Va tycks? 1 - 10 tänk på att det är en gammal bild...
![]()
Va tycks? 1 - 10 tänk på att det är en gammal bild...
![]()
Jag ser inget större fel på den bilden inte, önskar jag också kunde lite mera inom Photoshop, tycker sånt är väldigt roligt att hålla på med. Övning ger färdighet. Jag ger dig en stark 6a :) Bakgrunden var inte riktigt i min smak, men själva tjejen var snyggt gjord. Får man fråga om du använde bilden till något speciellt, eller vad var din tanke med bilden?
Du vet väl om att Du är värdefull,att Du är viktig här och nu,
att Du är viktig för Din egen skull -för ingen annan är som Du !
Tänk först och tala sedan
Jag har svårt att förklara mig i det jag skriver om, men jag ger det alltid ett försök.
Je suis une nana difficiles dans le luxe
Om tanken var att tjejen och bakgrunden ska passa ihop så måste jag tyvärr ge dig ett ganska lågt betyg. Det finns tydliga highlights på tjejen som ger djup, karaktär och skapar en viss illusion om att hon har en ljuskälla riktad mot sig, medan bakgrunden känns betydligt mer platt och intetsägande. Lite CartoonNetwork över bakgrunden, så att säga.
Var din tanke att de blåa ränderna skulle vara en action-effekt? Då har du en början i den här bilden, men du måste satsa lite mer på att tjejen och bakgrunden ska matcha på ett mer harmoniskt sätt. Fråga dig själv; i vilken omgivning befinner sig hon nu? Skapa därefter!
Tips. Försök att leka lite mer med olika färgnyanser i bakgrunden, t. ex. en mörkare färgskala. Använd sedan någon annan ljusare bild eller "stycke" som du placerar i förgrunden. Det är en start i alla fall till hur du kan skapa djup.
Lycka till i fortsättningen!
Jag tar inte det som kallas förräderi mot en regering så allvarligt. Det kan vara din plikt idag, eller min. Men förräderi mot folket, mot mänskligheten, mot Gud är en stor synd som man inte kan ta lätt på.
~ Theodore Parker
Bokmärken