Tjenare! är ny här, Är en 15 årig patriot!. Tror dock inte på rasism eller nazism. Lyssnar inte på någon bildar mina egna uppfattningar. Är ett stort fan av vikinga rock medHör av er om ni undrar något :D
![]()
Tjenare! är ny här, Är en 15 årig patriot!. Tror dock inte på rasism eller nazism. Lyssnar inte på någon bildar mina egna uppfattningar. Är ett stort fan av vikinga rock medHör av er om ni undrar något :D
![]()
Välkommen till forumet.
Många pratar om att man måste kämpa för det man tror på. Många pratar och säger hur man ska agera för det man tror på. Men som sagt, alla bara pratar men inte många kan föregå som ett gott exempel som den kämpen man måste vara i den kampen man tror på.
Välkommen till Nordisk.nu!
Jag älskar dig mer än allt annat älskling
-----------------------------------------------
Fotbrir
Välkommen!
Stoppa den, kasta ut dom som inte sköter sig. Dom som faktiskt sköter sig (vilket är få) och som har anpassat sig till traditionerna ska med få stanna. Men det får inte bli för mycket även om dom sköter sig vill jag ha högst 5 % invandrare! Är inte rasist är realist!
Välkommen till Nordisk!
Förlorar vi vår forntid blir framtid oss en grav.
Välkommen!
Intressanta åsikter. Tänk bara på att vi alla är invandrare, tidiga eller sena. Dynamiken i invandring är det som formar alla samhällen. Statiskt tänkande är aldrig bra.
Pluralism och tolerans!
Välkommen hit ska du vara.
Säg vad du vill men säg inte emot! En avvikande åsikt är mot samhället ett hot! - Vinterdis
Jag har nästan samma åsikter som SD.
Vilket iofs är bättre än de andra partierna, Men SD är ett missnöje parti för moderater och sossar, Dvs Vem som helst blir svensk och dem som är här får stanna. Vi måste repatriera (återsända) en rätt stor del för att behålla ett Svenskt Sverige, Sen kan jag hålla med 2-3% utom europeiska invandrare är acceptabelt om dessa sköter sig och visar en enorm respekt för Sverige.
"What we say will soon be forgotten but what we do will live on for thousand thousand Years"
Välkommen.
Meine Ehre heißt Treue
Bokmärken