Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size-13 boot!
Gulleponken, lär dig historia; ODESSA, akronym för tyska Organisation der ehemaligen SS-Angehörigen (svenska "Organisationen för före detta SS-medlemmar), var ett nätverk som hjälpte nazistiska krigsförbrytare att fly till Latinamerika eller Mellanöstern, där de kunde finna en fristad. Kända personer som troligen flydde med ODESSA:s hjälp var bland andra Josef Mengele, Adolf Eichmann, Klaus Barbie, Eduard Roschmann och Erich Priebke.Jag gissar att du är en jude från Odessa (med tanke på ditt smeknamn). Du får flytta till ett judisk forum om du vill propagera för USrael och sionism. Här har du verkligen inget att göra.
Hur jag ser på judar och Israel förklarar jag här: http://www.nordisk.nu/showthread.php...998#post587998
Har ni något att komma med så kör på.
Sedan anser jag att alla ni islamistkramare och arab-anhängare kan uppsöka närmaste apotek, köpa rikligt med glidmedel och smörj in er, ställa er på alla fyra med neddragna byxor och låt Mohamed Omar och hans 40 rövare köra tåget på er.
http://beskt.wordpress.com/2010/06/0...rdomer-israel/
Nu ska jag avsluta min gigantiska måltid på McDonalds och lyssna på Bruce Springsteen :)
Denna tråd har gett mig många skratt. Pluspoäng till Jocke K, Lech, Damson Rhee och Adoremus. Minuspoäng till serben, Ladde och fjanten Odessa. Allvarligt talat: Det måste bli ett slut på muslimkramandet på detta forum. När skall folk fatta att man kan vara hängiven anti-sionist samtidigt som man vänder sig emot muslimsk terrorism?
Men alla ni som ställer er emot Israel, vart skall judarna ta vägen då? Vill ni utrota dem? Jag hör mycket "Död åt Israel" men få konkreta lösningar.
"Do not ever say that the desire to 'do good' by force is a good motive. Neither power-lust nor stupidity are good motives."
~Ayn Rand
Dom är ett problem som måste lösas. "Judefrågan" har gäckat världens alla folk tills dess att folk blev drabbade utav dem.
Världen skulle må bra om judarna samlade sitt folk på ett obebott ställe och utropade sin stat på denna plats. Det vore det bästa skulle jag tro.
Dom enda som tjatar om utrotning är judarna. Hela tiden säger dom sig ha blivit utsatta för utrotning. Så vitt jag vet vill ingen utrota judarna...men att tigga till sig en landremsa där dom inte ens hör hemma och som dessutom är bebott av ett annat folk, ptja...det är verkligen fräckt! Du har väl inte undgått termen "judisk fräckhet"?
Nog om detta. Folk lär tröttna tids nog på judarna och därav dra de nödvändiga slutsatserna...
Med hälsning,
k0nsl
Behöver du gratis webbhotell? Skriv till mig så ordnar det sig.
Bull (2011-05-25)
Gud ingjöt anden i mig och han kan belöna mig med något bättre. Ej av mitt kön men av motsatt kön. Någon av min blodsband har jag ej men vad ålder beträffar så är människornas lagar av Satan i synnerhet då jag vill gifta mig med en "minderårig". Muhammed, Jesus och Zarathustra är samtliga Guds sändebud för mig i egenskap av sufi(aishanit) muslim. Jag vurmar för en nationell icke mångkulturell islam i harmoni med den eurasiatiska modellen.
Man har försökt. Stalin gav dem 1934 en egen liten republik i vilken de skulle få odla sin kultur i fred. Tyvärr så var de inte intresserade av det, utan den judiska befolkningen i det för dem avsatta området har sjunkit stadigt sedan dess.
Vad är det första en jude gör när han kommer till Israel? Skaffar sig ett amerikanskt medborgarskap, verkar det som. Den nya trenden bland judiska israeliska medborgare är att skaffa sig europeiska pass, och medborgarskap får man förmoda.
Vad var det som den amerikanska judinnan Barbara Spectre gjorde efter att hon återvänt till Israel? Hon åkte till Stockholm för att driva ett judiskt institut här och för att lära oss att älska mångkulturen, vi har alla sett den videon.
Det gäller att förstå att en judisk stat inte är lösningen på problemet, det skrev redan Hitler om i Mein Kampf. Han förutsåg mycket riktigt att det enda en judisk stat skulle tjäna till var som bas för deras internationella affärer och kriminalitet. Och visst har han fått rätt. Det spelar ingen roll om judarna har fått sitt Israel, de gör fortfarande anspråk på att bo här, göra sin värnplikt där, rösta i våra val, driva tidningar och media här samtidigt som de sätter Israel först. De skall alltid såväl äta kakan som ha den kvar.
I mars 1933 öppnade ett härligt litet tillhåll för dessa. Vi kan ju alltid återstarta ett par KZ och slamdunka in dom där. Går nog att ordna plats till Araber och Afrikaner också. Kanske t.o.m AIKare! ;)
Du ville ha en konkret lösning - går det lika bra med en slutgiltig?
Meine Ehre heißt Treue
Smash The RedsVerräter verfallen der Feme!
Bokmärken