Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 46 till 57 av 57
    Riddare Vae Victis !s avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    582
    Tack
    0
    Tackad: 14 gånger i 8 inlägg
    ja det finns enstaka individer, vart vill du komma?, detta är ju pinsamt lågt, genetiken placerar de flesta europeer långt åtskilda från tex mellenösternsfolk och nordafrika... några foton av spanjorer från 1942 och 2010.. ser du inte på Rapport o Aktuellt ??? med repotage från afgansitan, Irak etc???

http://www.eupedia.com/europe/europe...logroups.shtml
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Senast redigerad av Vae Victis ! den 2011-05-13 klockan 14:54. Anledning: tilllägg av foton
    Jag brinner hellre i helvetet med mina förfäder än följer Er till himlen!!!

Marskalk Bulls avatar
    Reg.datum
    2010 Feb
    Rykte
    1314
    Tack
    747
    Tackad: 437 gånger i 282 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Johnny Drama Visa inlägg
    Det är faktiskt inte bara en fråga om hudfärg även om det spelar roll. Läs lite om rasbiologi så kommer du förstå, samma tips ger jag LaDecima.
    Nu vill jag en gång för alla reda ut hur du egentligen ser på det här med raser, eftersom att du hela tiden hänvisar till den rasbiologin du har läst och anser att jag borde göra.
    Anser du att germaner enbart skall få föröka sig med andra germaner?

Om så är fallet så tycker du att det är fel för t ex anglosaxare och germaner att föröka sig, hellener - slaver, slaver - anglosaxare, germaner - hellener osv.
    Eller har du bara några egna speciella rasregler där du konstant skall klaga på slaver?

Sen undrar jag även vad du tycker borde göras med personer som bor i Sverige med en förälder från Serbien som utseendemässigt ser ut som vilken svensk som helst, lever sunt, är djupt troende och har ett intellektuellt arbete?
    Anser du att den avkomman till den serben skall tvingas att flytta till Serbien när individen har bott i Sverige hela sitt liv, ser ut som vilken svensk som helst, gick ut skolan med toppbetyg, har en sund livsstil och är engagerad i kampen för de europeiska folkens överlevnad?

Eller avfärdar du denna individ som något genetiskt felande slödder som inte har någonting här att göra?

Påståendet jag vill att du skall svara på kan självklart även vara anglosaxare-german eller hellen-german osv.
    Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size-13 boot!

3. Följande 4 användare säger Tack till Bull för detta inlägg:

Adoremus (2011-05-18), Adoxa (2011-05-13), Skald (2011-05-13), Spartan (2011-05-14)

Valkyriaa
    Oregistrerad Valkyriaas avatar
    Citat Ursprungligen postat av Bull Visa inlägg
    Nu vill jag en gång för alla reda ut hur du egentligen ser på det här med raser, eftersom att du hela tiden hänvisar till den rasbiologin du har läst och anser att jag borde göra.
    Anser du att germaner enbart skall få föröka sig med andra germaner?

Om så är fallet så tycker du att det är fel för t ex anglosaxare och germaner att föröka sig, hellener - slaver, slaver - anglosaxare, germaner - hellener osv.
    Eller har du bara några egna speciella rasregler där du konstant skall klaga på slaver?

Sen undrar jag även vad du tycker borde göras med personer som bor i Sverige med en förälder från Serbien som utseendemässigt ser ut som vilken svensk som helst, lever sunt, är djupt troende och har ett intellektuellt arbete?
    Anser du att den avkomman till den serben skall tvingas att flytta till Serbien när individen har bott i Sverige hela sitt liv, ser ut som vilken svensk som helst, gick ut skolan med toppbetyg, har en sund livsstil och är engagerad i kampen för de europeiska folkens överlevnad?

Eller avfärdar du denna individ som något genetiskt felande slödder som inte har någonting här att göra?

Påståendet jag vill att du skall svara på kan självklart även vara anglosaxare-german eller hellen-german osv.

Själv så tycker jag absolut att dessa individer ska få stanna och vara en del utav vår folkgemenskap. De ska respekteras!

Men sedan ska vi sätta stopp eller åtminstone kraftigt begränsa invandringen från icke-nordeuropeiska germanska länder. Vi bör inte ens ha någon större invandring från grannländer heller. Vi bör bevara Sverige svenskt såväl etniskt som kulturellt, som det förut stod i SDs principprogram.

"Slaver och hellener är absolut kompatibla i Sverige."

Ja, de kanske de är på sätt och vis, ser inga större problem med dom rent kulturellt, i alla fall inte tex greker, spanjorer mfl. Men det betyder inte att vi bör acceptera fortsatt invandring därifrån. Inte heller behöver det betyda att vi ska se ner på halvgreker i Sverige som känner sig svenska eller att de ska skickat ut eller liknande.

Men ingen mer storinvandring från tex balkanländerna osv som vi tidigare haft, även om det är bra folk, jag menar vi är svenska nationalister och vill ju bevara Sverige svenskt helt enkelt, då behöver vi ingen invandring därifrån. Vi svenskar duger som Weine Berg brukade säga.

5. Följande användare säger Tack till Valkyriaa för detta inlägg:

SerBCetnikSerb (2011-05-21)

Riddare SerBCetnikSerbs avatar
    Reg.datum
    2010 Oct
    Rykte
    338
    Tack
    138
    Tackad: 119 gånger i 83 inlägg
    Har inte med saken att göra om man är vit eller brun, jag till exempel är brun, mina syskon är vita, det är för att det går i generna.
    S VEROM U BOGA SLOBODA ILI SMRT

Rip apart Kosovo from Serbia, it is like to rip apart a piece of my soul

Reg.datum
    2010 Oct
    Rykte
    338
    Tack
    138
    Okej, Man ska inte diskriminera raser på grund av att vi alla människor har våran vagga i Afrika. Det är som Charles Darwins teori säger ''survival for the fittest'' människor eller apmänniskan flyttade från Afrika till andra delar av världen där man har anpassat sig efter miljön, för att man fick vit hy eller brun är just för att man har anpassat sig. Hudfärgen är det som spelar roll för att man ska överleva i en miljö. Det är hur mycket av solstrålar som våran hud klarar att absorbera. Ni som diskriminerar människan efter hudfärg borde tänka efter lite...

Bärsärk Gutlandis avatar
    Reg.datum
    2009 Dec
    Rykte
    312
    Tack
    18
    Tackad: 38 gånger i 27 inlägg
    Och du borde kolla upp hur det ligger till.. Att vi alla skulle härstamma från Afrika är en teori och inget annat. Det finns även teorier som menar på att vi vita faktiskt kom via Asien.

Och btw, det är mycket mer än hudfärgen som skiljer oss åt. Så det där resonemanget håller inte.
    Meine Ehre heißt Treue

9. Följande 2 användare säger Tack till Gutlandi för detta inlägg:

Damson Rhee (2011-05-21), Rabe (2011-05-21)

Marskalk Bulls avatar
    Reg.datum
    2010 Feb
    Rykte
    1314
    Tack
    747
    Sloboda za Milorad 'Legija' Ulemek!

Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size-13 boot!

Marskalk Bulls avatar
    Reg.datum
    2010 Feb
    Rykte
    1314
    Tack
    747
    Pride-festivalen i Serbien (kolla prästen 8:21, man får rysningar av stolthet):

Pride-festivalen i Sverige:

Vi har en del att lära.

12. Följande användare säger Tack till Bull för detta inlägg:

SerBCetnikSerb (2011-05-27)

Reg.datum
    2010 Oct
    Rykte
    338
    Tack
    138
    HAHA vilken stor skillnad!!!! HERREGUD xD

14. Följande användare säger Tack till SerBCetnikSerb för detta inlägg:

Bull (2011-06-30)

Reg.datum
    2010 Oct
    Rykte
    338
    Tack
    138
    Man borde seriöst ta tag i detta, de kan inte få marschera fritt, jag klarar inte av att se mer än 2 min av videon ens.

Reg.datum
    2010 Oct
    Rykte
    338
    Tack
    138

Det är en av dem som faktiskt vågar stå för sin sak och kämpa... (i Serbien)

Reg.datum
    2010 Oct
    Rykte
    338
    Tack
    138