamál
Aequitas (2011-08-07), Husaria (2011-08-22), Ingmar (2011-09-04), Lodur (2011-08-12), morgan påhlsson (2011-08-07), Sessrumner (2011-08-09), SveaPlutonen (2011-08-07), White Devil (2011-08-07)
"Saga" bor väl inte ens i Sverige, så varför skulle hon bry sig...?
Midgaard (läs "Pajen") lär nog gotta sig åt detta, då hon är den främsta kassakon för det skivbolaget.
Европа - Наш Честь и Верность
Blåöga (2011-08-12)
Doomsday (2011-08-09), Gränsfall (2011-08-09), SveaPlutonen (2011-08-09)
Bokmärken