Resultat 1 till 6 av 6
    Moderator Dansker-Larss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    451
    Tack
    2
    Tackad: 21 gånger i 7 inlägg

Angry Thor Steiner nu i arabiske hænder!!

Det populære tøjmærke blandt nationelle Thor Steiner er nu ikke længere på tyske hænder, hvis man skal tro NPD-blog og tyske Altermedia.

Seit Monaten kursieren im Internet Auszüge aus dem Handelsregister, die belegen dass sich die bei Nationalisten beliebte Modemarke Thor-Steinar, seit November in arabischer Hand befindet. Der neue Besitzer der Firma Mediatex sei der arabische Großinvestor Faysal al Zarooni.
    http://de.altermedia.info/general/bo...309_25056.html

Det er ikke nemt at være national når man køber tøj. :(
    ...Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende alle de fremmede!

Riddare Anti_träskfolks avatar
    Reg.datum
    2009 Mar
    Rykte
    677
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Och din tv är japansk.
    Inte så mycket att gnälla över, åsikterna sitter inte i kläderna.

Vi har annat att göra än att klaga på den som äger ett visst klädesmärke.

Kampen finns på gatorna.

Minus änu en gång.
    Kampen finns inte på gatorna, väx upp.

Jo klart kampen finns på gatorn, det är väl kamp när man försvarar sig från stenkastarvänstern och diverse lokala invandrargäng?
    Väx upp lilla hillbilly.

NordiskFrihed
    Oregistrerad NordiskFriheds avatar
    Ja - har hørt rygterne om Thor Steinar. Jeg tror nu aldrig de penge TS har tjent for alvor har været tiltænkt 'den nationale scene'. De fleste har valgt tøjet fordi det er fedt, og udtrykker en vis nordisk-national 'ånd'. Dette ændrer sig ikke ved at selskabet har skiftet ejer - i mine øjne.

NF

Väpnare Nietzsche46s avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    54
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Jeg ser to problemer hvis en araber har overtaget Thor Steinar, og det tyder det meste jo på:

1) Hvem støtter man? Jeg synes ikke der er nogen speciel grund til at bruge penge hos et arabisk firma. Selv om overskuddet før måske ikke kom den nationale bevægelse til gode, var firmaet vel trods alt på europæiske hænder. Ligesom man ikke køber hos arabiske og tyrkiske kiosker m.v., synes jeg heller ikke der er nogen grund til at støtte det tøjfirma nu.

2) Et sikkerhedsproblem. Hvis en araber har overtaget TS, har han også adgang til kundekartoteket fra www.thorsteinar.de . D.v.s. han har adgang til lister med navne og adresser over nationalister i hele Europa. Hvis konflikterne mellem sorte og hvide på sigt vokser i Danmark og i andre lande er det ikke specielt hensigtsmæssigt at en muslim har lister over potentielle nationalister. Da muslimer jo normalt holder sammen, også på tværs af landegrænser.

Bärsärk Skjalm46s avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    177
    Tack
    2
    Tackad: 2 gånger i 1 inlägg
    Det er ikke nemt at være national når man køber tøj
    Så er det blot at vende blikket mod politipræsidiet i Berlin. Måske kan du hente inspiration der:evilgrin:

For Berlins politipræsident mener åbentbart at vide at der, udover Thor Steinar, findes 9 andre tøjmærker der kategorisk kan sættes i samme bås og karektiseres som deciderede nationale tøjmærker. Så i denne måned blev det derfor besluttet at ingen civilklædt politimand, tjenestegørende i Berlin, må bære nogle af de 9 mærker mens han gør tjeneste.

Posted Mar 25th 2009 at 4:31PM by Josh Loposer

It's perfectly understandable why, in certain work situations, a strict uniform and dress code policy is mandatory. For police, it's important to be able to tell the good guys from the bad guys with a glance. We get that. In Berlin, however, policy makers are taking dress codes to the next level. They've banned 10 designer labels in the official police dress code because the lines are popular among neo-nazi groups.

Unfortunately for fashion savvy cops -- and the designers who are getting a bunch of negative press out of this -- the ban includes a number of seemingly harmless sportswear lines like Fred Perry and Ben Sherman. Other designers in on the ban are ACAB, Alpha Industries, Consdaple, Lonsdale, Pit Bull, Outlaw, Troublemaker, and Thor Steinar.
    Mht. Thor Steinar kan jeg godt se problematiken men mener stadig at dele af deres kollektion, på grund af den gode kvalitet og de flotte nordiske tryk, virklig er i en særklasse, der gør at jeg ikke vil betænke mig, selv efter den nye opkøbers ankomst, ved at handle hos dem fremover.
    Den dansker, der ikke tør være stolt af sit folk, er ikke et rigtigt menneske. Citat: Thorkild Gravlund. (Dansk Bygd, 1930)

Odalbonde Dianas avatar
    Reg.datum
    2013 Apr
    Rykte
    11
    Tack
    0
    Tackad: 1 gång i 1 inlägg
    Hej.. Jeg har længe villet købe noget fra Thor Steiners, men så i dag faldt jeg over en artikel at Thor Steiner nu ligger i arabiske hænder, det er vel en dårlig joke......

Liknande ämnen

1. Vad är det som händer med Sverige???
    Av JeanneDark i forum Nationalism
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 20:41
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 08:35
  3. Vad händer?
    Av Ultima i forum Strategi och utveckling
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 17:01
  4. Om det händer