Okej. Vet inte vem/vilka Organism 12 är, viket jag skulle kolla innan jag la mig i diskussionen. men jag håller inte med dig om hip hop då det finns mycket bra musik inom den genren.
Okej. Vet inte vem/vilka Organism 12 är, viket jag skulle kolla innan jag la mig i diskussionen. men jag håller inte med dig om hip hop då det finns mycket bra musik inom den genren.
Jag hyllar honom inte, jag påpekade bara att han gjort bra låtar. Samma med resten jag länkade(Dom flesta ingick i min bekantskapskrets på högstadiet). Man får ta det goda med det onda. Sen att Organismen länkat till Promoe och Timbaktus låt om SionistDemokraterna(För det är väl den du menar med citatet från Organismens blogg?) är synd.
Jag kom inte med trollanklagelser mot dig, det jag menade är att du inte kan veta om jag trollar eller är seriös.
Sen har jag inte lagt en krona på Organismens skivor. Senaste rapskivan jag köpte var när Eminem släppte singeln Cleaning out my closeth precis vid släppet, do the math ;)
Senast redigerad av Klassfrid den 2011-12-30 klockan 23:22.
Flow (2011-12-30)
Nja, lite mer än så vill jag nog påstå att du gjort.
Jag vet inte exakt vilken låt som åsyftas, det enda jag vet är det som stod på bloggen.Sen att Organismen länkat till Promoe och Timbaktus låt om SionistDemokraterna(För det är väl den du menar med citatet från Organismens blogg?) är synd.
Bra.Sen har jag inte lagt en krona på Organismens skivor.
Okej, visst jag kan köpa att det är olämpligt att h*n "hyllar" (som du envist vill kalla det) Organismen, men varför skulle han inte få? Precis som jag skrev i mitt förra inlägg: h*n gillar Organismen för två orsaker, en platta och uppmärksammandet av kvinnovåld.
Jaha? Helt irrelevant för debatten. Han som många andra hiphopare hyllar droger - dåligt, javisst men det är inte därför EcoWarrior gillar Organsimen.
Är det olämpligt eller "direkt fel"? Du säger emot dig själv...
Jag har redan förklarat varför.
Det har jag inte påstått heller.Han som många andra hiphopare hyllar droger - dåligt, javisst men det är inte därför EcoWarrior gillar Organsimen.
Det är olämpligt eftersom det är direkt fel, begriper du verkligen inte det?Är det olämpligt eller "direkt fel"? Du säger emot dig själv...
Senast redigerad av Yngling den 2012-01-01 klockan 17:42. Anledning: citerade fel
Bokmärken