Nej sitta tysta och nöjda är det inte fråga om. Men att få energi över till att organisera motståndet.
Ge mig något exempel på att det lönar sig att käbbla med demokraturens kreatur, så skall jag med glädje ändra min ståndpunkt.
Nej sitta tysta och nöjda är det inte fråga om. Men att få energi över till att organisera motståndet.
Ge mig något exempel på att det lönar sig att käbbla med demokraturens kreatur, så skall jag med glädje ändra min ståndpunkt.
Ja då det inte är allt för energi krävande att skriva e-post så borde det ju inte vara något problem att fortsätta med det, och att käbbla med "demokraturens (antar att du menar Demokratins) kreatur"
Och hur du sedan definierar motstånd vet jag inte, jag anser att det är att göra motstånd då man tar avstånd från något och försöker ändra på det.
Är det inte just det jag håller på med?
Sen finns det ju andra grupper som definierar motstånd som att kasta stenar, klottra, gatuslagsmål osv.
Det är i mina ögon inte civiliserat, men du kanske har en annan åsikt?
Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size-13 boot!
Nej, kasta sten, klottra, osv är inte civilicerat, men det är inte heller sajtspärrning och andra demokraturfasoner (Demokratur används som beteckning på en gråzon där den politiskt korrekta observansen hävdas med auktoritära medel utan att parlamentarismen helt diskrediteras)
Motstånd kan bedrivas civilicerat också utan att man försöker påverka de i min mening opåverkbara.
Och när det gäller att undvika internetcensur så är ju en mobiluppkopplad liten smartphone bra att ha på sig. Duger iaf för mig, har investerat i en sådan i stället för större dator.
Men jag önskar dig naturligtvis framgång i ärlig dialog med myndigheterna.
Okej då förstår jag, tror jag.
Jo men känns lite motsträvigt att lägga ut stora pengar på en smartphone som jag egentligen inte har någon som helst användning för.
Tolkade ditt första inlägg som något negativt, men då du nu har förklarat vad du menade så förstår jag hur du tänker.
Guess again, freakshow. I'm coming back to town, and the last thing that's gonna go through your mind before you die... is my size-13 boot!
Eftersom jag inte fått något svar på min senaste insändare till kommunen prövade jag en sak som gjorde mig väldigt upprörd.
Metapedia som existerar för att sprida kunskap är spärrad, men sidorna "Kuk.se Hora.se och Hooker.org" är det fritt fram att besöka från skolornas datorer.
Detta är så sjukt och perverterat att man mår dåligt.
Bokmärken