+ Svara på ämne
Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Känd vänsterextremist misstänks för nytt brott

Reg.datum
    2009 May
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

Känd vänsterextremist misstänks för nytt brott

En känd medlem i Revolutionära fronten misstänks återigen för brott. Det var inte länge sedan hon stod inför rätta för att ha misshandlat sverigedemokraternas partisekreterare och hans flickvän.

Läs mer här: http://kulturkamp.blogspot.com/2009/...blasvader.html
    "I inget annat land är denna frånvaro av valda ministrar och riksdagsledamöter så iögonfallande som i Sveriges Riksdag." - Göran A Oredsson

Info-Virre Oregistrerad
    Det är bra att dom uppmärksammar träskfolkens brott.Med tanke på att media är duktiga att gnälla över att hemska "nazister" bara begår brott.

Reg.datum
    2007 Jul
    Blogginlägg
    6
    Tackad: 68 gånger i 30 inlägg
    Vilka sjuka drägg dessa skräpmänniskor är. När ska egentligen polisen ta tag i problemet med dessa terrorister på allvar? Man undrar ju också hur de tänker när de misshandlar någon som ber dem sluta klottra... fyfan vilket kriminellt avskum de är.

Finns detta att läsa om på övrig fulmedia?
    Kan ju vara bra för den gemene Svensken att läsa om trollens framfart. Allt våld de står för slår tillbaka på dem själv om dessa gärningar uppmärksammas.
    Att veta allt är stort - att veta mer är större

Reg.datum
    2009 Feb
    Tackad: 3 gånger i 3 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Yggr Visa inlägg
    Finns detta att läsa om på övrig fulmedia?
    Kan ju vara bra för den gemene Svensken att läsa om trollens framfart. Allt våld de står för slår tillbaka på dem själv om dessa gärningar uppmärksammas.
    Vilka är "dem"? Troll, är du uppväxt framför en dator?
    På vilket sätt slår våldet tillbaka på "dem"? Vad har du egentligen sagt?

"In Internet slang, a troll is someone who posts controversial, inflammatory, irrelevant or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or collaborative content community with the primary intent of provoking other users into an emotional or disciplinary response[1] or to generally disrupt normal on-topic discussion.[2]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)

Herr Vampyr Oregistrerad
    Troll kan även i vanlig, icke-internetrelaterad svenska innebära ett irritationsobjekt eller vara ett skälls ord. Alla lever inte på internetspråk hela tiden.

Citat Ursprungligen postat av Kritikern Visa inlägg
    Vilka är "dem"? Troll, är du uppväxt framför en dator?
    På vilket sätt slår våldet tillbaka på "dem"? Vad har du egentligen sagt?

"In Internet slang, a troll is someone who posts controversial, inflammatory, irrelevant or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or collaborative content community with the primary intent of provoking other users into an emotional or disciplinary response[1] or to generally disrupt normal on-topic discussion.[2]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
    Jag är född på 60-talet, så jag är ej uppväxt framför en dator. Helt riktigt, som källan du hänvisar till, är troll ett slang för internetanvändare som vill skapa irritation i olika forum m.m. Ungefär som du gör nu! :evilgrin:
    Men jag använde ordet "troll" som en nedsättande beskrivning på träskfolket (nu fick du ett ord till att googla):evilgrin:

Sen kan jag förtydliga för dig då du inte förstår vad jag menar med " slår tillbaka".

När dessa träskfolk,troll, rödingar eller vad du vill kalla dem sätts i samband med våldshandlingar, i t.ex. fulmedia, så kanske den "grå svensken" vaknar upp och inser att dessa medlemmar i Afa och RF, som exempel, faktiskt är ett hot mot vanliga medborgare.
    Och då fördömer och tar avstånd ifrån allt vad RF och Afa står för.
    Detta är i så fall en, om än liten, seger för oss som värnar om vårt Sverige.

