En 26-årig engelsman som är oskuld åker på en "sexterapi-kurs" i Amsterdam (där det ingår att förlora oskulden med sexterapeuten).
Innan dess så har han flera sessioner sexterapi med flummiga 60-åriga kåta kvinnliga sexterapeuter i England.
Detta program, som är ett seriöst dokumentär-program från engelska Chanel 4, är samtidigt komiskt så det förslår.
Du kommer att sitta och hålla för ögonen och öronen, du kommer vrida dig i skrattkonvulsioner, du kommer att stänga av och sätta på, du kommer att ringa upp kompisar mitt under uppspelningen, du kommer att sätta i halsen...
Sök på "virgin school torrent 2007" på google och ladda ned det med bit torrent programvara. Dokumentären "Virgin School" finns även på Piratebay.org
Här kan du även läsa om denna dokumentär
http://imdb.com/title/tt1033641/
Här kommer lite smakprov
VARNING FÖR VISSA NAKNA STÖTANDE SCENER
A loser called James Riley going to Virgin School to learn how to stop being a virgin. This is absolutely hilarious!
This is even more revolting! This just makes me sick! Still, it's hilarious!!
Look how excited old-saggy tits is here!
NOTERA OVANSTÅENDE KLOCKRENA KOMMENTAR FRÅN HAN SOM LA UT DENNA VIDEOSNUTT FRÅN DOKUMENTÄREN PÅ YOUTUBE
Well, I'm lost for words on this one. Look out for the 'toe-curling' action at the end. Words cannot describe what you will witness here...
Nu märkte jag att dom enda exemplena jag fick fram på Youtube, innhöll mycket snusk. Hela dokumentären är inte bara snusk utan innehåller andra otroligt dråpliga och otroligt komiska inslag.
Se denna dokumentär, och ta fram cleenexasken, för du kommer att gråtskratta av all den absurda och störda komik som återges i denna dokumentär.
Jag vet att det är lite lyteskomik (eller vad man nu ska kalla det för) över det hela (att sitta och garva åt det alltså), men vad f*n, går killen med på att göra en dokumentär av det hela så får han skylla sig själv.
Denna dokumentär gick på TV för några dagar sedan bara, och jag fick faktiskt en skrattattack på golvet när jag såg denna (en polare var på mobilen i andra änden, och upplevde samma sak ha ha). Hoppas inte att grannarna tror att jag gick på knark :lol:

Svara med citat
Bokmärken