+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: På`n igjen....

Reg.datum
    2010 Jun
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

På`n igjen....

Etter en lengre pause fra politikken og nett-skriverier (Ble intressert i anarkisme i en periode, men ser nå at det var en feil, at anarkisme er tøv, fører bare til apati og narko-hippi opplegg) har jeg gått tilbake til fascismen.

Lagde et nytt forum i den forbindelse, riktignok mest som min egen blogg intil videre:

hoyreradikal.boards-directory.com/forum.htm"]http://hoyreradikal.boards-directory.com/forum.htm
    Ingen direktelinking- mvh Mod
    Må nok dog innrømme at jeg ikke er så flink som politiker, mye rart jeg ikke skjønner. Er dog fortsatt overbevist om at altomfattende jødiske konspirasjoner er kontra-produktivt, om ikke annet. Har i den siste tiden blitt intressert i Franco og spansk Falange, på tross av at alt jeg har lest om det har vært med ganske negativ vinkling.

Har dere noen tips til en bra Franco-bok som er pro-Franco?
    Senast redigerad av fnugget den 2010-06-19 klockan 00:15.

Reg.datum
    2009 Feb
    Tackad: 2 gånger i 1 inlägg
    Utmärkelser: 1
    Stödmedlem 500 kr
    Franco var en bra mann for Spania uten tvil.

Reg.datum
    2010 Jul
    Tackad: 4 gånger i 2 inlägg
    Jeg har i det minste en fin sang.. :)

Reg.datum
    2009 Nov
    Blogginlägg
    1
    Tackad: 7 gånger i 5 inlägg
    Hvis falangen interesserer deg burde du heller (evnt. også) finne stoff om José Antonio Primo de Rivera, falangens grunnlegger. Tror du vil finne han mer interessant enn Franco.
    Senast redigerad av andand den 2010-07-21 klockan 21:29.

Reg.datum
    2010 Jul
    Tackad: 4 gånger i 2 inlägg
    Fin side du har laget, men jeg synes navnet er helt feil og på mange måter et knefall for fienden. Ved å kalle siden for et høyreradikalt forum så godtar du fiendens premisser og aksepterer at han sitter med definisjonsmakten.
    I mine øyne er Nasjonalsosialisme og Fascisme helt klart venstreradikale ideologier og den eneste sanne form for sosialisme. Den internasjonale sosialisme og marxismen representerer for meg en pervertering av alle sosialistiske ideer. Det er fiendens måte å infiltrere den del av befolkningen som stiller spørsmål til hensynsløs kapitalisme og forbrukermentalitet og forsøple deres, i utgangspunktet, rene tanker med den giftigste form for ødeleggende og folkeutslettende imperealisme!

Men det er som sagt min oppfatning.

+ Svara på ämne

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg