Testa dina kunskaper om vargen och lite annat.
http://www.gp.se/testadigsjalv/1.248396
Du fick 7 rätt av 10 möjliga.
Hur många rätt fick du?
Testa dina kunskaper om vargen och lite annat.
http://www.gp.se/testadigsjalv/1.248396
Hur många rätt fick du?
Du vet väl om att Du är värdefull,att Du är viktig här och nu,
att Du är viktig för Din egen skull -för ingen annan är som Du !
Tänk först och tala sedan
Jag har svårt att förklara mig i det jag skriver om, men jag ger det alltid ett försök.
Je suis une nana difficiles dans le luxe
Ja tänka sig :)
Du fick 9 rätt av 10 möjliga.
9 av 10, jävla Stormare.
”Ärligt talat, Sverige ser mer ut som en graffiti-målning än som en Carl Larsson-tavla"/Martin Ezpeleta
8 av 10. Men vem som skrivit Bamse har kanske inte så mkt med vargen att göra....o.s.v. :P
7 av 10, inte mycket frågor om vargen direkt. Mest annat strunt.
What you do not know, you can not criticise. Knowledge is power! - blodig
När man länkar till en "liberal" tidning som GP skall man veta att man länkar till artiklar som hyllar massinvandringen, mångkulturen, EU och globaliseringen.
GP är således en fiende till nationalismen, men en mycket värdig och ärlig sådan.
Låt oss ta diskussionen i deras spalter de få gånger vi får chansen!
Idag får läsarna yttra sig om kollektivtrafiken och om en idrottspristagare.
Men ibland kan GP tappa fasaden och tillåta debatt om EU, invandring och globalisering. Då får vi passa på.
Fyra rätt.
Fan för det. Hade testet handlat om vargars beteende och samspel inom flocken, flockbildning mm skulle jag fått alla rätt, tack vare WolfQuest.
Om du skriver som en IDIOT kommer jag också att betrakta dig som en IDIOT.
Jag fick 6 av 10, men ett var ett slarvfel som jag kom på direkt efter jag tryckt på "nästa" :P Jaja.. Inte många frågor om vargen som djur.
Jag tar inte det som kallas förräderi mot en regering så allvarligt. Det kan vara din plikt idag, eller min. Men förräderi mot folket, mot mänskligheten, mot Gud är en stor synd som man inte kan ta lätt på.
~ Theodore Parker
Bokmärken