Resultat 1 till 12 av 12
    Riddare Lennart Bs avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1232
    Blogginlägg
    1
    Tack
    23
    Tackad: 66 gånger i 42 inlägg

Förstörelsen av människosjälar medelst mångkultur

Att bli kallad blatte gör mig fnittrig
    http://www.aftonbladet.se/debatt/kro...icle7883398.ab

Det här var ett intressant exempel på vilka identitetsförvirrade, bittra och hatiska människor invandringen till Sverige har skapat. Och allt var helt i onödan, bör tilläggas.

Invandrarna luras från officiellt håll att tro att svensk är något man kan "bli". Men i verkligheten fungerar det ju inte så, eftersom svenskhet är något medfött och nedärvt, en etnicitet eller en stamtillhörighet. En person med uppenbart icke-svenskt utseende har ingen som helst möjlighet att "bli" svensk. Det skulle i så fall ta flera generationer av upprepat ingifte i den svenska genpoolen, och inte ens då är det i alla fall självklart. Svenskarna är faktiskt, eller har blivit till följd av invandringen, ett synnerligen etniskt medvetet folk. Kategoriseringen svensk/icke-svensk gör nästan alla svenskar automatiskt. Det gäller i lika hög grad politiskt korrekta svenskar som det gäller politiskt medvetna svenskar.

Den här onödiga förstörelsen av människors identitet och själsliga jämvikt är ytterligare en tragisk aspekt på det mjuka folkmordsförsök som Sverige har utsatts för. Det är en tragedi för alla inblandade, även för de invandrare som likt spelpjäser har lockats hit under falska förespeglingar om att det på något vis skulle gå att "bli" svensk.
    Senast redigerad av Lennart B den 2010-10-01 klockan 18:03.

2. Följande 3 användare säger Tack till Lennart B för detta inlägg:

QuestionMark (2010-10-01), The Sentinel (2010-10-01)

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1232
    Blogginlägg
    1
    Tack
    23
    Jag gjorde ett blogginlägg på samma tema:
    http://atland.motpol.nu/?p=535

Riksmarskalk The Sentinels avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    8056
    Blogginlägg
    3
    Tack
    2 667
    Tackad: 1 514 gånger i 678 inlägg
    Än värre är det ju att svenska tonåringar faller i samma fälla och ofta vill bli accepterad i en miljö där de redan är i minoritet. Man vill tona ner sin svenskhet genom att bli en "ickeidentitet".
    Man kan inte direkt klandra dem heller, för vi äldre slapp detta "privilegium".
    Man klär sig på ett sätt som är onaturligt för en nordbo. Man går omkring med bakvänd keps, lyssnar på ghettomusik och faller för grupptrycket och kanske blir medlem i en etniskt blandad kriminell gruppering som tex Bandidos.
    Mångkulturen och det ständiga nedbrytandet av den naturliga moral, sundhet och pliktskyldighet som präglat svenskar genom årtusenden bryts ner till att likna en amerikaniserad etniskt massförstörande konsumtionskultur där det är viktigare med den senaste mobilen än att få bra betyg.
    Den dyra telefonen kan man fixa genom kontakter och kriminalitet.
    Hela samhället är ett ruttet falsarium.
    Den ena efter den andra stryker med, antingen psykiskt eller fysiskt medelst antidepressiva mediciner eller mord.
    Det som är vår uppgift som "vakare över vårt folk" är att aldrig sluta upplysa våra medsvenskar om vad som pågår och vad som kan göras åt det.
    Senast redigerad av The Sentinel den 2010-10-01 klockan 19:40.
    In i striden genom ett kulregn Herrens vilja ske
    In i striden går han på led

Tills han vitögat ser karolinen marscherar fram
    Lade sitt liv i Guds hand för sin konung och fosterland
    Tills han vitögat ser karolinen marscherar fram

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1232
    Blogginlägg
    1
    Tack
    23
    Ja, offren för identitetsförstörelsen skördas bland svenskar också. Men det kan vara värt att reflektera över att invandrarna i många fall är lika stora förlorare. Att ägna ett helt liv åt att försöka bli något som man omöjligen kan bli skapar inte precis en harmonisk människa.

Riksjarl QuestionMarks avatar
    Reg.datum
    2008 Nov
    Rykte
    6148
    Tack
    158
    Tackad: 846 gånger i 413 inlägg
    Det är lika illa att mångkulturen försöker radera ut identiteten på alla andra folk, inte bara svenskar. Att försöka göra någon till en "svensk" som råkar ha ett svenskt pass är ett övergrepp på det folkets kultur och tradition. En kurd är en kurd - oavsett om denne har ett svenskt pass eller inte. Jag kommer inte att förolämpa en kurd genom att kalla honom eller henne för svensk eftersom hon eller han är en kurd och ska vara stolta över att vara det. Jag tänker heller inte förolämpa en svensk genom att kalla henne eller honom för kurd.
    Månadens Internetsöktips: "Theodore N. Kaufman, Germany Must Perish!"

Administratör Spocks avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    1874
    Tack
    20
    Tackad: 86 gånger i 41 inlägg
    Hade Sverige haft en stark gemenskap, kultur och självförtroende skulle det ha kunnat gå att assimilera. T.ex. som Romarriket med legionärtjänstgöring -- 20 år tappert kämpande för Rom och du belönades med medborgarskap. Med dylika meriter kan främligen respekteras av ursprungsbefolkningen och assimileras.
    You think they are sick and Jaspers here, ... he thinks they are evil, but I know what they are: They're criminals.

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1232
    Blogginlägg
    1
    Tack
    23
    Citat Ursprungligen postat av Spock Visa inlägg
    Hade Sverige haft en stark gemenskap, kultur och självförtroende skulle det ha kunnat gå att assimilera. T.ex. som Romarriket med legionärtjänstgöring -- 20 år tappert kämpande för Rom och du belönades med medborgarskap. Med dylika meriter kan främligen respekteras av ursprungsbefolkningen och assimileras.
    Jo, rent hypotetiskt är det så. Men i Sveriges fall sammanfaller massinvandringsepoken med (och i viss mån beror denna massinvandring på) att den svenska kulturen förfallit, försvagats och nästan upphört att finnas till.

Riddare Windzeits avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    1176
    Tack
    37
    Tackad: 143 gånger i 59 inlägg
    Precis! Sådana kriterier var fundament i många traditionella civilisationer och borde vara det än idag. Det borde även i övrigt ställas stora krav på att få ingå i samhällsgemenskapen för alla, oavsett bakgrund. Man ska inte kunna födas till en fullvärdig medborgare, det ska vara något man blir.

Man ska göra sig förtjänt av sin plats och sina rättigheter genom någon form av tjänstgöring i statens tjänst. Det skall vara ett privilegium.
    There is a light that never goes out

Väpnare EurasianPrides avatar
    Reg.datum
    2010 Aug
    Rykte
    122
    Tack
    11
    Tackad: 27 gånger i 19 inlägg
    Jag betvivlar att varken negrer eller dagens araber förmår kämpa särskild väl för att klara av dylik tjänstgöring. Det är välkänt att det Aryska achamenidiska Persien hade ett flertal semiter i sina leder varav babylonierna var dom främst vid anfallet mot antikens Grekland. Det var inget fel på deras disciplin då men grekerna hade turen på sin sida för annars hade historien varit en annan idag. Samma sak med Alexander den Förbannades kampanj mot Perserriket som mera berodde på hans genialiska person än på dom persiska genralernas uselhet. Men Jag tror knappast att dagens kurder kämpar särskilt väl och Irak visade sig vara inget annat än ett stort skämt.
    Gud ingjöt anden i mig och han kan belöna mig med något bättre. Ej av mitt kön men av motsatt kön. Någon av min blodsband har jag ej men vad ålder beträffar så är människornas lagar av Satan i synnerhet då jag vill gifta mig med en "minderårig". Muhammed, Jesus och Zarathustra är samtliga Guds sändebud för mig i egenskap av sufi(aishanit) muslim. Jag vurmar för en nationell icke mångkulturell islam i harmoni med den eurasiatiska modellen.

