+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 17

Ämne: Sextrakasserad i Stockholm

Hybrid View

Reg.datum
    2008 Jul
    Tackad: 2 gånger i 2 inlägg
    Utmärkelser: 1
    Stödmedlem 1000 kr

Unhappy Sextrakasserad i Stockholm

Under några dagar har jag varit i Stockholm.
    Jag tog mig en runda för att se mig omkring lite.
    För en person från Sveriges framsida finns många okända ställen och jag hamnade på ett ställe som heter Vårby gård.
    Jag blev smått chockad över att det fanns så få svenskar.
    Mötte säkert 100 st kulturpersonligheter varav de flesta var afrikaner innan jag såg en svensk.

Efter att ha gått runt ett tag tröttnade jag på skiten och gick ner mot centrum.
    Plötsligt hör jag en röst bakom mig och vänder mig om.
    Killen säger igen: "JAG SKA KNULLA DIG".
    DEN LILLE NEGERN ÄR MAX 6 ÅR GAMMAL.
    Fler negrer står runt omkring mig (flesta tjejer på max 13 år) som jag tror inte hör något.
    Den enda tanken jag får är "Löpsedeln Aftonbladet nästa".
    Vänder mig om och går därifrån.

När jag kommit nästan ner till centrum ser jag den enda svenska ungen.
    Han går med sin blattekompis och på Staccatosvenska får han ur sig något i stil med:
    Han ska passa sig annars ska ja fucka honom.
    Chocken blir allt djupare.
    Lyckades hoppa på "tricken" tillbaks till Sverige.

Nästa gång jag är i Sthlm ska jag ha med en diktafon.
    Ingen domstol hade trott mig om jag sagt att en 6-årig neger påstått att han skulle knulla mig.
    Tyvärr glömde jag kameran.
    Den glömmer jag inte nästa år.

Jag har aldrig hört om Vårby Gård i media eller annorstädes.
    Jag är svårt chockad fortfarande...

HÄR: http://www.picr.us/images/50668231330928295140.jpg
    Gatan heter Duvbergsvägen.

Edit Hittade den här:
    http://www.yelah.net/articles/arvid0419
    Hade nog åkt förbi om jag sett den.
    Senast redigerad av Object den 2010-07-26 klockan 17:53.
    Ni ska inte vara arga på mig för att jag alltid har rätt.
    Jag är inte arg på er för att ni alltid har fel.

Reg.datum
    2007 Dec
    Tackad: 104 gånger i 61 inlägg
    Hur i guds namn hittade du till Vårby gård? Det är ett område som är fullkomligt vidrigt och som man håller sig ifrån.
    I Stockholm är allt Söder om Slussen djungel och misär, pundare och patrask. Blattar och blattevänner samt en moské på Södermalm.

Nej det här var en väldigt dålig idé av dig. Jag menar, jag reser ju inte till Ankeb... förlåt Göteborg och sticker till Angered och kollar när det finns så mycket fint att se borta i Sveriges framstjärt.

Usch.
    Senast redigerad av Oscha_Wallin den 2010-07-26 klockan 18:28.
    Marskalk i Front mot Islam

Reg.datum
    2008 Jul
    Tackad: 2 gånger i 2 inlägg
    Stödmedlem 1000 kr
    Kollade på kartan och tyckte det verkade som ett ställe man borde besöka för att lära känna Stockholm.
    Det tror jag att jag fick göra också.
    Ni som växt upp där har mina sympatier.
    Bara några stenkast ifrån sexinviten ligger ett ganska sympatiskt villaområde med fin utsikt (mot vattnet).
    Området jag bor i har fortfarande låg andel besökare men det ökar.
    Det är som Stefan säger att många invandrarcentraler ligger väldigt vackert till.
    Rannebergen i Angered är ett exempel.
    Ni ska inte vara arga på mig för att jag alltid har rätt.
    Jag är inte arg på er för att ni alltid har fel.

Citat Ursprungligen postat av Oscha_Wallin Visa inlägg
    Ankeb... förlåt Göteborg och sticker till Angered och kollar när det finns så mycket fint att se borta i Sveriges framstjärt.
    Angered? Men där bodde jag 1980-1982 när jag studerade. Fint område, inga utlänningar. Har dom förstört det? Nej, nej. Menade inte så. Finnarna (då ca. 10% i Göteborg) räknas väl inte som utlänningar?! De bara jobbade på Volvo.

