Folk flest er en del av saueflokken. Både en gjeterhund og å flyte på matfatet fungerer. En trenger ikke å prøve å omvende dem fullstendig med en gang. Men få dem til å miste troen på en eller to "sannheter" som bygger deres verden. Jeg har ingen tro på kortsiktige og kjappe løsninger. Bare tålmodighet og regelessig arbeid kan hjelpe.
Eller så skjer det ingenting.
Nettopp Iskrig! Dette er dilemmaet. Du tilhører et folk som ikke vil ha ditt tankegods, men vil fortsette marsjen mot undergangen. Akkurat disse tankene har jeg grunnet over i mer enn 20 år.
Slik jeg ser det, har man to valg;
1) Man kan velge seg et annet folk
2) Man kan bygge et alternativt samfunn
Jeg har valgt å gjøre begge deler. Problemet med løsning 2 er at de fleste som går inn i slike samfunn tar med seg store deler av den borgelige tenkning. Dette bryter ned. Utnyttere dukker opp. Folk med borgerskapets syn på tilværelsen. Man blir selektiv, og ender med en liten håndfull svært gode kamerater. Men noe stort blir det aldri. Et annet problem er også at uansett hvor mye man forsøker vil man alltid måtte forholde seg til kongeriket.
Är Grünerlokka lika ila som Grönland nuförtiden alltså? Jag bodde där -01 och då var det skitbra i den stadsdelen, grönland däremot..
All the animals come out at night - whores, skunk pussies, buggers, queens, fairies, dopers, junkies, sick, venal. Someday a real rain will come and wash all this scum off the streets
Som jeg ser det, så er dine 2 eksempler delvis gode alternativer.
Jeg ser det kanskje fra et litt annerledes perspepktiv en deg, men uansett.
Valg 1: Velge et annet folk kan være bra og kanskje over tid lede til at det egne folket også ser hva som på sikt er det beste. For min egen del så er dette selfølgelig veldig viktig, men ikke nødvendigtvis det som betyr mest. Blandt di ting som jeg setter høyest, er at det Indo-europeiske tankegodset og denns tradisjoner ikke forsvinner helt. Men når man ser på korns alle mennesker i verden som er av indo-europeisk opphav, så ser det ju ikke så veldig bra ut.
En punkt som kanskje ikke leder veldig langt eller noen vei, men som allikevel er det valget som er mest intressant for meg er: At jeg lever etter di regler og normer som jeg ser som viktige, samtidig som jeg viser og lær min datter om disse ting, så disse ikke forsvinner. At samtale med andre personer er og en ting som er viktig, men det er ju ikke så mange man snakker med om slike ting, man merker ju ganske så fort om det er akutellt å prate med personer om slike ting.
Tycker det är väldigt tragiskt att ni ens tänker i banorna att "Man kan velge seg et annet folk" eller flytta. Skärpning för helvete! Det är inte ett dugg fel på det norska folket. Tyvärr har ni politiska ledare som inte ser till norrmännens bästa. Det är ert land och ert att försvara!
Att ni går i tankar om att flytta eller ansluta er till ett annat folk säger mer om er själva än om någonting annat.
Glöm inte att Norge är relativt segregerat fortfarande. Ni fåtal nordmän som har ett hum om saker och ting har fortfarande tid på er att göra något åt saken.
Efter otaliga överfallsvåldtäkter (hittar inte ljudfilen nu men var det inte en pakistansk jurist som intervjuade somalier i Norge och dessa somalier sa rätt ut att norskor ska våldtas?).
Det finns de facto bara en sak ni kan göra och det är att sätta hårt mot hårt. På vilket sätt ni gör det är upp till er.
Ryck upp er för fan!
Har vi fortsatt tid? Nei, vi er faktisk mer en 60 år for sent ute. Men noen er sta nok til å holde på å kjempe likevel, av ren moralsk plikt, selv om kampen er kanskje umulig å vinne.
Innvandring er bare en ytterste konsekvens av alt som gikk galt her. Med denne utviklingen som vi har nå, så kommer de europeiske nasjonene slik vi kjenner dem i dag til å gå i oppløsning om 100 år. Eller nærmere sagt de er alt nå oppløste. Da blir segregasjon på grunnlag av andre prinsipper enn pass en logisk konsekvens. Segregasjon på grunnlag av ideologiske og kulturelle overbevisninger for eksempel, for å bygge ny og bedre sivilisasjon.
For meg så spiller det liten rolle hvilket europeisk folkeslag jeg samarbeider med, så lenge jeg ser litt håp, så lenge de viser forståelse for grunnene til den politiske situasjonen vi havnet i og ikke minst handler de av høye idealer som var grunnlegende forutsetning for å kunne skape den europeiske sivilisasjonen. De er mine nye brødre da. Ikke noe problem, særlig at jeg vet at jeg har minst tre nasjonaliteter i nært slektstre.
Mitt folk (på papiret) kan velge å høre på det jeg har å si eller ikke. Dersom de fortsetter å nekte å lære av sine feil, så har jeg ikke lyst å gå mot undergang med dem. Jeg bryter følelsesmessige bånd basert på nostalgi da. Jeg foretrekker da å la meg inspirere av flinkere europeere som streber etter utmerkelse.
Nå snakker du om forhold du ikke aner noe om. Du kan, slik enkelte andre her gjør, ønske deg et norge som ikke finnes.
Men når man gjør de statistisk signifikante undersøkelser og ser hvordan dette sammenfaller med de totale nederlag "hårdt mot hårdt" har ført til de siste 30 år i Norge, så sjønner man at virkeligheten ikke er slik man ønsker seg den.
Så kan du velge mellom å drømme og å forholde deg til realiteter.
PS: perfekt, våronn. Fikk ikke gitt poeng, dog.
Man kan alltid göra mer än vad som förväntas av en och jo, Ole Nöff, jag är väl införstådd i norsk politik. Ni har tid därför att Oslo (som är den stad jag har mest koll på) är segregerat. Det bor nästan inga utlänningar på västkanten eller väst om St Hanshaugen.
Och om ni anser att Norges situation är dömd så varför inte involvera er i den svenska situationen?
Har dessverre ingen betydning. Nordmenn er 150% amerikanere og like lost som dem.
Ja, ser der ja! Et konstruktivt forslag. Hva kan man gjøre for sverige? Bereit zum einsatz!Och om ni anser att Norges situation är dömd så varför inte involvera er i den svenska situationen?
Hej. Jag har haft samma idé faktiskt (att filma oslo s). Med dold kamera. Och jag e själv muslim,så ni borde väl veta att det inte är tal om rasism. Jag har familj i norge av nordisk påbrå. Ifall ni tror att det kan hjälpa norge (ett vackert land) så räkna med mig. Kan isf gå med dold kamera o köpa rivotril,dolcontin etc. Jag vet precis vilka som är dealers o vart de äter lunch. Kan till o med göra intervjuer. Dessvärre tillåter inte min ekonomi inköp av kamera etc just nu. Förslag?
Jag föreslår att vi hittar sponsring på något vis eller går ihop om det verkligen finns seriöst folk här. I annat fall kan man sluta gnälla om vad man tror e islamisering eller flytta till örebro där gnälla är en sedvänja.
Känner för övrigt flera regissörer..
Karl.legaladvice@gmail.com
Penelbeater er ikke verifisert, bare så det er klart. Mvh Mod
Bokmärken