Här kan man lista de som är fördelar och om det finns några nackdelar för Sverige med human repatriering!
Här kan man lista de som är fördelar och om det finns några nackdelar för Sverige med human repatriering!
De som ej väljer immigration skapar human repatriation! Audiatur et altera pars-Även andra parten må höras!
![]()
På plats 1 t.o.m. 100: Vi blir av med dem.
En grej är ju att det skulle vara totalt omöjligt att skicka hem alla rasligt suspekta element här i landet. Tro det eller ej så är det många svenskar som inte vill mista sin kärlek, granne, jobbarkompis, kollega eller vän pga att denne inte håller erat mått rent genetiskt.
Finns inte en chans i helvetet att något sådant skulle få svenska folkets stöd någonsin. Visst, vi är många som ledsnat på den invandringspolitik som förs och effekterna av den, men den som tror att en total repatriation är möjlig är totalt ute och cyklar!
All the animals come out at night - whores, skunk pussies, buggers, queens, fairies, dopers, junkies, sick, venal. Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets
Självklart är det som Mikael skriver en total omöjlighet att sända hem varenda individ som inte har en fullständig nordeuropeisk stamtavla de senaste generationerna.
I dagsläget accepterar knappast svensken annat än frivillig hemflytt av de invandrare som inte lyckats assimileras här.
Dock kan vi i framtiden hamna i en annan situation då konsekvenserna av den katastrofala invandringspolitik som bedrivits de senaste drygt 30 åren drabbar allt fler svenskar än vad som är fallet idag.
Om sedan 68-vänsterns grepp om massmedierna släpper, om fler och fler journalister verkligen vågar skriva sitt hjärtas mening då kommer också fler och fler svenskar öppet vädra sitt missnöje med dagens situation.
Politisk extremism är inte att kritisera dagens mångkulturella samhälle.
Det som är extremt är att acceptera det.
Jag måste nog tyvärr erkänna att det, åtminstone i dagsläget, ligger någonting i det Mikael säger. Men mina fördelar skulle väl ändå vara:
- Brottsligheten skulle minska rejält
- Folk skulle sluta vara rädda för att gå ut på gatan när det är mörkt (fast detta kanske borde vara ihop med den första punkten)
- Många svenskar skulle förmodligen känna en starkare identitet över sitt ursprung och rotlösheten lär således försvinna till stor del (nu utgår jag dock från att samhället bedriver en nationalistisk politik i samband med repatrieringen)
- Gängbildningar (behöver inte per se vara förknippat med brottslighet) lär försvinna
- Landet skulle få en mer folklig kultur (McDonalds, rapmusik och allt som mångkulturen hör till skulle väl per automatik försvinna?)
- Narkotika skulle försvinna i stor mängd (Kanske inte gräs, men åtminstone kokain och heroin då iranier, albaner och latinamerikaner brukar ha en tendens till att vara överrepresenterade när det gäller langning av just dessa)
- HIV/AIDS skulle försvinna i stor mängd?
Kanske har missat något men kommer inte på just vad. :-)
Det blir en tillströmning av lågt stående, ja inte sällan mindervärdiga folkelement, som av kulturfolket betraktas som ’barbarer’ eller hänsynslösa och ej önskvärda ’parasiter’. - Herman Lundborg, 1934
Här är vad jag tror: att när vi väl börjar med att skicka hem invandrarna så kommer acceptansen för politiken att öka i takt med att rasfrämlingarna blir färre och färre och deras inflytande därmed minskar. Det är bara att börja med de minst anpassade och minst integrerade och sedan bara att jobba sig upp längs listan.
Det är som vanligt en fråga om "small wins", eller mer direkt uttryckt: en fråga om att etablera politiken först genom att rikta den mot relativt icke-kontroversiella mål. Börjar man med somalierna når man helt andra resultat än om man hade dragit alla invandrare över en kam till att börja med.
Inte direkt för Sverige, men likväl: Det skulle ge mottagarländerna en liten boost, eftersom invandrarna har sett/erfarit ett någorlunda fungerande samhälle. Det fungerar uppenbarligen bättre än deras ursprungsländer i alla fall, annars skulle de ha stannat. Alltså har de positiva erfarenheter som läskunnighet m.m. som skulle komma ursprungslandet till gagn. Dessutom skulle det möjligen kunna gynna affärs- och diplomatiska kontakter med Sverige. Om repatrieringen skedde humant vill säga, annars skulle det nog kunna bli omvänd verkan.
You think they are sick and Jaspers here, ... he thinks they are evil, but I know what they are: They're criminals.
Några fördelar jag kommer på nu bara:
Stor minskning av allvarliga brott såsom gruppvåldtäkter och misshandel och rån.
Mer jobb åt svenskar.
Mindre socialbidrag åt utomeuropeiska invandrare.
Inga ghetton och mindre droger och gangsterkultur.
Mer trygghet och lugnare miljöer för våra barn i skolorna i Sverige.
Ingen islamisering av Europa.
Nackdelar:
Det kan i början verka rätt lätt att peka ut vilka som ska skickas tillbaka, men när somalierna och muslimerna och de skäggiga flyktingbarnen återvänt till sina hemländer och de som begått brott mot svenskar under sin vistelse här har straffats på riktigt så kanske det kommer uppstå vissa diskussioner om var gränsen ska gå.
Allt som allt är det iallafall så gott som enbart positivt om vi blir av med de utomeuropeiska invandrarna.
- Förstår precis vad du menar, de som vuxit upp här är nog mer bildade än de som vuxit upp i öknen;) Men ett problem är ju att det inte går att göra detta på ett humant sätt. Det är totalt omöjligt att på ett humant sätt tvinga människor att flytta till ett annat land (som de kanske aldrig ens besökt) mot sin vilja.
Och hur skulle det gå till rent praktiskt med de människor som bara har Svenskt medborgarskap men inte platsar i den nordiska genpoolen? Ska man då tvinga dem att söka asyl i sina föräldrar eller kanske far/morföräldrars hemland? Hur tvingar man någon på ett humant sätt?
All the animals come out at night - whores, skunk pussies, buggers, queens, fairies, dopers, junkies, sick, venal. Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets
Jag blir nästan lite tårögd när alla pratar om fördelarna. :sad:
Jag hade önskat så mycket att jag var uppväxt innan den här invandrings-boomen kom.
Landet verkar så underbart!
Några till fördelar som student:
- Jag skulle haft lärare som är svenskar som behärskar språket ordentligt och säkerligen haft högre chans att få bättre betyg. Förstår inte hur skolor kan ta in vilka idioter som helst. De är alldeles för lätt att få igenom sin lärarutbildning. Dessutom är det skrämmande när jag har mer invandrarlärare än svenska lärare?
- Jag skulle vara ute på stan utan att känna mig utomlands. Det Stockholm jag fick känna på litegrann i alla fall i 3 års åldern innan den största invandringsvågen kom år 1994.
Källa: http://www.migrationsverket.se/downl...1980-2008+.pdf
Men däremot är jag nyfiken på vad ni menar med repatriering av invandrare? Menar ni precis alla invandrare eller menar ni utomeuropeiska? Eller de vars rötter inte är i Nordeuropa? Eller alla förutom svenskar? :P
Jag är själv halvsvensk/halvestnisk.
- ApocisM
Citat:
Ursprungligen postat av ApocisM
Jag blir nästan lite tårögd när alla pratar om fördelarna.
Jag hade önskat så mycket att jag var uppväxt innan den här invandrings-boomen kom.
Landet verkar så underbart!
Några till fördelar som student:
- Jag skulle haft lärare som är svenskar som behärskar språket ordentligt och säkerligen haft högre chans att få bättre betyg. Förstår inte hur skolor kan ta in vilka idioter som helst. De är alldeles för lätt att få igenom sin lärarutbildning. Dessutom är det skrämmande när jag har mer invandrarlärare än svenska lärare?
- Jag skulle vara ute på stan utan att känna mig utomlands. Det Stockholm jag fick känna på litegrann i alla fall i 3 års åldern innan den största invandringsvågen kom år 1994.
Källa: http://www.migrationsverket.se/downl...1980-2008+.pdf
Men däremot är jag nyfiken på vad ni menar med repatriering av invandrare? Menar ni precis alla invandrare eller menar ni utomeuropeiska? Eller de vars rötter inte är i Nordeuropa? Eller alla förutom svenskar? :P
Jag är själv halvsvensk/halvestnisk.
Det viktiga är utöver alla svenskfientliga utlänningar, repatriering de utomeuropeiska och större svenskfientliga folkgrupper som negroider, judar,iranier etc.
Med tanke på den stora mängd iranier som finns bland annat i Södertälje, så är det viktigt att de repatrieras medans de iranska släkterna fortfarande består av folk som är uppväxta utanför Sverige, så att de blir länken tillbaks för deras avkommor som fötts i Sverige!
Varför har en repatriation inte skett än, är det för att de som vill de tror att det är omöjligt?
När de börjar tro att det är möjligt då kommer fler och fler våga visa att de vill repatriera och hela Sverige kan bli fritt från iranier, negroider, judar och kräva av regeringar som i Iran, att de ser till att de återvända har det bra, med startkapital från Sverige. Och inte bara åker dit på semester, genom affärer eller hälsar på släktingar!
Norge, Finland, Danmark kan under diplomati repatriera iranierna, judarna, negroidena i samarbete med Sverige och gemensamt ser vi till att judarna, negroiderna, iranierna med starkapital och samarbete med deras regeringar trivs bra i sina förfädersländer!Av Mikael; Och hur skulle det gå till rent praktiskt med de människor som bara har Svenskt medborgarskap men inte platsar i den nordiska genpoolen? Ska man då tvinga dem att söka asyl i sina föräldrar eller kanske far/morföräldrars hemland? Hur tvingar man någon på ett humant sätt?
Har utlänningarna inte medkänslan och förståelsen för att svenskar vill ha ett svenskt Sverige, då försöker man få dem att förstå och känna empati efter deras förmåga, sedan så humant det går repatriera dem, det kommer finnas de som skulle mörda svenskar för rätten att få stanna, fast de likväl skulle kunna vara i ett annat land!
Det kommer finnas utöver de svenskfientliga som redan finns i regeringen, i media, svenskfientliga svenskar som är villiga att mörda svenskvänliga svenskar för rätten att låta andra folkgrupper vistas i Sverige på bekostnad av oskyldiga svenskars blod! Repatrieringen blir så human som den repatrierade gör den till!
Av BuB; Att du skulle känna dig hemma när du gick ut på stan?
Jo hela Europa måste bli fria från innehållet i gettoområderna där utlänningarna myllrar ut i städerna från, vi måste repatriera gemensamt. Innehållet i dessa getton över hela Europa är som svart mögel, det sprider sig och vi måste sanera med kärlek för våra kommande geneartioner i hela Europa!
De som ej väljer immigration skapar human repatriation! Audiatur et altera pars-Även andra parten må höras!
![]()
Bokmärken