Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Resultat 136 till 148 av 148
    Odalbonde Anakronistisks avatar
    Reg.datum
    2011 Nov
    Rykte
    5
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av kolovrat Visa inlägg
    Jag anser att serber och kroater är vita. Albaner och bosnier är det inte, enligt min åsikt. Jag har sett en massa blonda serber och kroater men inte en ända alban eller bosnier. I kroatien och serbien finns det en massa NS skins och jag tvivlar att det skulle göra det i dom andra två faktiskt.... Plus att albaner och bosnier är muslimer, och det är etniska kroater och serber inte...
    Nonsens. Bara för att serber och kroater råkar vara ortodoxa respektive katoliker, så är dessa båda grupper inte nämnvärt ljusare än albaner eller bosnier. Enligt Coon (jag såg att Oskorei också hänvisade till honom i den här tråden), så var nordalbaner (läs: Ghegs) till och med ljusare än serber:

Källa: Mountains of Giants: A Racial and Cultural Study of the North Albanian Mountain Ghegs

kolovrat kommer förmodligen inte att läsa mitt svar, men jag kände ändå för att för att svara på dennes inlägg. Rätt skall vara rätt.

Edit: Jaha, någon alban hade redan länkat till det här stycket...
    Senast redigerad av Anakronistisk den 2011-12-09 klockan 19:57.

Väpnare augustssons avatar
    Reg.datum
    2012 Feb
    Rykte
    73
    Blogginlägg
    2
    Tack
    47
    Tackad: 26 gånger i 17 inlägg
    Albaner är helt okej faktiskt, hälsar och är allmänt artiga i sin framtoning, lite inåtvända kanske: men annars en helt ok folktyp. Det finns värre folkslag! Araber tex är ingen höjdare precis.

Odalbonde Frihet2468s avatar
    Reg.datum
    2012 Mar
    Rykte
    15
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Albaner och de muslimska bosnier är inte rena. Visserligen gifter sig albaner oftast med albaner men skadan är redan skedd. Albaner är inte mycket bättre än araberna och bosnier. Visserligen finns det albaner som kan bete sig och inte är besläktade med semiter eller turkar men det är få.

Bärsärk Hyddan92s avatar
    Reg.datum
    2010 Mar
    Rykte
    265
    Tack
    16
    Tackad: 62 gånger i 49 inlägg
    Jag har träffat en alban, och han var ingen blond arier direkt, korpsvart hår och ögon, och en hy som var mörkare än någon av de araber jag känner.

Dock så var han från Kosovo.

Rekryt Mladic14s avatar
    Reg.datum
    2012 Mar
    Rykte
    32
    Tack
    15
    Tackad: 5 gånger i 5 inlägg
    Jag är halv Serbisk så jag är väl partisk då >_>

Albanska stammen härstammar från Azerbaijan, där gick dom genom Ryssland till Balkan. Där dödade dem Serberna och dem få Illyrier som levde kvar, sen efter att Epirus hade blivit Albanskt så blev Turkiet kåt i Albanien och Albanerna blandade sig med Turkar. Sen var Serbo-Kroaterna i Bosnien en blandning av Kristendom och Islam, men efter Turkiet tagit över både Serbien och Bosnien så blandade sig Bosnierna med Turkarna.

Dem flesta Bosnier jag träffat har varit gröna och haft svart hår, Albanerna har varit bruna med svart hår.

Serberna och Kroaterna jag har träffat har alla haft brunt eller blont hår och haft oliv eller blek hud.

Epirus tillhör Grekland, Kosovo ska vara Serbien och Makedonien ska delas mellan Grekland, Serbien och Bulgarien. Det är så ett vit Balkan ska vara.

Epirus är fortfarande hem till dem vita "Albanerna" som är etniska Greker, Makedonien är befolkat av Albaner, Greker, Bulgarer och Serber. Makedonien har mycket Serbisk historia men är just nu till mestadels Bulgariskt. Kosovo-Metohija är Serbernas "hemland" och ungefär en nationell version av vad Jerusalem är för katoliker.
    We must secure the existence of our people and a future for white children. 14 words, David Lane.

Rekryt Mladic14s avatar
    Reg.datum
    2012 Mar
    Rykte
    32
    Tack
    15
    Tackad: 5 gånger i 5 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Anakronistisk Visa inlägg
    Nonsens. Bara för att serber och kroater råkar vara ortodoxa respektive katoliker, så är dessa båda grupper inte nämnvärt ljusare än albaner eller bosnier. Enligt Coon (jag såg att Oskorei också hänvisade till honom i den här tråden), så var nordalbaner (läs: Ghegs) till och med ljusare än serber:
    Källa: Mountains of Giants: A Racial and Cultural Study of the North Albanian Mountain Ghegs

kolovrat kommer förmodligen inte att läsa mitt svar, men jag kände ändå för att för att svara på dennes inlägg. Rätt skall vara rätt.

Edit: Jaha, någon alban hade redan länkat till det här stycket...

Är du efterbliven? Hud har lika mycket med ras att göra som religion har med matlagning att göra!

Sen så är Albaner VÄLDIGT mörkhyade, mörkare än dem flesta Araber faktiskt. Och Serber är mer lika Greker och Ryssar än något annat. Kroaterna är mer lik Tyskar.
    We must secure the existence of our people and a future for white children. 14 words, David Lane.

Riksmarskalk Johan Björnssons avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4032
    Tack
    1 119
    Tackad: 850 gånger i 572 inlägg
    Jag orkar inte läsa igenom tråden.

Ville bara inflika att albaner har ett genomsnittligt IQ på 90, vilket är 10 enheter lägre än vad européer brukar ha. Antagligen så beror detta på att dom är uppblandade med turkar och även lite araber.
    För Sverige, Skandinavien, Europa, och Västvärlden!

Reactionary Revolt Youtube Channel

Den Helige Dåren - NY BLOGG !!

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    24044
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 838
    Tackad: 9 946 gånger i 6 119 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Johan Björnsson Visa inlägg

Ville bara inflika att albaner har ett genomsnittligt IQ på 90, vilket är 10 enheter lägre än vad européer brukar ha. Antagligen så beror detta på att dom är uppblandade med turkar och även lite araber.
    Eller snarare är det så att de liksom bosnier är förslavade utav turkar. Var kommer araberna in?

Bärsärk Hyddan92s avatar
    Reg.datum
    2010 Mar
    Rykte
    265
    Tack
    16
    Tackad: 62 gånger i 49 inlägg

Ja de ligger bland de lägre av Europas iq-nivåer. Enligt wikipedias svenska artikel. http://sv.wikipedia.org/wiki/IQ_and_Global_Inequality

Så ligger de på ungefär samma nivå som t.ex. Rumänien 94, Bulgarien 93, Irland 92, Grekland 92, Cypern 91, Litauen 91, Makedonien 91, Bosnien 90, Kroatien 90,

Albanien ligger på 90 iq.

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4032
    Tack
    1 119

Rättelse: än vad renrasiga européer brukar ha. De folk som Hyddan92 räknade upp är ju alla uppblandade med turkgener (och en stänk arabgener).

Moderator Hrafnhildurs avatar
    Reg.datum
    2012 Jun
    Rykte
    1184
    Blogginlägg
    27
    Tack
    1 061
    Tackad: 658 gånger i 387 inlägg
    Rättelse: än vad renrasiga européer brukar ha. De folk som Hyddan92 räknade upp är ju alla uppblandade med turkgener (och en stänk arabgener).
    Irländare också? Har de verkligen så lågt IQ?

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    4032
    Tack
    1 119
    Ursäkta, förtydligande.

Varför irländare har så lågt IQ är en gåta. De har ju alltid varit sedda som "the niggers of Europe" typ (i Västeuropa). Det finns ju en anledning till att engelsmännen skämtar om hur lågt IQ irländare har och kallar dom för typ "potatoheads" eller vad det nu är dom säger. De första slavarna under 150 års tid i Amerika, var ju också just bl a en stor mängd irländare. Oskorei har skrivit om historiker som har forskat i detta (dvs om slaveriet/irländarna) och som har skrivit böcker i ämnet. Det finns fortfarande visst en del knappt uppblandade irländare kvar i delar av karibien än idag. De lever visst under vidriga sociala förhållanden.

Jag har för mig att jag har läst någonstans att irländarna, i o m att de var lite isolerade på brittiska öarna, och dessutom längst ut till vänster så att säga, så är dom rester (eller är i alla fall kraftigt uppblandade med dom) av något för-indoeuropeiskt folk (nu talar vi inte om de keltiska språken, som är indoeuropeiska, utan till blodet) som indoeuropéerna inte utrotade när indoeuropéerna befolkade Europa för många 10 000-tals år sedan. Observera att jag skriver att "jag har för mig" att det var något sådant jag läste. Om någon annan vet mera och kan länka till något intressant, eller hänvisa till någon bra bok i ämnet, så vore det bra.

Ang att Litauen endast skulle ha 91: de hade 97 vid tidigare sammanställningar. Så det är något som inte stämmer där (ibland blir ju sammanställningar fel. Betänk att dessa forskare sammanställer data för hela jorden. Slaver (som inte är uppblandade med turk-/arab-/nordafrikanskt blod, som de sydslaviska folkslag, som tidigare räknades upp) brukar ju ha runt 98-100 i genonmsnittlig IQ. Dvs som Väst-/Nordeuropa.

Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910

Liknande ämnen

1. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2013-03-18, 18:03
  2. Sverige - Albanien
    Av Seydlitz i forum Fotboll
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 18:01

Bokmärken

Behörigheter för att posta