Resultat 1 till 6 av 6
    Tråle
    Oregistrerad Tråles avatar

spånerispånara om en clan..

Jag fick nyss en idé och innan jag hann tänka igenom den så ville jag skriva den så att alla ni får säga vad ni tycker i fråga. Varför unierar vi inte gruppen i en familj eller clan om ni vill. tanken var en blandning mellan kanske illuminati eller judendomen där en stor grupp människor oavsett vad som händer med miljön dom lever i kan utöva sin tro. i vårat fall skulle en sådan clan kunna vara unierad för rätten att utföra sin nordiska identitet. utan regeringspolitiska mål så hade vi skyddat identiteten och även våra barn och barnbarn hade haft chansen att följa samma spår (om det etabelerar sig tillräckligt)
    symboler,sagor,religion,folktro,samlevnad. egentligen vad som helst skulle kunna vara inblandat om det går att blanda in det realistiskt i samhället. clan-träffar och annat skulle kunna anordnas för att stärka band liksom kanske en vapensköld. det är bara något jag spånade på, vad tänker ni ?

Bärsärk Insane Jugglas avatar
    Reg.datum
    2010 Dec
    Rykte
    271
    Tack
    26
    Tackad: 49 gånger i 41 inlägg
    Låter skoj, samtidigt som vi bosätter oss långt ute åt helvete så att vänster slöddret försöker förstöra för oss? :>
    Smärta är svaghet som lämnar kroppen.

Tråle
    fast det kan ju inte vänstern göra, det blir rasism för det första..vi utövar ju ändå bara vår tro. jag gillar idén fast vi behöver inte leva i kollektiv ;)

Bärsärk Insane Jugglas avatar
    Reg.datum
    2010 Dec
    Rykte
    271
    Tack
    26
    Tackad: 49 gånger i 41 inlägg
    Haha, men vänstern kan ju inte vara rasister! det har vi ju sett ett flertal gånger...
    Smärta är svaghet som lämnar kroppen.

Tråle
    framför allt så skulle jag gärna se spridningen i sverige som ett alternativ till politik. folk kan söka gemenskapen om 10år när allt ligger i ruiner och finna sinna systrar och bröder och finna styrkan för det alldagliga livet. vänstern är hycklare det vet vi alla men dom kan inte driva trovärdig politik genom att öppet kritisera en grupp människor som bara vill leva :P men okej, det va bara en tanke :P

Tråle
    Oj, titta där

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •