Ursprungligen postat av
Ole Nøff
Det er "skyld og soningskomplekset" som dreper vårt blod. Hvis løsningen er massekonvertering til islam, so be it.
Hovedpoenget her er at folket, nasjonen, overlever. Hvilken papirstørrelse de bekjenner seg til i form av religion har ingen betydning. Islam er ikke mer fremmed enn kristendom. Legg forøvrig merke til hva hinduismen har gjort for våre slekninger i India i mer enn 3000 år.
Hvis man skal leke strateg, må man tenke instrumentellt. Det er det våre fiender gjør. I den sammenheng er Islam et instrument som, du påpeker, allerede har et horn i siden til...eller et sverd i lungen på... den nye verdensorden. Den dagen noen "rene" europeiske bevegelser klarer det, skal jeg være åpen for andre forslag, men enn så lenge er det bare islam som klarer å utfordre verdensbankerne i Europa.
Fact. Like it or not.
Jeg snakket med en fundamentalist jeg kjenner om dette. Han fortalte at Taliban begynner å bli engstelige over alle de europeiske (i særdeleshet tyske) konvertittene som strømmer til deres linjer. De overtar deler av organisasjonen, kaster ut de opprinnelige talibanerne og driver rene tyske enheter med ny religionsforståelse (reformasjon?).
Taliban liker dette dårlig, fortalte han, fordi de rene tyske forbund skal være langt mer effektive i kampen mot okkupasjonsmakten enn de "innfødte" og de opprinnelige talibanere har lite eller ingen påvirkningskraft på det som foregår i disse enheter av blonde muslimer.
(PS, dette innlegget kommer naturligvis bare til anvendelse i de områder av europa der blodet allerede er truet - ikke de områder der nasjonene står trygt - de gamle østområder.)
Bokmärken