Fick du tillbaka eller måste du kanske betala tillbaka till den stora apparaten? Hur det än är så kan du dela med dig av dina känslor kring detta underbara ämne i den här tråden. För här snackar vi om årets deklaration.
Fick du tillbaka eller måste du kanske betala tillbaka till den stora apparaten? Hur det än är så kan du dela med dig av dina känslor kring detta underbara ämne i den här tråden. För här snackar vi om årets deklaration.
Fick tillbaka lite deg, ingen jätte summa runt 6K men det blir ju lätt en extra månad semester i sommar och leva på den slanten.
You may think what you want, You may think that Im wrong.
But I dont care cuz in these boots you wouldnt last long.
Fick ett minus på en tusenlapp men det hade jag räknat med och efter några avdrag så ska det förhoppningsvis bli någon krona plus.
Men man blir lika skrämd varje år hur mycket det egentligen går till skatteverket och sedan vidare för direkttransport till Israel och andra slaggländer.
Fick en saftig peng tillbaka, ibland älskar man sin chef...
Jag får tillbaka, men det får jag alltid. Jag ser till att arbetsgivaren drar lite extra skatt så att jag är säker på att inte behöva betala. Utöver det jag får tillbaka så har jag reseavdrag att göra.
Förlorar vi vår forntid blir framtid oss en grav.
JohannaBerlin (2011-04-12)
Kommer få lite mer än 5000:- tillbaka... (som det ser ut just nu iaf)
Adoremus (2011-04-19)
Har inte öppnat det förbaskade kuvertet ännu, får ångest bara jag ser det...
Troligen blir det ut med en 10K![]()
"fick mkt tillbaka, ibland älskar man bara sin chef?"
Ironi?
Senast redigerad av Nexus7 den 2011-07-21 klockan 11:49.
Bokmärken