Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 44
    Riksmarskalk Johan Björnssons avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4028
    Tack
    1 119
    Tackad: 846 gånger i 569 inlägg

26-årig oskuld åker på "sexterapi-resa" till Amsterdam

En 26-årig engelsman som är oskuld åker på en "sexterapi-kurs" i Amsterdam (där det ingår att förlora oskulden med sexterapeuten).

Innan dess så har han flera sessioner sexterapi med flummiga 60-åriga kåta kvinnliga sexterapeuter i England.

Detta program, som är ett seriöst dokumentär-program från engelska Chanel 4, är samtidigt komiskt så det förslår.

Du kommer att sitta och hålla för ögonen och öronen, du kommer vrida dig i skrattkonvulsioner, du kommer att stänga av och sätta på, du kommer att ringa upp kompisar mitt under uppspelningen, du kommer att sätta i halsen...

Sök på "virgin school torrent 2007" på google och ladda ned det med bit torrent programvara. Dokumentären "Virgin School" finns även på Piratebay.org

Här kan du även läsa om denna dokumentär

http://imdb.com/title/tt1033641/

Här kommer lite smakprov

VARNING FÖR VISSA NAKNA STÖTANDE SCENER

A loser called James Riley going to Virgin School to learn how to stop being a virgin. This is absolutely hilarious!

This is even more revolting! This just makes me sick! Still, it's hilarious!!

Look how excited old-saggy tits is here!
    NOTERA OVANSTÅENDE KLOCKRENA KOMMENTAR FRÅN HAN SOM LA UT DENNA VIDEOSNUTT FRÅN DOKUMENTÄREN PÅ YOUTUBE

Well, I'm lost for words on this one. Look out for the 'toe-curling' action at the end. Words cannot describe what you will witness here...

Nu märkte jag att dom enda exemplena jag fick fram på Youtube, innhöll mycket snusk. Hela dokumentären är inte bara snusk utan innehåller andra otroligt dråpliga och otroligt komiska inslag.

Se denna dokumentär, och ta fram cleenexasken, för du kommer att gråtskratta av all den absurda och störda komik som återges i denna dokumentär.

Jag vet att det är lite lyteskomik (eller vad man nu ska kalla det för) över det hela (att sitta och garva åt det alltså), men vad f*n, går killen med på att göra en dokumentär av det hela så får han skylla sig själv.

Denna dokumentär gick på TV för några dagar sedan bara, och jag fick faktiskt en skrattattack på golvet när jag såg denna (en polare var på mobilen i andra änden, och upplevde samma sak ha ha). Hoppas inte att grannarna tror att jag gick på knark :lol:
    För Sverige, Skandinavien, Europa, och Västvärlden!

Reactionary Revolt Youtube Channel

Den Helige Dåren - NY BLOGG !!

megarex
    Oregistrerad megarexs avatar
    Såg ochså det på tv när det gick,
    den 60-åriga kvinnliga sexterapeuter kunnde va lite yngre,
    själv skulle man hellre va oskuld ett tag till än att gå till henne, visst kan det finnas 60-åringar som ser bra ut.
    Men det är bra att sånna sexterapeuter finns för de som behöver det

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4028
    Tack
    1 119
    Är du seriös ang det du precis skrev?

Riddare Northstars avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    525
    Tack
    6
    Tackad: 34 gånger i 5 inlägg
    haha va länge sen jag skratta så mycke som när jag såg det där på femman, en polare ringde upp och berätta om det . hahaha..
    There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten to different shades of black and blue.

megarex
    Oregistrerad megarexs avatar
    Citat Ursprungligen postat av johanbjornsson Visa inlägg
    Är du seriös ang det du precis skrev?
    vad tror du ?
    :p

Jarl Thuls avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    2039
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    ...när man inte ens hajar det biologiska i att vara människa, då borde man fan arkebuseras. Är det någon som har snurrat på¨tårna sådär? Hon måste vara grym.
    "The environment would be helped by a drastic reduction in the human population". - Ian Read

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4028
    Tack
    1 119
    Nu var du faktiskt lite elak Bobwire. Han kan ju inte hjälpa att han är så där. Fel i generna bara. Spela stor roll om han finns till eller inte. Tror du att han kommer att föra sina gener vidare?