Riddare Sarastuss avatar
    Reg.datum
    2009 Feb
    Rykte
    1189
    Tack
    30
    Tackad: 47 gånger i 28 inlägg
    Jag läste den där artikeln och fylldes med avsmak. Den där argentinske muppen har tidigare skrutit om hur han lurat CSN genom att flytta tillbaka till Argentina och därmed ges möjlighet att strunta i att betala tillbaka sitt studielån.

Kulturer ska hållas åtskiljda för att kunna överleva. Även om man kan samexistera på en geografisk plats så råder det alltid en naturlig hierarki som man får finna sig i. Det värsta folkmordet i modern historia är det som drabbar europas folk där utomeuropéer tillåts ta för sig på bekostnad av de folk vars förfäder brukat jorden och tämjt landet. Därtill kan räknas det enorma lidande som drabbar utomeuropéerna när de tvingas ge upp sina rötter för att t.ex. "försvenskas". Konstigt nog finns svenskheten bara när det handlar om att tvinga andra kulturer att bli själlösa konsumenter, men den lyser med sin frånvaro när det handlar om att definiera det folk som bott i Sverige sedan tusen år tillbaka.

Nej, mångkultur är antikultur.
    "Aldrig kan prästen så beskriva helvete, som detta är ej värre. Aldrig har poeterna kunnat avmåla Styx så fult, där detta ej är fulare." - Carl von Linné om Västerbotten 1732

Landsförvisad xguys avatar
    Reg.datum
    2010 Sep
    Rykte
    264
    Blogginlägg
    2
    Tack
    9
    Tackad: 21 gånger i 15 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Lennart B Visa inlägg
    Att bli kallad blatte gör mig fnittrig
    http://www.aftonbladet.se/debatt/kro...icle7883398.ab

Det här var ett intressant exempel på vilka identitetsförvirrade, bittra och hatiska människor invandringen till Sverige har skapat. Och allt var helt i onödan, bör tilläggas.

Invandrarna luras från officiellt håll att tro att svensk är något man kan "bli". Men i verkligheten fungerar det ju inte så, eftersom svenskhet är något medfött och nedärvt, en etnicitet eller en stamtillhörighet. En person med uppenbart icke-svenskt utseende har ingen som helst möjlighet att "bli" svensk. Det skulle i så fall ta flera generationer av upprepat ingifte i den svenska genpoolen, och inte ens då är det i alla fall självklart. Svenskarna är faktiskt, eller har blivit till följd av invandringen, ett synnerligen etniskt medvetet folk. Kategoriseringen svensk/icke-svensk gör nästan alla svenskar automatiskt. Det gäller i lika hög grad politiskt korrekta svenskar som det gäller politiskt medvetna svenskar.

Den här onödiga förstörelsen av människors identitet och själsliga jämvikt är ytterligare en tragisk aspekt på det mjuka folkmordsförsök som Sverige har utsatts för. Det är en tragedi för alla inblandade, även för de invandrare som likt spelpjäser har lockats hit under falska förespeglingar om att det på något vis skulle gå att "bli" svensk.
    Usch, fyfan!
    Sånna här artiklar gör mig spyfärdig och illamående.
    Hur invandrarna ens har mage att skriva sådär hur som helst.
    Vad har hänt egentligen?

Riddare Pro_Patrias avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    345
    Blogginlägg
    2
    Tack
    3
    Tackad: 34 gånger i 17 inlägg
    Den där argentinske muppen har tidigare skrutit om hur han lurat CSN genom att flytta tillbaka till Argentina och därmed ges möjlighet att strunta i att betala tillbaka sitt studielån.
    Inte för att jag tvivlar på ditt ord. Men har du möjligtvis någon länk med text där han skryter om detta? Jag kan få användning av det.
    Om en process inte går som man förväntar sig kan det vara bra att stanna upp och fundera på vad som går fel innan man fortsätter den. Pik riktad mot makthavande politiker.

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •