S VEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT
Rip apart Kosovo from Serbia, it is like to rip apart a piece of my soul
Jo självklart ska jag vara 8 år gammal och kriga nere i ex-Jugoslavien!
Men du jag tror att man kunde klara sig väldigt bra fast man blev attackerad av 21 NATO länder. Men nu handlar inte denna tråd om Serbien utan om Sydsudan.
.
Jag är ingen flykting om du tror det. Måste jag påpeka att både jag och min mor är födda i Sverige? Men du nu tycker jag att vi går till en tråd där vi kan tjafsa om detta. Nu lämnar vi denna tråd om du inte har något att säga om ämnet.
Hellish Apostle (2011-07-17)
Finns en liten historia här till dig.
Det var en gång en hund och en katt. Hunden hade aldrig sett en hund förut och katten hade aldrig sett en katt. De bodde tillsammans och hunden trodde att den var katt och katten trodde att den var hund. Men när ägaren en dag köpte en spegel och de såg sig i den så började hunden morra och skälla åt sin spegelbild medan katten böra spinna åt sin.
Förmodligen så förstor du historien.
Men du kan sluta skriva nu, för att du kommer mer och mer med tomma argument.
Tack och adjö!
Det intressanta med Sydsudan är hur PK pressen älskar de glada små negrerna där som äntligen fått sin dröm om ett eget land uppfylld, och så vidare. Att de vill bryta sig ur hemska Sudan är förstås modigt och rättfärdigt ete etc. Låt mig nu ställa en fråga: Tänk samma situation, fast istället för sydsudanska negrer hade det rört sig om förtryckta vita vars egendom hade berövats dem och som systematiskt diskriminerats och utsatts för övergrepp (se Zimbabwe eller Sydafrika). Floden av anklagelser om rasism, nazism osv hade aldrig upphört.
Med det sagt hoppas jag som etnopluralist att det går bra för dem, även om jag betvivlar det.
"The best lack all conviction, while the worst
Are full of passionate intensity" W.B. Yeats
Eoppoyz (2011-07-21)
Det här är klart positivt, det är ytterligare ett konkret bevis på att mångkultur och dessutom en sådan dominerad av muslimer inte funkar.
Det är bara att gratulera sydsudaneserna till självständigheten. Jag är dock lite misstänksam till att det kan finnas vissa intressenter inblandade som inte har rent mjöl i påsen, utan som har oljebefläckat mjöl i påsen. Kan kanske rovgiriga kreditkapitalistiska länder med USA i spetsen utnyttja situationen för att lägga vantarna på fler oljekällor? Kanske sälja vapen till Sydsudan för att tjäna en hacka samtidigt som de får billig olja på köpet?
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam!
Front Mot Islam
Bokmärken