Mannsgruppa Fettlaug, dust to dust!

Reg.datum
    2010 Apr
    Tackad: 143 gånger i 83 inlägg
    1:a pris i tacktävlingen
    Det där är vardagsmat i dom delarna av Stockholm. Det är ingen större hemlighet att Vårby har blivit ett ghetto, fullt av dessa störande element. För er som inte vet, ligget alltså stationen Vårby Gård på tunnelbanans röda linje, med slutstation i Norsborg/Botkyrka. Dom stackars svenskar som bor där, dom är för det mesta integrerade, så att säga. Dock så tycker jag väldigt synd om den delen svenskar som tänker "som oss". Det måste vara ett helvete att bo där och ett handgemäng är mer en regel än ett undantag när man, av olika anledningar, hamnar ute i något av dessa ställen.

Jag tycker det är rent skandalöst att skitungarna säger såna ord. Ja, vad hände med en god uppfostran? Just det, ja... Dom kan ju inte ens stava till varken "god" eller "uppfostran".

Jag vill också säga att det finns många bra, fina ställen i dom södra delarna av staden, och inte bara ghetton. Dessa ligger dock främst på tunnelbanans gröna linje, mot Farsta Strand.
    Is minic a bhris beal duine a shron.

Reg.datum
    2007 May
    Tackad: 32 gånger i 22 inlägg
    Vad är det man brukar säga?

Lika barn leka bäst...

Object, om du nu ska ta till dig något av denna (anti)kultur-resa, låt det bli att skadedjur ska man undvika, inte söka upp. Låt det inte bli en "nästa gång", utan ta till dig av de insikter du redan har fått, kanalisera dessa till ett produktivt engagemang och bidra till att betongghetton och slumområden blir ett minne blott på svensk mark!

Reg.datum
    2007 May
    Citat Ursprungligen postat av Stefan Visa inlägg
    Hur ska det gå till om alla svenskar flyttar, inga svenskar kommer på besök och alla bara ger upp?

Det är bättre att uppmana folk att flytta till utsatta områden, åka på besök dit ofta och bidra till att flytta undan dom värsta problemen när invandrarna trängs ut till förmån för folket som beter sig bättre. Hade svenskar inte gett bort sina områden genom att fly hade vi bättre kunnat stå emot den värsta förändringen av utsatta områden. Det här har dock varit en lång process på tiotals år, så det är inget som hänt över ett dygn. Titta bara på Södertälje, ett klockrent exempel på delar av kommunen som bara getts bort till andra folkgrupper som assyrier, syranier osv. Hovsjö, Ronna, Geneta... Listan kan göras lång.
    Vill du förvränga min text, avsiktligt missförstå mitt budskap och "briljera" med din debatt-förmåga, gör det via pm eller gästboken. Tack.

Reg.datum
    2007 May
    Kan du inte svara för dig så låt bli att skriva. Det är ingen som har missförstått din text. Du skriver att "låt det inte bli en nästa gång" och jag ger dig ett svar. Varsågod.

Du skriver "kanalisera dessa till ett produktivt engagemang och bidra till att betongghetton och slumområden blir ett minne blott på svensk mark!" och jag undrar hur det skulle gå till genom att inte besöka dessa platser.
    Jag har inga som helst problem med att svara för mig själv.

Det som jag dock kan ha problem med är hur du förvränger det som andra skriver för att det ska passa in i ditt egna resonemang. När jag uppmanar till (politiskt/motsv) engagemang så får du det till att jag uppmuntrar folk till att ge upp? När jag uppmanar till en nyanserad syn på sexualövergrepp så får du det till att jag mer eller mindre förespråkar immunitet emot jurdiska påföljder för sexuella övergrepp? Mönstret är det fler än jag som tröttnat på, det vet du lika väl som jag.

Nej, jag tror heller inte att särskilt många missförstår min text. Däremot vet jag att det som du svarar på sällan är det jag m.fl skriver/menar.

Ingenstans i ditt förra svar kan jag se ens en antydan till en frågeställning angående lämpligheten i att besöka områden som nedlusats med främlingar. Däremot ser jag rätt så klart och tydligt att du anser att folk ska bosätta sig bland dessa. Att fråga något är inte riktigt detsamma som att påstå samma sak.

Hur vore det om du försökte ha lite koll på hur du formulerar dig?