Var jag tydlig nog? ;)

Citat Ursprungligen postat av Herr Vampyr Visa inlägg
    Troll kan även i vanlig, icke-internetrelaterad svenska innebära ett irritationsobjekt eller vara ett skälls ord. Alla lever inte på internetspråk hela tiden.
    Exakt, Herr vampyr! Ordet troll har fler betydelser än just "internetviglare". Verkar mer som om det är "Kritikern" som är uppväxt framför en dator! :evilgrin:

Reg.datum
    2009 Feb
    Det är ju första gången jag hört ordet troll, därför var jag tvungen att googla. Samma sak gäller träskfolk.

Nej, det handlar inte om vad jag förstår eller tror mig förstå. Det handlar om vad du tror du säger och vad du faktiskt säger. Helt enkelt var ditt inlägg så vagt att det inte sa mycket ÖHT. Det är inte samma sak som att jag inte hade en anning om vad du försökte säga.

Jag är född på 60-talet, så jag är ej uppväxt framför en dator. Helt riktigt, som källan du hänvisar till, är troll ett slang för internetanvändare som vill skapa irritation i olika forum m.m. Ungefär som du gör nu! :evilgrin:
    Men jag använde ordet "troll" som en nedsättande beskrivning på träskfolket (nu fick du ett ord till att googla):evilgrin:

Sen kan jag förtydliga för dig då du inte förstår vad jag menar med " slår tillbaka".

När dessa träskfolk,troll, rödingar eller vad du vill kalla dem sätts i samband med våldshandlingar, i t.ex. fulmedia, så kanske den "grå svensken" vaknar upp och inser att dessa medlemmar i Afa och RF, som exempel, faktiskt är ett hot mot vanliga medborgare.
    Och då fördömer och tar avstånd ifrån allt vad RF och Afa står för.
    Detta är i så fall en, om än liten, seger för oss som värnar om vårt Sverige.

Var jag tydlig nog? ;)

Det är ju första gången jag hört ordet troll, därför var jag tvungen att googla. Samma sak gäller träskfolk.

Nej, det handlar inte om vad jag förstår eller tror mig förstå. Det handlar om vad du tror du säger och vad du faktiskt säg. Helt enkelt var ditt inlägg så vagt att det inte sa mycket ÖHT. Det är inte samma sak som att jag inte hade en anning om vad du försökte säga.
    Kan det vara så att du tyckte det var vagt för att ditt intellekt inte räcker till? :thumbup:
    Jag baserar det på att du inte kände till benämningarna troll och träskfolk. Träskfolk kan jag förstå, men seriöst, har du aldrig stött på ordet troll innan?
    Märkligt.

Reg.datum
    2009 Feb
    Kan det vara så att du tyckte det var vagt för att ditt intellekt inte räcker till? :thumbup:
    Jag baserar det på att du inte kände till benämningarna troll och träskfolk. Träskfolk kan jag förstå, men seriöst, har du aldrig stött på ordet troll innan?
    Märkligt.
    Hur kunde du veta det :chockad:

Hur kunde du veta det :chockad:
    Därför att jag har ett ganska välutvecklat intellekt. ;)
    Det var nog bara du som tyckte mitt inlägg i frågan var "vagt". Nog om detta.

Hartlepool Oregistrerad
    Den här tråden fick mig att skratta.

Kritikern: Varför behövde du googla på ordet "troll"? Ett troll är ju helt enkelt ett sånt där inavlat helvete med trasiga kläder och med massa krimskrams och skit i öron, ansikte, etc - precis som en röding. Det var väl inte så svårt att koppla?:-)

Jaja. Hon är i alla fall dömd nu, tillsammans med två andra tattarbrudar. Hoppas alla tre gör fler dumheter, som att sno tidningar i sitt lokala Coop, så dom åker dit igen. Kleptomaniska zigenaräckel. Se, där var trollkopplingen igen...

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Begreppet Vänsterextremist
    Av Champion1 i forum Nationalism
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 00:11
  2. Kriminalmagasin som tar upp varje nytt brott mot oss svenskar i vårat Sverige!
    Av AconitumBellis i forum Alternativ journalistik och media
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-25, 18:51
  3. Valarbetare misshandlad av vänsterextremist
    Av Vendetta i forum Journalistik och massmedia
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 15:00
  4. Polis & Vänsterextremist!
    Av nilsdacke i forum Nyheter
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 17:23
  5. Rättsläkare misstänks ha stulit lik