Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 16 till 30 av 135
    Landsförvisad cyghosts avatar
    Reg.datum
    2010 Aug
    Rykte
    31
    Blogginlägg
    4
    Tack
    11
    Tackad: 2 gånger i 2 inlägg
    Jag är inget troll och jag är här för att får er att för kasta er ir lära och omvända er till den sanna religionen Islam.
    Och exakt tja se dig om kring allt gott är skapat av den ödmjukhet som Muslimer har fört med sig.

Riksmarskalk svärdslags avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    3269
    Blogginlägg
    4
    Tack
    181
    Tackad: 434 gånger i 251 inlägg
    Telefonen och kärnkraften är ju inte uppfinningar av muslimer. Hört om Graham Bell? ^^

Telefonen är en skotsk uppfinning. Den första kärnkraftreakorn är byggd av Enrico Fermi, fast innan det hade både tyskland och usa varsitt kärnvapen-program.
    Senast redigerad av svärdslag den 2010-11-25 klockan 14:03.

3. Följande 3 användare säger Tack till svärdslag för detta inlägg:

Dan B (2010-11-26), Gränsfall (2010-12-21), Skald (2010-11-30)

Landsförvisad Johnny Dramas avatar
    Reg.datum
    2010 Jun
    Rykte
    818
    Tack
    118
    Tackad: 234 gånger i 145 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av cyghost Visa inlägg
    Jag är inget troll och jag är här för att får er att för kasta er ir lära och omvända er till den sanna religionen Islam.
    Och exakt tja se dig om kring allt gott är skapat av den ödmjukhet som Muslimer har fört med sig.
    Isåfall bör du inte vara anonym. Om du verkligen vill omvända människor så vore det bra om folk faktiskt visste vem du är och att du är en muslim. Personligen tror jag att du är ett troll men du kan alltid motbevisa mig genom att offentliggöra din identitet. Du har inget att förlora på det.

Riddare Vae Victis !s avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    582
    Tack
    0
    Tackad: 14 gånger i 8 inlägg
    Håll dig till ämnet istället för att komma med falsk påstådde
    falska påståenden? så barnbröllop finns inte? steningar finns inte? mellanösterns folken är mentalt och fysiskt bastardiserade och lämnade ensamma utom allt hopp om avancemang på något område förrutom religiös fanatism.. hur kan ni på allvar tro på allah (gud)? och hans pedofil till profet?
    koranen är ju bara fabler skrivna av en dement tomte i öknen .. ni har inget i Sverige eller EU att göra! om ni är så avancerade hur kommerdet sig att så många mellanöstern babianer söker sig hit?
    Jag brinner hellre i helvetet med mina förfäder än följer Er till himlen!!!

Jarl Oscha_Wallins avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    3233
    Tack
    187
    Tackad: 552 gånger i 263 inlägg
    Den islamska religionen berikar vårt land annars så barbarriga kultur som knappt är värt att kalla kultur.
    Och utan all den arbetes kraft vi fått av den invandrings politik vi fört så skulle vi varit ett u land
    *gäsp* ok, du är en blatte som inte lärt dig svenska. Jag trodde du ville ha en diskussion men det enda du gör är att rapa ur dig felaktigheter. Nu har du slösat bort en minut av mitt liv och mer får du inte. Andra kanske orkar gå i meningslös polemik med dig men jag anser det vara meningslöst. Du är inte ens provokativ, bara trist.
    Eventuell usel stavning skyller jag på trötthet, fylla, irritation eller Nalin Pekgul

Riddare Blond&Blåögds avatar
    Reg.datum
    2008 Nov
    Rykte
    593
    Tack
    31
    Tackad: 54 gånger i 35 inlägg
    Om vi nu förutsätter att användaren "cyghost" trots allt inte är en trollande provokatör så undrar jag verkligen hur det står till med denne... Så du, cyghost, menar alltså att Sverige vore inget utan invandring av muslimer? Hur kommer det sig i sådana fall då att Mellanöstern är en kraftigt underutvecklad region utan progression i sikte? Borde inte området blomstra med tanke på alla uppfinnare och entreprenörer som DU menar huserar där?

