Resultat 1 till 7 av 7
    Bärsärk # 50s avatar
    Reg.datum
    2011 Apr
    Rykte
    349
    Tack
    258
    Tackad: 209 gånger i 106 inlägg

Sverigebutiken.se

Tråden kan ha blivit felplacerad men det är väl lite utav en tolkningsfråga.

Tänkte man kunde lufta sina erfarenheter ifrån sidan.

Jag gjorde en beställning förra veckan på småsaker som inte har dykt upp än och jag har igår eftermiddag mailat dem och inte fått något svar, så nästa steg får väl bli att ringa upp.

Det har gått 8 dagar sedan jag betalade in nu och jag kanske ska vänta tills på måndag också då det står på hemsidan att det kan ta mellan 3-10 dagar

Men det är väl ingen högsäsong och valtider osv så jag tycker att lite klistermärken ska inte behöva ta sådan tid.

Har ni också upplevt att dom kan vara sega med utskick? Men att varorna brukar dyka upp. Eller har ni fått varorna snabbt?

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    23966
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 790
    Tackad: 9 883 gånger i 6 085 inlägg
    Det står 3-10 dagar, det är korrekt. En bok jag beställde nyligen dök dock upp efter "bara" 33 dygn och fyra påtryckningar, så nej, snabbt går det inte. Men andra kanske har bättre erfarenheter?

Väpnare JohannaBerlins avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    664
    Blogginlägg
    3
    Tack
    778
    Tackad: 282 gånger i 169 inlägg
    Det har varit tekniska fel med kortbetalningen. Men är nog åtgärdat nu?! Kolla på första sidan, står lite info där.
    Senast redigerad av JohannaBerlin den 2011-05-19 klockan 13:50.
    "RASEN GÅR FÖRE KÄRLEKEN"

http://realisten.se

Bärsärk # 50s avatar
    Reg.datum
    2011 Apr
    Rykte
    349
    Tack
    258
    33 dagar det var ett tag du, så länge har jag ingen lust och vänta så jag får nog ringa dom imorgon eller på måndag om det inte dyker upp något.

Johanna: Jag betalade via plusgiro.

Bärsärk # 50s avatar
    Reg.datum
    2011 Apr
    Rykte
    349
    Tack
    258
    Uppdatering.

Fick ett mail o torsdags med en ursäkt och min beställning skulle skickas iväg på fredagen.

Igår kom det inget, jag mailade igen och tänkte okej det kanske dyker upp imorgon men fanns inget i brevlådan idag heller och inget svar på mailet har jag fått än.

Jävligt tröttsamt men jag får ta tag i detta och ringa senare i eftermiddag och fråga vad sjutton dom håller på med.
    Senast redigerad av # 50 den 2011-05-24 klockan 11:38.

Väpnare hermannslands avatar
    Reg.datum
    2010 Jul
    Rykte
    106
    Tack
    144
    Tackad: 25 gånger i 17 inlägg
    Fan jag som beställde där nyss :( hahaaha helvete hoppas dom har bättrat sig då :(

Bärsärk Sapere audes avatar
    Reg.datum
    2010 Jan
    Rykte
    457
    Tack
    401
    Tackad: 168 gånger i 96 inlägg
    Jag beställde ifrån dem i vintras, nu ska det mycket till för att jag ska göra det igen. Det tog väldigt lång tid innan jag fick produkterna och när jag kontaktade dem fick jag inget svar, vilket jag tycker är mycket dåligt.
    De europeiska folken har enbart ett val om de vill överleva: att se vad de har gemensamt och sedan kämpa för det.

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •