Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 61 till 71 av 71
    Marskalk Kettil F.s avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    2319
    Blogginlägg
    1
    Tack
    30
    Tackad: 125 gånger i 54 inlägg
    Tja, då vart det en till medlem... ;) Nr 335
    Anti-nordisk verkar inte vara så värst populär.

Kollade igenom lite fler "pages" och "groups" som kan vara intressanta. Kolla gärna min lista och rekommendera fler.
    För övrigt anser jag att Martin Peterson, docent i filosofi, är en idiot.

Hräsvälg
    Oregistrerad Hräsvälgs avatar
    Jag skulle dock vilja föreslå att symbolen byts ut mot exemeplvis "NORDISK.NU" - Detta för att jag tycker mig se ett starkt symbolvärde som kan förknippas med "ful" högern, om ni förstår vad jag menar.

Moderatorchef Tetris Champion Hartlepools avatar
    Reg.datum
    2010 Apr
    Rykte
    5135
    Tack
    1 426
    Tackad: 2 401 gånger i 991 inlägg
    En gammal och inaktuell tråd, men ändå.

Jag återaktiverade mitt Facebookkonto häromdagen och kan bara konstatera att vår grupp(Nordisk.nu) är mycket större än den fina anti-Nordiskgruppen. Det är kul att se att det gick så fort. Jag vill även passa på att uppmana er andra att gå med i gruppen Nordisk.nu på Facebook. Någon kanske redan har gjort det, men en gång är bättre än ingen gång
    Raseri är hela mitt liv.

"Thus the Fascist accepts and loves life, he knows nothing of suicide and despises it; he looks on life as duty, ascent, conquest: life which must be noble and full: lived for oneself, but above all for those others near and far away, present and future."

Rekryt Solgudinnas avatar
    Reg.datum
    2011 Feb
    Rykte
    14
    Tack
    0
    Tackad: 4 gånger i 2 inlägg
    Har sparat ner en del namn ur den där gruppen nu. Kan vara bra att ha i framtiden när det inte längre är förbjudet att slå ihjäl folkförrädare...

5. Följande 3 användare säger Tack till Solgudinna för detta inlägg:

-Gladsheim- (2011-02-08), Frøy (2011-02-05), Hakenkreutz (2011-02-05)

Efterklok
    Oregistrerad Efterkloks avatar
    Citat Ursprungligen postat av Solgudinna Visa inlägg
    Har sparat ner en del namn ur den där gruppen nu. Kan vara bra att ha i framtiden när det inte längre är förbjudet att slå ihjäl folkförrädare...
    Av vilka anledningar skulle det vara aktuellt?

Jag som person tar kraftigt avstånd från dylika kommentarer och åsikter. Att vilja mörda vilsna tonåringar anser jag är avskyvärt och kontraproduktivt. Fostra hellre ungdomen än att döma den skara människor som knappt ens gått ut skolan och fått egna perspektiv på världen.
    Senast redigerad av Efterklok den 2011-02-05 klockan 15:11.

Väpnare EurasianPrides avatar
    Reg.datum
    2010 Aug
    Rykte
    122
    Tack
    11
    Tackad: 27 gånger i 19 inlägg
    Jag har också stött på denna grupp då Jag sökt efter nordisk där utan att hitta det. Vilsna själar hela bunten. Rekommenderar omskolning.
    Gud ingjöt anden i mig och han kan belöna mig med något bättre. Ej av mitt kön men av motsatt kön. Någon av min blodsband har jag ej men vad ålder beträffar så är människornas lagar av Satan i synnerhet då jag vill gifta mig med en "minderårig". Muhammed, Jesus och Zarathustra är samtliga Guds sändebud för mig i egenskap av sufi(aishanit) muslim. Jag vurmar för en nationell icke mångkulturell islam i harmoni med den eurasiatiska modellen.

Bärsärk Hyddan92s avatar
    Reg.datum
    2010 Mar
    Rykte
    260
    Tack
    16
    Tackad: 62 gånger i 49 inlägg
    Oherhört löjlig grupp.

Administratör Daniel F.s avatar
    Reg.datum
    2007 Mar
    Rykte
    3548
    Tack
    547
    Tackad: 581 gånger i 217 inlägg
    Kan någon av er som administrerar Nordisk-gruppen på Facebook bjuda in alla medlemmar där att gilla vår Facebooksida istället?

Grupper på Facebook har ju blivit lite passé och verkar ha ersatts av systemet med sidor.

Här är Nordisks Facebook-sida:
    https://www.facebook.com/Nordisk.nu

Alla ni andra får också gärna hjälpa till att skaffa fler "gillningar" på vår facebook-sida. Om ni t ex har en stor vännerlista av sympatiskt inställda personer kan ni med fördel bjuda in dem (hör av er till mig för instruktioner).
    "Still Faye reminds us we should not give in to pessimism. What we are experiencing is not an apocalypse but a metamorphosis of humanity. We might have reached the end of what the Hindu traditions refer to as the Kali Yuga. The age marked by materialism and selfishness. But those who survive the catastrophe and chaos will perhaps build a new and better humanity."

MOTPOL · METAPEDIA · ALTERNATIVE RIGHT · ARKTOS
    · DÉGÉNÉRATION

Riksmarskalk svärdslags avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    3269
    Blogginlägg
    4
    Tack
    181
    Tackad: 434 gånger i 251 inlägg
    Ja, alla medlemmar försvann ju bara, och systemet att göra folk till admins och behörigheter och så har varit extremt luddigt ett tag, men nu när jag går in på gruppen så verkar det fungera igen. Btw så går det inte att ta bort sin egen grupp, eller? Jag kan bara gå ur gruppen men inte ta bort den trots att jag är admin för den.. :s

Administratör Daniel F.s avatar
    Reg.datum
    2007 Mar
    Rykte
    3548
    Tack
    547
    Tackad: 581 gånger i 217 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av svärdslag Visa inlägg
    Ja, alla medlemmar försvann ju bara, och systemet att göra folk till admins och behörigheter och så har varit extremt luddigt ett tag, men nu när jag går in på gruppen så verkar det fungera igen. Btw så går det inte att ta bort sin egen grupp, eller? Jag kan bara gå ur gruppen men inte ta bort den trots att jag är admin för den.. :s
    Medlemmarna försvann tydligen i samband med att Facebook gjorde om grupperna till det nya formatet. Endast de medlemmar som gjorde ett aktivt val att stanna kvar blev kvar, resten försvann.

Synd! Det hade varit perfekt om man kunde bjudit in dessa hundratals medlemmar till den nya Nordisk-sidan. Men vi kommer nog snart upp i liknande siffror igen.
    "Still Faye reminds us we should not give in to pessimism. What we are experiencing is not an apocalypse but a metamorphosis of humanity. We might have reached the end of what the Hindu traditions refer to as the Kali Yuga. The age marked by materialism and selfishness. But those who survive the catastrophe and chaos will perhaps build a new and better humanity."

MOTPOL · METAPEDIA · ALTERNATIVE RIGHT · ARKTOS
    · DÉGÉNÉRATION

12. Följande användare säger Tack till Daniel F. för detta inlägg:

Spock (2012-04-26)

Moderatorchef Tetris Champion Hartlepools avatar
    Reg.datum
    2010 Apr
    Rykte
    5135
    Tack
    1 426
    Tackad: 2 401 gånger i 991 inlägg
    Det går dock, som alltid, bra att bjuda in sina egna FB-vänner till att "gilla! Nordisk.nu:-sidan på Facebook. Undertecknad rekommenderar alla att göra detta så att forumet exponeras så mycket som möjligt.

Alltså - bjud in era vänner!

Svärdslag:

Du kan testa att PM:a någon av Facebook´s svenska representander och höra om dessa kan ta bort sidan eller ej. Det är värt ett försök.
    Raseri är hela mitt liv.

"Thus the Fascist accepts and loves life, he knows nothing of suicide and despises it; he looks on life as duty, ascent, conquest: life which must be noble and full: lived for oneself, but above all for those others near and far away, present and future."

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Liknande ämnen

1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-11-11, 15:18
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-04, 00:42
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 19:26
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:00
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 19:46