Det som upprör mig mest i dina inlägg är utom tvivel att du menar att svensken har att välja mellan att konvertera eller flytta eftersom "Islam är här för att stanna"... Så du menar alltså att en religion som har haft en svag förankring i Sverige i ungefärligt 30 år skall diktera villkoren och anses mer värdig rätten till landet än den religion som varit förhärskande här i över 1000 år? Att MENA-invandrarna som knappt hunnit bo in sig på den svenska marken har mer rätt att utan pardon överta landet som generationer av svenskar ärvt från varandra under tusentals år?

Det är möjligt att Islam är här för att stanna, men betänk att ca 90% av innevånarna fortfarande är kristna och att allt fler tröttnar på era upptåg. Beakta också att Islams nackdelar på samhället nu exponeras på ett helt annat sätt än tidigare med ett islamkritiskt parti i riksdagen.
    Bind med bandet, kärleksbandet, Sveriges barn till fosterlandet

Allting faller, förr eller senare faller allt!

8. Följande 4 användare säger Tack till Blond&Blåögd för detta inlägg:

Dan B (2010-11-26), Drosboe (2010-11-25), Hartlepool (2010-11-25), Skald (2010-11-30)

Riddare Geggas avatar
    Reg.datum
    2010 Sep
    Rykte
    613
    Tack
    78
    Tackad: 159 gånger i 99 inlägg
    Fan det börja bli kallt här i huset. Kanske ska kasta på en koran på brasan så att det blir lite varmare.
    Cyghost vill du komma över och grilla lite korv?
    Många pratar om att man måste kämpa för det man tror på. Många pratar och säger hur man ska agera för det man tror på. Men som sagt, alla bara pratar men inte många kan föregå som ett gott exempel som den kämpen man måste vara i den kampen man tror på.

10. Följande 4 användare säger Tack till Gegga för detta inlägg:

Bexx (2010-11-25), Blond&Blåögd (2010-11-25), NordicThunder (2010-11-26), svärdslag (2010-11-25)

Riddare Vae Victis !s avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    582
    Tack
    0
    Tackad: 14 gånger i 8 inlägg
    jag kommer o grillar.. ska bara till en moske o sno en gäng koraner, måste ha som dasspapper oxå.. få se om man kommer levande därifrån..
    Jag brinner hellre i helvetet med mina förfäder än följer Er till himlen!!!

12. Följande 2 användare säger Tack till Vae Victis ! för detta inlägg:

Gegga (2010-11-25), NordicThunder (2010-11-26)

Riddare Geggas avatar
    Reg.datum
    2010 Sep
    Rykte
    613
    Tack
    78
    Tackad: 159 gånger i 99 inlägg
    Men herre Jesus va trevligt. Om du vill överleva så sätt fast lite fläsk på en pinne och peka på mot dom. Funkar nästan som samma sätt med ett krucifix och en vampyr.
    Många pratar om att man måste kämpa för det man tror på. Många pratar och säger hur man ska agera för det man tror på. Men som sagt, alla bara pratar men inte många kan föregå som ett gott exempel som den kämpen man måste vara i den kampen man tror på.

14. Följande användare säger Tack till Gegga för detta inlägg:

NordicThunder (2010-11-26)

Marskalk Cronuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1357
    Tack
    11
    Tackad: 97 gånger i 62 inlägg
    "What we do in life echoes in eternity"

16. Följande 5 användare säger Tack till Cronus för detta inlägg:

Anti-Fi! (2010-11-26), Bexx (2010-11-25), Gegga (2010-11-25), NordicThunder (2010-11-26), Oscha_Wallin (2010-11-25)

Riksjarl QuestionMarks avatar
    Reg.datum
    2008 Nov
    Rykte
    6148
    Tack
    158
    Tackad: 846 gånger i 413 inlägg
    Våra siffror är islamska och muslimerna var även dom som uppfann Kärnkraften,Telefonen,Koranen samt en hel del mer.
    Jag tror att du fattar vad jag försöker förmedla utan Islam och det arabiska över människan skulle inte dagens samhälle existera
    Du menar att de siffror vi använder idag har ett typografiskt ursprung i mellanöstern/arabiska halvön? Principen för siffror är inte unik för Islam utan har funnits länge.
    Att muslimer skulle ha upptäckt atomklyvningen vore intressant om du kunde utveckla lite.

Den sista meningen var så konstigt byggd så den var svår att förstå, men jag antar att du menar att samhällen började skapas först när Islam grundades, eller? Alltså i samband med att "Koranen uppfanns", som du skrev ovan.

Jag betvivlar inte att det finns saker med Islam som är jättebra - för muslimer. Och därför är det så jättefiffigt ordnat här i världen att det finns många länder man kan bosätta sig i, där man kan leva med andra muslimer. Därför får jag önska dig en trevlig resa.
    Månadens Internetsöktips: "Theodore N. Kaufman, Germany Must Perish!"

18. Följande 3 användare säger Tack till QuestionMark för detta inlägg:

Blond&Blåögd (2010-11-25), Dan B (2010-11-26), Johnny Drama (2010-11-25)

Riksmarskalk Blåögas avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    4628
    Tack
    51
    Tackad: 128 gånger i 89 inlägg
    Våra siffror är islamska och muslimerna var även dom som uppfann Kärnkraften,Telefonen,Koranen samt en hel del mer.
    Jag tror att du fattar vad jag försöker förmedla utan Islam och det arabiska över människan skulle inte dagens samhälle existera
    Att Islam och arabiska påverkar vårt samhälle kan jag hålla med om, men om du menar att det är något positivt så får du snällt bevisa det. Hittills ser jag bara att du beter dig med signifikant muslimsk ignorans och om du inte skärper dig så blir du behandlad som ett troll, och inget annat.

Nej, jag förstår inte det minsta av vad du försöker förmedla. Siffrorna har perser fört med sig till Europa, men de kommer ursrungligen från Indien. Kärnkraften är sprungen ur forskning från Tyskland. Telefonen är amerikanen Graham Bells huvudsakliga förtjänst. Koranen är inte en innovation, såvida du inte anser den vara ett påhitt med en viss nödvändig funktion. Vad syftar du på när du skriver "en hel del mer"?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Siffror#Arabiska_siffror
    http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4rnkraft#Historia
    Enade vi stå. Söndrade vi falla.
    Blåöga är språkfascist - språktips finns här. Språkfel på Nordisk - att lära sig av - finns här.

20. Följande användare säger Tack till Blåöga för detta inlägg:

Johnny Drama (2010-11-25)

Stefan
    Oregistrerad Stefans avatar
    Antingen har någon kapat killens konto eller så är han en blatte som numera kommit ut ur garderoben. Stavningen har alltid visat på det sistnämnda, även om det kommer åberopas dyslexi och liknande. Det här är en snorunge som solkar ner det svenska språket, inget annat.

22. Följande 3 användare säger Tack till Stefan för detta inlägg:

Johnny Drama (2010-11-25), Skald (2010-11-30), Ståndfast (2010-11-25)

Riksmarskalk svärdslags avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    3269
    Blogginlägg
    4
    Tack
    181
    Tackad: 434 gånger i 251 inlägg
    Kollade upp wikipedialänken: arabiska siffror är från Indien, och kallas därför felaktigt för arabiska siffror.

Riksjarl QuestionMarks avatar
    Reg.datum
    2008 Nov
    Rykte
    6148
    Tack
    158
    Tackad: 846 gånger i 413 inlägg
    Det här var ganska kul. Allt gott vi ser omkring oss är det muslimerna som har skapat. Med andra ord så fanns inget gott överhuvudtaget innan muslimerna skapade det. Och började klyva atomer...
    Månadens Internetsöktips: "Theodore N. Kaufman, Germany Must Perish!"

Sidan 2 av 9 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. NRK og ISLAM
    Av thorvaldT i forum Nyheter
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 21:23
  2. Hva Er Islam?
    Av Wolfen i forum Nyheter
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 23:56
  3. SD för ISLAM