En annan rolig aspekt i dokumentären är att ifall man laddar ned hela dokumentären (som då är i högupplöst form), så kan man inte undvika att undra om den holländska tjejen (som han även har sex med, dvs penetration) har varit kille en gång i tiden? När man ser hennes ansikte mer högupplöst så vandrar i alla fall tankarna dit. Och det gör ju det hela ännu mer komiskt.:lol:

Jarl Thuls avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    2039
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av johanbjornsson Visa inlägg
    Nu var du faktiskt lite elak Bobwire. Han kan ju inte hjälpa att han är så där. Fel i generna bara. Spela stor roll om han finns till eller inte. Tror du att han kommer att föra sina gener vidare?
    Det hoppas jag sannerligen inte. =)
    "The environment would be helped by a drastic reduction in the human population". - Ian Read

Sessrumner
    Oregistrerad Sessrumners avatar
    Åh jösses!
    Men nog tycker jag att vi, istället för att sitta här och enbart garva, faktiskt alla kan gratulera Legionär som nu, tydligen, äntligen förlorat oskulden!
    Som han har längtat!!!

Svensk_Seger
    Oregistrerad Svensk_Segers avatar
    Johan, jag trodde du var 27..Mitt minne asså..

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4028
    Tack
    1 119
    Citat Ursprungligen postat av Svensk_Seger Visa inlägg
    Johan, jag trodde du var 27..Mitt minne asså..

Ha ha ha ha, den var fan jävligt bra. Den bjuder jag på.

Landsförvisad Fiskmetas avatar
    Reg.datum
    2007 Aug
    Rykte
    25
    Tack
    0
    Varför har han två par kalsonger på sig ?

Parabellum
    Oregistrerad Parabellums avatar
    James Riley kommer att behöva göra vissa förändringar i sin almanacka. Han kommer nämligen vara i ett stort behov av psykoterapi efter dessa möten.

Jag är absolut ingen förespråkare av prostitution. Men om valet står mellan att lära sig jucka och att titta på underredet som tillhör en kvinna som kanske är 20 år äldre än han själv, och som dessutom skulle kunna vara hans egen mamma, så fattar jag inte varför han går dit?

Detta är ju smockfullt med freudiansk symbolik och en fantastisk grogrund för framtida relationsproblem. Eller när blev det plötsligt så fel med sprit+barhäng+raggning+taxiresa? :-)

För att lära sig ha sex är ju lite som att klara av att varva grand turismo på playstation 2. Man kör med trail and error-principen, helt enkelt! Rätt vad det är så fixar man det. Och det är så jäkla skönt efteråt också..när man kan lägga ifrån sig handkontrollerna för att gå och göra en macka!

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4028
    Tack
    1 119
    Ha ha

Har ni tänkt på vilken traktormutta denna kvinna (video #2) verkar ha;

"... and when you open up, it expands." (säger han med med en ton i rösten samt gestikulerar med armarna, vilket ju onekligen får en att tro att det är en s k "traktormutta" vi pratar om här ha ha :lol:

Men å andra sidan blir det kanske så på kvinnor i den åldern (speciellt om dom har fött barn)?

Komiskt i denna situation (i o m att han är oskuld och detta är hans första möte med ett naket kvinnokön) är det i vilket fall som helst.

Slaavfs_Babe
    Oregistrerad Slaavfs_Babes avatar
    Tänk vilken skev syn på sex han kommer ha EFTER dessa möten, han kommer enbart gå igång på kvinnor som är 30 år äldre än honom.

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande ämnen

1. Förslag till "Mina inställningar"
    Av von Luckmann i forum Åsikter, kritik och idéer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-10-21, 22:08
  2. "Pedofiler fick chatta fritt"
    Av DerSchwede i forum Nyheter
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 16:31
  3. "Riskfylld ny strategi mot Sverigedemokraterna"
    Av DerSchwede i forum Nyheter