Resultat 1 till 3 av 3
    Bärsärk Insane Jugglas avatar
    Reg.datum
    2010 Dec
    Rykte
    271
    Tack
    26
    Tackad: 49 gånger i 41 inlägg

Du och Julmusten!

Som reaktion på Anna Burstedts uttalande om att julmusten ansågs vara "rasistisk" så vore det lite kul att folk här på Nordisk tog foto på sig själva tillsammans med en flaska julmust!

Självklart är det roligt med lite kreativa idéer, exempelvis att sätta ett hundkoppel på en julmust och rasta den, eller att man sitter och myser med den i soffan eller något liknande. Dock kommer jag med en lite halv kass bild bara för att börja, kan komma fler ifall tråden uppskattas!
    Cred till fosterlandvakt som kom på ideén med tråden men inte hade någon julmust hemma utan bad mig starta :)

Bärsärk Fosterlandvakts avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    242
    Blogginlägg
    2
    Tack
    9
    Tackad: 43 gånger i 31 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Insane Juggla Visa inlägg
    Som reaktion på Anna Burstedts uttalande om att julmusten ansågs vara "rasistisk" så vore det lite kul att folk här på Nordisk tog foto på sig själva tillsammans med en flaska julmust!

Självklart är det roligt med lite kreativa idéer, exempelvis att sätta ett hundkoppel på en julmust och rasta den, eller att man sitter och myser med den i soffan eller något liknande. Dock kommer jag med en lite halv kass bild bara för att börja, kan komma fler ifall tråden uppskattas!
    Cred till fosterlandvakt som kom på ideén med tråden men inte hade någon julmust hemma utan bad mig starta :)
    Tackar så mycket för berömmet :)!

Jag ska posta en bild själv snart också, men för tillfället har jag ju som sagt ingen flaska med julmust.
    Kampenhet Mot Islam

Being proud of who you are is called ethnic pride, unless you're white, then it's called racism. - samhain6677 @YouTube

Bärsärk Fosterlandvakts avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    242
    Blogginlägg
    2
    Tack
    9
    Tackad: 43 gånger i 31 inlägg
    Här kommer då en bild på mig som den riktiga vikingen jag är med mitt långa (för tillfället otvättade) hår, amulettyxan runt halsen och en stor kall julmust i näven! Nästa gång kanske man ska hälla upp en slurk i mjödhornet :)

Kampenhet Mot Islam

Being proud of who you are is called ethnic pride, unless you're white, then it's called racism. - samhain6677 @YouTube

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •