Resultat 1 till 4 av 4
    Riksmarskalk mike64s avatar
    Reg.datum
    2009 Feb
    Rykte
    4272
    Tack
    190
    Tackad: 129 gånger i 93 inlägg

Förjudningen av svenska familjer

Hittade en intressant länk när jag surfade idag efter information angående en viss ätt.

http://www.radioislam.org/historia/s...dex.htm#Reuter

Många grenar av svenska släkter och ätter har judisk påbrå som man inte hade en aning om enda uppe i högadeln.
    Bevara Sverige Svenskt.

Reg.datum
    2009 Feb
    Rykte
    4272
    Tack
    190
    hmm inga svar än på denna tråd
    Bevara Sverige Svenskt.

Jarl stefan1s avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    3818
    Tack
    164
    Tackad: 258 gånger i 160 inlägg
    Bra länk för det första. Jag ka rekommendera att gå igenom Radio Islams portal i sin helhet. Den ger en bra bild av vilken makt faktiskt judarna har i Sverige.

Åter till länken: Det är ganska mycket text och man skulle nästan skriva ut den för att lättare kunna överblicka och leta bland namnen.
    Jag gör det inte nu, och kommenterar istället generellt vad jag vet sedan tidigare:
    Idag finns ca 20 000 judar i Sverige varav de flesta tog sig hit i samband med kriget.
    Historiskt så finns det egentligen inte så mycket till judiska traditioner i Sverige. Mångkulturaktivister skulle säkert hävda motsatsen, men nä det har knappast utgjort ett problem som dessa gör nu på senare år.

De flesta vet väl numera att Bonier är en judisk familj. Robert Aschberg är jude och maoist (vet inte om denna maoism är taktisk eller vad?) och han är även delansvarig för EXPO (vanliga svenskar vet nog knappast att han är jude och ännu mindre att han är aktiv för Expo...)
    Ulf Adelsohn, en tidigare moderatpolitiker, samtida med Ingvar Carlsson tror jag, är faktiskt också jude. Notera efternamnet, lite tyskklingande, jag har skrivit det tidigare, men de som är riktigt insatta kan tydligen avgöra om namnet är "tyskt" eller "judiskt". Detta med namns tillhörighet skulle man kanske kunna jämföra med svenskt/nordiskt utseende.
    Om man ser en mörk person i Sverige, så kan de flesta avgöra om den personen har inblandning av etniskt främmande folk eller inte.
    Oftast kan man avgöra direkt, och i något enstaka fall så är man osäker och då får man gå vidare och ta reda på mer för att avgöra tillhörighet så att säga.
    Mångkultur sysslar inte med sanningen utan med vad den kan "bevisa".

Reg.datum
    2009 Feb
    Rykte
    4272
    Tack
    190
    Precis som Stefan säger finns det mycket att läsa på denna portal som berör oss nationella. Ett citat som jag fastnade för direkt var följande;

"Mot denna på skilda vägar planmässigt och systematiskt bedrivna förjudning
    av Sverige och svenskarna, vilken för dagen tager sig ett markant uttryck i en
    judeinvasion utan tidigare motsvarighet, måste äntligen ett bestämt motstånd resas."

Elof Eriksson är mannen bakom citatet, han är mest känd för tidningen Nationen
    Bevara Sverige Svenskt.

Liknande ämnen

1. Angående förbudet mot Cannabis
    Av luffan i forum Inrikespolitik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 13:15
  2. Svenska
    Av Einhorn i forum Litteratur
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-12, 11:42
  3. Familjer nobbar utländska studenter
    Av Adoremus i forum Nyheter