Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 67
    Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    23990
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 799
    Tackad: 9 902 gånger i 6 091 inlägg

Det råder väl inget kristendomshat här?

Jag bara undrar, det första man ser är en text med "så kan det gå snickardjävul". Råder fortfarande vanföreställningen att man inte kan vara både kristen och nationell? Besök gärna vår hemsida och ändra i så fall uppfattning! Mvh

http://www.adoremus.se

Mazarin
    Oregistrerad Mazarins avatar
    Nej, den vanföreställningen är nog inte så vanlig. Däremot finns det ju de som är nationella och antikristna (för att de är ateister eller asatroende). Du har väl inte vanföreställningen att man inte kan vara nationell och ickekristen?

Lanz
    Oregistrerad Lanzs avatar
    Om du hade brytt dig om att titta igenom forumet här och främst då det för kristendom så hade du hittat http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=234

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    23990
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 799

Hmmm

Nej, jag var för snabb för att inte titta in på nämnda avdelning. Men tyvärr så var inläggen av den karaktären att fördommarna jag talade om förstärktes :(

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    23990
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 799
    Nej, absolut inte!

HailTheOrder
    Oregistrerad HailTheOrders avatar
    Jo, här råder det kristendomshat, i alla fall hos mig. Varför skulle man acceptera en semitisk religion?

Riksmarskalk Doomsdays avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    2873
    Blogginlägg
    2
    Tack
    127
    Tackad: 103 gånger i 62 inlägg
    Jag har lika lite respekt får alla religioner - oavsett vad man tror på. Men samtidigt så måste antagligen acceptera det faktum att majoriteten av jordens befolkning tror på någon form av religion. Antar att man får leva med det helt enkelt - Därimot är det inte sagt att man ska acceptera vilken religion som helst i sitt land. Är religionen skadlig för din nation så ska du inte bara stå och se på när du blir ockupperad.

Edit: För nuvarande anser jag inte att vi har problem med kristna i Sverige. Nog för att vi har hjärntvättade galningar, men majoriteten verkar vara av en betydligt lugnare del av religionen.
    Meine Ehre heißt Treue
    Smash The Reds
    Verräter verfallen der Feme!

Wittekind
    Oregistrerad Wittekinds avatar
    Kristendomen en sjuk, semitisk religion som inte hör hemma i norden. Punkt slut.

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    23990
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 799

Och ändå...

Finns det stålande bevis för tecken på kristen moral inom den nationella rörelsen, är dock tveksam om Magnus Söderman håller med...

http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=941

Maximus
    Oregistrerad Maximuss avatar
    Är det redaktören himself som hittat hit?! Härligt!
    För er som vill se bevis och exempel på att tradtionellt sinnade kristna är tvättäkta patrioter och ståndtaktiga väktare av vår vackra Moder Europa så besök sidan som länkats till. Jag har fått en massa visdom och kunskaper genom att regelbundet besöka denna sida.

Som katolik och nationalist ber jag för att alla ni hednabarn konverterar till katolicism och bli skinande korsfarare för Moder Europa!

Ps. Hade det ej varit för oss katoliker hade ni alla bett fem gånger om dagen till Allah och era systrar hade varit inlåsta på harem:rant:

Gud Konung och Fosterland

Pax Christi
    Pro Patria
    Roma Victor

Väpnare DerSchwedes avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    116
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Maximus Visa inlägg
    Är det redaktören himself som hittat hit?! Härligt!
    För er som vill se bevis och exempel på att tradtionellt sinnade kristna är tvättäkta patrioter och ståndtaktiga väktare av vår vackra Moder Europa så besök sidan som länkats till. Jag har fått en massa visdom och kunskaper genom att regelbundet besöka denna sida.

Som katolik och nationalist ber jag för att alla ni hednabarn konverterar till katolicism och bli skinande korsfarare för Moder Europa!

Ps. Hade det ej varit för oss katoliker hade ni alla bett fem gånger om dagen till Allah och era systrar hade varit inlåsta på harem:rant:

Gud Konung och Fosterland

Pax Christi
    Pro Patria
    Roma Victor

Nejdå det är tack vare Leonidas och hans modiga 300 som räddade oss :lol:
    - "De män som grundade Judaismen leddes inte av onda, själviska motiv, utan drevs fram av demonisk kraft." -

Maximus
    Oregistrerad Maximuss avatar
    Ha ha! Okej, jag bjuder på den :grin:

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    23990
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 799

Visst är det jag

Jo, det är jag Maximus. Jag hoppas innerligen att nationella grupper lär sig att arbeta tillsammans mot det gemensamma målet - ett fritt Sverige. Det verkar som om en bättre medvetenhet lyser igenom nu för tiden både av Södermans artikel att döma och ND:s utmärkta partitidning. Tillsammans är vi starka!

Odalbonde Norsk_Elites avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    10
    Tack
    0
    Slik jeg ser det, har kristendommen aldri hørt til i norden, våre forfedre ble tvunget til å tro på den ene "gud", hvis ikke lå du tynt an.
    Og i dag er det på grunn av kristen snillismen at det er så mange innvandrere i våre land.
    Bare tanken på å vende det andre kinnet til, gjør meg kvalm.

Riddare retroaktivists avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    326
    Tack
    0
    I en tråd som genomsyras av antikristendom är det klart att man får det intrycket men du ska inte sätta den stämpeln på hela kommunitetet. Personligen har jag mycket stor respekt för kristna trots att jag är hedning. Man behöver ju inte vara ANTI och hata folk bara för att man har olika uppfattningar. Huvudsaken är att vi delar tron på det transcendenta och kämpar mot liberalismen/rationalismen.
    Martyrskapet är enda vägen till berömmelse för en odugling.

Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Studentkort, runt Varberg och inget planerat på lördag?
    Av Sessrumner i forum Allmänna diskussioner
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 19:54
  2. Inget ljud i .mov
    Av Nacka i forum Fildelning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 02:30
  3. Värderingar inget för polisen
    Av Parabellum i forum Nyheter
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 20:24
  4. Raslojal? Inget krav i liberal samhällsmoral
    Av Tobias Struck i forum Liberalism och kapitalism
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 12:08
  5. Inget uppehållstillstånd men ändå sjukvård?
    Av sebbe_skryd i forum Invandring
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 21:23

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •