Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 46 till 57 av 57
    Marskalk Bulls avatar
    Reg.datum
    2010 Feb
    Rykte
    1314
    Tack
    747
    Tackad: 437 gånger i 282 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Lech Visa inlägg
    LaDecima, som är ifrån Göteborg stod i vänsterns/islams led och protesterade MOT Nationaldemokraterna och FÖR moskén i söndags. http://politisktinkorrekt.info/2011/...-hos-vanstern/
    Att förtala en starkt troende katolik på det där sättet tror jag inte är särskilt uppskattat, och vad du tror dig ha att vinna på det kan jag inte begripa.
    Börjar bli riktig sandlådsnivå på inläggen i denna tråden.
    Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size-13 boot!

Väpnare Lechs avatar
    Reg.datum
    2007 Sep
    Rykte
    190
    Tack
    13
    Tackad: 8 gånger i 6 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Bull Visa inlägg
    Att förtala en starkt troende katolik på det där sättet tror jag inte är särskilt uppskattat, och vad du tror dig ha att vinna på det kan jag inte begripa.
    Börjar bli riktig sandlådsnivå på inläggen i denna tråden.
    LaDecima förespråkar död i varannan post han skriver. Är han så mjäkig att han tar illa upp vid detta? Vad gör du i Sverige förresten? Det pågår inget krig i Serbien nu.
    Revolution

Marskalk Bulls avatar
    Reg.datum
    2010 Feb
    Rykte
    1314
    Tack
    747
    Tackad: 437 gånger i 282 inlägg
    LaDecima förespråkar död i varannan post han skriver. Är han så mjäkig att han tar illa upp vid detta? Vad gör du i Sverige förresten? Det pågår inget krig i Serbien nu.
    Öhm ursäkta?
    Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size-13 boot!

Odessa
    Oregistrerad Odessas avatar
    Jag gissar att du är en jude från Odessa (med tanke på ditt smeknamn). Du får flytta till ett judisk forum om du vill propagera för USrael och sionism. Här har du verkligen inget att göra.
    Gulleponken, lär dig historia; ODESSA, akronym för tyska Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen (svenska "Organisationen för före detta SS-medlemmar), var ett nätverk som hjälpte nazistiska krigsförbrytare att fly till Latinamerika eller Mellanöstern, där de kunde finna en fristad. Kända personer som troligen flydde med ODESSA:s hjälp var bland andra Josef Mengele, Adolf Eichmann, Klaus Barbie, Eduard Roschmann och Erich Priebke.

Hur jag ser på judar och Israel förklarar jag här: http://www.nordisk.nu/showthread.php...998#post587998
    Har ni något att komma med så kör på.

Sedan anser jag att alla ni islamistkramare och arab-anhängare kan uppsöka närmaste apotek, köpa rikligt med glidmedel och smörj in er, ställa er på alla fyra med neddragna byxor och låt Mohamed Omar och hans 40 rövare köra tåget på er.
    http://beskt.wordpress.com/2010/06/0...rdomer-israel/

Nu ska jag avsluta min gigantiska måltid på McDonalds och lyssna på Bruce Springsteen :)

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    23966
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 790
    Tackad: 9 883 gånger i 6 085 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Odessa Visa inlägg
    Gulleponken, lär dig historia; ODESSA, akronym för tyska Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen (svenska "Organisationen för före detta SS-medlemmar), var ett nätverk som hjälpte nazistiska krigsförbrytare att fly till Latinamerika eller Mellanöstern, där de kunde finna en fristad. Kända personer som troligen flydde med ODESSA:s hjälp var bland andra Josef Mengele, Adolf Eichmann, Klaus Barbie, Eduard Roschmann och Erich Priebke.

Hur jag ser på judar och Israel förklarar jag här: http://www.nordisk.nu/showthread.php...998#post587998
    Har ni något att komma med så kör på.

Sedan anser jag att alla ni islamistkramare och arab-anhängare kan uppsöka närmaste apotek, köpa rikligt med glidmedel och smörj in er, ställa er på alla fyra med neddragna byxor och låt Mohamed Omar och hans 40 rövare köra tåget på er.
    http://beskt.wordpress.com/2010/06/0...rdomer-israel/

Nu ska jag avsluta min gigantiska måltid på McDonalds och lyssna på Bruce Springsteen :)
    Är man islamistkramare för att man vill stoppa usraels närvaro i Mellanöstern? Och vem delar samma tro eller åsikter med Omar?

6. Följande 2 användare säger Tack till Adoremus för detta inlägg:

Bull (2011-05-24), Gränsfall (2011-05-24)

Landsförvisad Johnny Dramas avatar
    Reg.datum
    2010 Jun
    Rykte
    818
    Tack
    118
    Tackad: 234 gånger i 145 inlägg
    Denna tråd har gett mig många skratt. Pluspoäng till Jocke K, Lech, Damson Rhee och Adoremus. Minuspoäng till serben, Ladde och fjanten Odessa. Allvarligt talat: Det måste bli ett slut på muslimkramandet på detta forum. När skall folk fatta att man kan vara hängiven anti-sionist samtidigt som man vänder sig emot muslimsk terrorism?

8. Följande användare säger Tack till Johnny Drama för detta inlägg:

LaDecima
    Oregistrerad LaDecimas avatar
    Haha! Det är väldigt underligt, men de förstår inte vad de står för. I demon med Mohamed Omar hade Omar-stödarna Hezbollah-fanor också mot kommunisterna. I den deltog även nationalister.
    Senast redigerad av LaDecima den 2011-05-24 klockan 12:47.

Riddare Sidos avatar
    Reg.datum
    2011 May
    Rykte
    195
    Tack
    41
    Tackad: 40 gånger i 27 inlägg
    Men alla ni som ställer er emot Israel, vart skall judarna ta vägen då? Vill ni utrota dem? Jag hör mycket "Död åt Israel" men få konkreta lösningar.
    "Do not ever say that the desire to 'do good' by force is a good motive. Neither power-lust nor stupidity are good motives."
    ~Ayn Rand

Marskalk k0nsls avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    1232
    Tack
    252
    Tackad: 169 gånger i 105 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Sido Visa inlägg
    Men alla ni som ställer er emot Israel, vart skall judarna ta vägen då? Vill ni utrota dem? Jag hör mycket "Död åt Israel" men få konkreta lösningar.

Dom är ett problem som måste lösas. "Judefrågan" har gäckat världens alla folk tills dess att folk blev drabbade utav dem.
    Världen skulle må bra om judarna samlade sitt folk på ett obebott ställe och utropade sin stat på denna plats. Det vore det bästa skulle jag tro.
    Dom enda som tjatar om utrotning är judarna. Hela tiden säger dom sig ha blivit utsatta för utrotning. Så vitt jag vet vill ingen utrota judarna...men att tigga till sig en landremsa där dom inte ens hör hemma och som dessutom är bebott av ett annat folk, ptja...det är verkligen fräckt! Du har väl inte undgått termen "judisk fräckhet"?
    Nog om detta. Folk lär tröttna tids nog på judarna och därav dra de nödvändiga slutsatserna...

Med hälsning,
    k0nsl

Behöver du gratis webbhotell?
    Skriv till mig så ordnar det sig.

12. Följande användare säger Tack till k0nsl för detta inlägg:

Bull (2011-05-25)

Väpnare EurasianPrides avatar
    Reg.datum
    2010 Aug
    Rykte
    122
    Tack
    11
    Tackad: 27 gånger i 19 inlägg

Eftersom flertalet ej ens härstammar från Mellanöstern så vore Khazaria deras naturliga hemvist. Minoriteten av dom kunde då göra anspråk på Israel.
    Gud ingjöt anden i mig och han kan belöna mig med något bättre. Ej av mitt kön men av motsatt kön. Någon av min blodsband har jag ej men vad ålder beträffar så är människornas lagar av Satan i synnerhet då jag vill gifta mig med en "minderårig". Muhammed, Jesus och Zarathustra är samtliga Guds sändebud för mig i egenskap av sufi(aishanit) muslim. Jag vurmar för en nationell icke mångkulturell islam i harmoni med den eurasiatiska modellen.

Riddare BuBs avatar
    Reg.datum
    2008 Jan
    Rykte
    777
    Tack
    68
    Tackad: 42 gånger i 34 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av k0nsl Visa inlägg

Dom är ett problem som måste lösas. "Judefrågan" har gäckat världens alla folk tills dess att folk blev drabbade utav dem.
    Världen skulle må bra om judarna samlade sitt folk på ett obebott ställe och utropade sin stat på denna plats. Det vore det bästa skulle jag tro.
    Dom enda som tjatar om utrotning är judarna. Hela tiden säger dom sig ha blivit utsatta för utrotning. Så vitt jag vet vill ingen utrota judarna...men att tigga till sig en landremsa där dom inte ens hör hemma och som dessutom är bebott av ett annat folk, ptja...det är verkligen fräckt! Du har väl inte undgått termen "judisk fräckhet"?
    Nog om detta. Folk lär tröttna tids nog på judarna och därav dra de nödvändiga slutsatserna...

Med hälsning,
    k0nsl
    Man har försökt. Stalin gav dem 1934 en egen liten republik i vilken de skulle få odla sin kultur i fred. Tyvärr så var de inte intresserade av det, utan den judiska befolkningen i det för dem avsatta området har sjunkit stadigt sedan dess.

Vad är det första en jude gör när han kommer till Israel? Skaffar sig ett amerikanskt medborgarskap, verkar det som. Den nya trenden bland judiska israeliska medborgare är att skaffa sig europeiska pass, och medborgarskap får man förmoda.

Vad var det som den amerikanska judinnan Barbara Spectre gjorde efter att hon återvänt till Israel? Hon åkte till Stockholm för att driva ett judiskt institut här och för att lära oss att älska mångkulturen, vi har alla sett den videon.

Det gäller att förstå att en judisk stat inte är lösningen på problemet, det skrev redan Hitler om i Mein Kampf. Han förutsåg mycket riktigt att det enda en judisk stat skulle tjäna till var som bas för deras internationella affärer och kriminalitet. Och visst har han fått rätt. Det spelar ingen roll om judarna har fått sitt Israel, de gör fortfarande anspråk på att bo här, göra sin värnplikt där, rösta i våra val, driva tidningar och media här samtidigt som de sätter Israel först. De skall alltid såväl äta kakan som ha den kvar.

Riksmarskalk Doomsdays avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    2873
    Blogginlägg
    2
    Tack
    127
    Tackad: 103 gånger i 62 inlägg
    I mars 1933 öppnade ett härligt litet tillhåll för dessa. Vi kan ju alltid återstarta ett par KZ och slamdunka in dom där. Går nog att ordna plats till Araber och Afrikaner också. Kanske t.o.m AIKare! ;)

Du ville ha en konkret lösning - går det lika bra med en slutgiltig?
    Meine Ehre heißt Treue
    Smash The Reds
    Verräter verfallen der Feme!

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Liknande ämnen

1. Svenska Hjältar
    Av Alfhild i forum Nyheter
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-06-02, 22:43
  2. Svenska hjältar / Civilkuragepriset
    Av Volksturm i forum Journalistik och massmedia
    Svar: 3