Reg.datum
    2010 Apr
    Stefan:

Det har du rätt i, att vissa av våra gäster röstar på Sverigedemokraterna, etc. Dock så är det ju knappast den skaran som utmärker sig. Mitt inlägg var främst riktat mot den bråkiga delen av befolkningen(detta inkluderar även "svenskarna" som bor där).

Även Hagsätra börjar bli översvämmat av pack. Jag älskar däremot mina gamla hoods i Blåsut, som är en underbar del av södra närförort. Skärmarbrink, Enskede och Gullmarsplan/Globen är också riktigt trivsamma områden.

Reg.datum
    2010 Apr
    Då har vi samma områden vi trivs i med andra ord

I övrigt känns det som om hela Stockholm har en ganska mörk framtid om man ska vara ärlig :/
    Det har du helt rätt i. Det Object beskriver är en situation man kan hamna i i vilken del av Stockholm som helst nu för tiden. Vi har sett att det börjat mörkna riktigt länge och nu börjar det bli riktigt illa. Tidigare ganska trevliga områden(City, Söder, Danderyd, Enskede, Bromma, etc) börjar få sin beskärda del av bus nu. Så det har du absolut rätt i, Stefan.
    Senast redigerad av Hartlepool den 2010-07-26 klockan 22:01.

Reg.datum
    2009 Oct
    Blogginlägg
    18
    Tackad: 38 gånger i 34 inlägg
    Man går inte säker någonstans i dagens samhälle, det är helt sjukt att man ska behöva känna sig rädd och få höra massa otäcka saker från höger och vänster. Och en neger unge som du nämner? ska man behöva vara rädd för ett litet barn kan man tycka. Men man kan aldrig veta vad dem får för sig för sjukt.

Det finns knappt några så kallade fina ställen längre i storstaden, allt börjar bli nergånget.
    Du vet väl om att Du är värdefull,att Du är viktig här och nu,
    att Du är viktig för Din egen skull -för ingen annan är som Du !

Take care of yourself , because there are not two of you.

Jag har svårt att förklara mig i det jag skriver om, men jag ger det alltid ett försök.

Je suis une nana difficiles dans le luxe

12. Följande användare säger Tack till Adoxa för detta inlägg:

Object (2010-07-31)

Reg.datum
    2007 May
    Blogginlägg
    1
    Tackad: 11 gånger i 8 inlägg
    Bodde i Fittja söder om Stockholm ett tag och när jag flyttade därifrån hade mina värderingar och åsikter grundligt förändrats!

Alla, precis alla, svenskar som inte är nationella borde under en månads tid omedelbart bums åka dit och bo, leva med, känna lukten av och uppleva alla de djur som lever där. Om någon någonsin undrat hur en ensam liten mus känner sig instoppad i ett terrarium fyllt med giftormar kan ta sig en tur dit ut....
    Välj spara först. Extrahera sedan.
    http://www.nordisk.nu/attachment.php...5&d=1198281349

Reg.datum
    2007 Apr
    Blogginlägg
    3
    Tackad: 32 gånger i 20 inlägg
    I rissne så sprang en 5-6 åring (det här är helt ärligt vad som hände) efter mig och min kompis och kalla oss för jävla svennar, vitisar och liknande med extrem brytning. Men sånt här händer ju varje dag, vissa svenskarna faller i deras händer dock, vissa killar som hobbyturkar, vissa tjejer som deras slampor (sorry men jag vet flera tjejer som går med på gruppsex med 2-3 st babbar på en kväll, dom lyder sina herrar som hundar)
    I ett sjukt samhälle, skapas sjuka individer

Reg.datum
    2007 Dec
    Tackad: 4 gånger i 3 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av svärdslag Visa inlägg
    Men sånt här händer ju varje dag, vissa svenskarna faller i deras händer dock, vissa killar som hobbyturkar, vissa tjejer som deras slampor (sorry men jag vet flera tjejer som går med på gruppsex med 2-3 st babbar på en kväll, dom lyder sina herrar som hundar)
    och så letar man fram låten Hora av gruppen Hets mot Folkgrupp och andas in, andas ut, andas in, andas ut..

Reg.datum
    2010 Apr
    Blogginlägg
    1
    Tackad: 16 gånger i 14 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Object Visa inlägg
    Killen säger igen: "JAG SKA KNULLA DIG".
    DEN LILLE NEGERN ÄR MAX 6 ÅR GAMMAL.
    Vad hade du på dig?

17. Följande användare säger Tack till ЗимнийСолдат för detta inlägg:

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg