Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 34 av 34
    Våronn
    Oregistrerad Våronns avatar
    Citat Ursprungligen postat av Ole Nøff Visa inlägg
    Det er "skyld og soningskomplekset" som dreper vårt blod. Hvis løsningen er massekonvertering til islam, so be it.

Hovedpoenget her er at folket, nasjonen, overlever. Hvilken papirstørrelse de bekjenner seg til i form av religion har ingen betydning. Islam er ikke mer fremmed enn kristendom. Legg forøvrig merke til hva hinduismen har gjort for våre slekninger i India i mer enn 3000 år.

Hvis man skal leke strateg, må man tenke instrumentellt. Det er det våre fiender gjør. I den sammenheng er Islam et instrument som, du påpeker, allerede har et horn i siden til...eller et sverd i lungen på... den nye verdensorden. Den dagen noen "rene" europeiske bevegelser klarer det, skal jeg være åpen for andre forslag, men enn så lenge er det bare islam som klarer å utfordre verdensbankerne i Europa.

Fact. Like it or not.

Jeg snakket med en fundamentalist jeg kjenner om dette. Han fortalte at Taliban begynner å bli engstelige over alle de europeiske (i særdeleshet tyske) konvertittene som strømmer til deres linjer. De overtar deler av organisasjonen, kaster ut de opprinnelige talibanerne og driver rene tyske enheter med ny religionsforståelse (reformasjon?).

Taliban liker dette dårlig, fortalte han, fordi de rene tyske forbund skal være langt mer effektive i kampen mot okkupasjonsmakten enn de "innfødte" og de opprinnelige talibanere har lite eller ingen påvirkningskraft på det som foregår i disse enheter av blonde muslimer.

(PS, dette innlegget kommer naturligvis bare til anvendelse i de områder av europa der blodet allerede er truet - ikke de områder der nasjonene står trygt - de gamle østområder.)

Det er faktisk en ufattelig deprimerende utvikling. Enda et tegn på at det identitetsløse Vesten ikke har livets rett lenger. Islam har ingenting å gjøre med den hellenske, europeiske kulturen, heller at islam lar seg reformere til noe europeisk, (ellers så får vi en ny religion) og der ligger den lille, men svært vesentlige forskjellen.

Det var en del som konventerte til jødedom i sin tid, det ble ingenting godt ut av dette for det tyske folket som helhet noen hundre år senere.

Muslimske konvertitter burde tvangssendes til opplæring i Russland. Jeg har langt mer respekt for kossaker som har kjempet på flere fronter samtidig i hundrevis av år (og blir stadig sterkere i dag), enn tyske muslimer. De er ekte helter for meg, ikke europeere som i desperasjon "prostituerer" seg til islam.

Og selvfølgelig "skyld og soningskomplekset" er fremmedbegreper i min ordbok. Jeg bøyer ikke hodet hverken foran verdensbankiererne eller profeten. Er for stolt til dette. De andre kan velge islam.

Våre fiender leker splitt og hersk, de har gjort det i generasjoner mens de hele tiden vinner på alle fronter og beholder sin identitet. Da bekrefter faktisk fiendene at de er lang smartere enn de fleste i Europa, som hele tiden må søke noe nytt, sterkere. "Blond islam" vinner de også over, før eller senere, da det bare er et instrument som ikke er foranket i europeisk identitet.

Hvis vi ønsker å søke til de aller sterkeste og vinne uansett situasjon, så bør vi kanskje konvertere alle sammen også - Shalom! Så starter vi "reformasjon"... Er jeg gal nå? Faktisk ikke, det er bare slik en kan virkelig vinne over den nye verdensorden... Folket, blodet, nasjonen, overlever, lov å være "rasist" da :D

Våronn
    Oregistrerad Våronns avatar
    Citat Ursprungligen postat av Reinhardt Visa inlägg
    Poenget mitt er at skal ein kritisera islam so bør ein jaggu vera sopass taktfull at ein passar seg for å kasta det velkjende barnet ut med badevatnet. Ja, "me" er veldig kritiske til islam me óg, på lik lina med resten av befolkningi, men det er trass alt på eit heilt anna grunnlag. Eg er ikkje skeptisk til islam av den grunn at dei er religiøse elder at dei held fast ved tradisjonelle system og historiske tankesett, det gjer eg óg det. Eg er skeptisk til islam av to grunnar: det er vesensframand for europeiske sjeler (blant anna av dei grunnane eg nemnde tidlegare i innleggjet) og islam hev potensialet til å gjeva den enorme farga fjerdekasten som invaderar Europa ein enkel ideologi dei kan nytta til å radikalisera kvarandre mot oss (og vår andre farligare felles fiende). Dette skreiv Arjuna um i sitt innlegg, so det treng eg ikkje greia ut um.
    Det er faktisk opp til deg, meg og alle andre her på forumet å få frem den riktige type kritikk av islam. Gjenta det om og om igjen. Ingen andre gjør det for oss, vi må skape alternative verdisystemet til livet igjen i Vesten.

Er det det so ligg bak "islamkritikken", kastar i alle fall eg inn hondkléet sporenstreks og vert med Ole Nøff sine kameratar til varmare breiddegrader.
    Ingen bygger et tredje alternativ for oss her, vi må kjempe. Ekte krigere deserterer aldri! Er det krise her, så:

Россия - священная наша держава,
    Россия - любимая наша страна.
    Могучая воля, великая слава -
    Твоё достоянье на все времена!

Og så starter vi på nytt østfra, som for noen tusen år siden :D

Jarl Frøys avatar
    Reg.datum
    2008 Oct
    Rykte
    1766
    Blogginlägg
    1
    Tack
    168
    Tackad: 124 gånger i 97 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Våronn Visa inlägg
    Hvis vi ønsker å søke til de aller sterkeste og vinne uansett situasjon, så bør vi kanskje konvertere alle sammen også - Shalom! Så starter vi "reformasjon"... Er jeg gal nå?

Jeg er helt enig, men jeg mener å konvertere til samfunnet slikt det er nå.

Omstendighetene setter premissene for livet.

Vi velger oss selv bort.

Man må til slutt tørre-
    -grunnen til at en uglesett gruppe som homofile har www.blikk.no , kjønnsnøytral ekteskapslov og sosial annerkjennelse er grunnet viljen til å gro, forkjemperne aksepterte stigmatisering, mobbing, utstøting (hail satan!) og kjempet for sitt fotfeste (men det har nå blitt helt feil, annerkjenn personen, ikke legningen som normal sier nå jeg, man driver hån, benektelse og gjør opprør mot det som Njord has skapt) og den innflytelse vi idag ser.

De velskapte kan selge ut sin integritet for saken.

Flere unge må tørre å stå frem, voksne må tilrettelegge for de-
    -akademikere og inteligentsigaen må bli bedre og vi trenger offentlige profiler.

Bevegelsen lever til tider for mye i fortiden.

Citat:
    Ursprungligen postat av Våronn
    Det er faktisk opp til deg, meg og alle andre her på forumet å få frem den riktige type kritikk av islam.

Men gir ikke vi da legitimitet til det flerkulturelle samfunnet?

Jeg mener Islam skal ansees som et utenrikspolitisk tema.
    -og at det muslimer gjør i Norge ansees som et innvandrings-relatert tema.

Ellers så har den unge generasjonen i muslimske land blitt lei konformitetspresset og de konservative aspektene de utsettes for samtidig som de er stolt av kulturen sin og vil videreføre den.

Skal nevne at enkelte statsinvolverte miljø i Iran ser på Norge som et antisemittisk land.

Vi har en viss "anseelse" der også.

Det kan være for at vi står utenfor EU, at Norge var det vestlige landet som ble sittende (gjennom sin representant) da Irans president talte i FN-forsamlinga, at Hamssun-feiringa vår brukes som ideologisk retorikk mot Israel... men Norge er et av de få landene som enkelte muslimske land ikke er så sinte på.

Hvis jeg ville gitt kritikk til muslimene ville jeg oppfordret de til å ha et høyere fokus på vitenskapen igjen og la fornuften sette mer av premissene for samfunnsutvikling, ikke religiøs doktrine.
    Norge er jo en mangfoldig kulturnasjon men få kristne, samisktroende eller norsktroende betviler evulosjonslæren. Kommer ingen vei med å prakke våre verdier på andre men folk har en tendens til å våkne av sunn fornuft.

Uansett, de såkalte "våre verdier" er bare der vi (folket) er, det er et statistisk faktum.

Det er ytterst få demokratier uten europeere.
    -Resten av verden er ikke-kapitalistisk, sosialistisk, kommunistisk etc.

Til likhet med afroamerikanske folk så mener jeg at mange østlige har ervervet seg et mindreverdighetskompleks som ikke er uvanlig etter krigsydmykelser og mangel på velstand. Den teorien sammenfaller med måten religionen har tatt over samfunnet og menneskene de siste tiårene, for Islam slik vi kjenner det nå er faktisk et nytt fenomen. ;)

Syns det ellers bare er flott å se at et folk holder fast på sin kultur.

I motsetning til oss er de tydeligvis ikke like trygg på seksuell seleksjon da-
    -så bl.a perversjonert vold blir en gjenganger.

Islamiseringen av Afrika en et annet utenrikspolitisk tema jeg har en helt annen holding til derimot.

Citat Ursprungligen postat av Reinhardt Visa inlägg
    Islam er ikkje eit europeisk alternativ når det kjem til motstandskampen,

Ja, ville prøvd å lære russisk, ikke fremmedreligiøst ikke-naturalistisk tull. Religionen er sekulativ.

Vest-nordiske land sammen med Russland har enorme sjøressurser å forvalte/verne.

Kan love at flere unge europeiske av ulike slag vil finne veien inn til djevelen-
    -den eneste sanne ikke-europeiske gud.

Det som har ungdommen har framtida. :thumbup:

Citat Ursprungligen postat av Våronn Visa inlägg
    Enda et tegn på at det identitetsløse Vesten ikke har livets rett lenger.

Til helvete med vestlig demagogi, la oss først fokusere nøkternt på Norge og oss i Skandinavia?

Sjø- og landkultur er jo en tusenårig norsk kultur og en industri i godt velgående.
    -Bare 2 av de 19 fylkene våre er uten kystlinje.

Jeg syns Kystpartiet er vårt beste alternativ å mobilisere rundt på dette tidspunkt.

Et av de få nasjonalistiske som har kommuner og fylker her.

Vi er og for usynlige i samfunnet og i tilegg så trenger FMI o.l organisasjoner nytt blod.

Så lenge kunnskapen og naturen preger verdigrunnlaget og livssynet vårt så hedrer vi nok skikken fra Vanaheim uansett. De vinner på alle fronter. Samtidig, hvis vi vil at Norge skal forbli fritt ville jeg holdt meg nøytral og avstått fra for formelle allianser, slik folk flest ønsket under krigen.

Selv unge jødiske folk klarer ikke å følge etter foreldregenerasjonen sin.

Det er ihvertfall min holdning til omverdenen nå.

Når dette er sagt, så føyer jeg til at det nasjonalkonservative Dansk Folkeparti (tredje største partiet i Danmark) støtter Israel og NATO sin kamp mot Hamas, vil fjerne paragrafer som omhandler blasfemi/hatefulle ytringer, og har gjort seg kjent for å gå ut mot Islam.
    Ashes to ashes, dust to dust! Hail Satan \m/
    Honesty without compromise & Martyrdeath for Frøya&Frøy <3
    N
    ei
    til sozi-"demokratiet" Ja til kongeriket og folkestyret.
    Salg av Norge bit for bit

LaDecima
    Oregistrerad LaDecimas avatar
    För många felstavningar i videon, men annars helt okej!

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande ämnen

1. Europa
    Av reviseur i forum English
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 19:10
  2. Skolmassakrerna - USA vs Europa
    Av LaDecima i forum Framtidsvisioner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 15:50
  3. Europa spelet
    Av Blåtand i forum Humor