Vill vara ensam men får inte vara det för en jätte jobbig klängig person.
Vill vara ensam men får inte vara det för en jätte jobbig klängig person.
Att Nordisk varit nere i tio timmar. Vilka abstinensproblem man haft! :(
Bexx (2012-04-12), Lex Sak_rad (2012-04-14)
Senast redigerad av Skald den 2012-04-08 klockan 15:24. Anledning: Bara därför att...
"Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off"
Tack till er som givit mig rykte, alltid lika uppskattat.
För övrigt så anser jag att england bör förstöras.
Adoremus (2012-04-08), Bexx (2012-04-12), Lex Sak_rad (2012-04-14)
Näsan börjar bli tät, jag hostar lungorna ur mig, migränliknande huvudvärk, ont i varenda muskel och i alla leder, får inte sova mer än 3 timmar åt gången, är överkänslig..
Jag har f*n inte tid med att vara förkyld nu, ska jobba på onsdag och torsdag - dels är det på ett äldreboende = inte bra att komma dit förkyld, dels är jag helt utslagen när jag är förkyld vilket gör att jag oftast inte kan jobba...
Hoppas detta går över nu under dagen....
Det sägs att människan är den enda varelse som kan skratta åt sig själv, och förmodligen den ende som har anledning
Om kärleken är målet är ingen väg för lång...
Grannens hund, eller snarare grannen som låter hunden sitta hemma och skälla hela dagen...
"Arguing with the moderators is like shaking your fist at God. There's nobody there; and if there is, he's not listening. And if he's listening, all you're doing is pissing him off"
Adoremus (2012-04-10), Skogstrollet (2012-04-14)
Mitt mobila "bredband" som behagar logga ut i tid och otid. Min förkylning som aldrig går över. Plus att jag sovit rejält länge (i perioder) idag men ändå inte är utvilad.
Jag är sur,besviken och ledsen.
Jag ger mitt liv för mitt fosterland!
Adoremus (2012-04-14)
Tyckte det räckte gott och väl med att vara allergisk mot falukorv, kiwi, färsk ananas och klor men tydligen är det någon som inte håller med mig, för nu kan jag lägga till apelsin på listan.. Kliar som satan i halsen...
Det sägs att människan är den enda varelse som kan skratta åt sig själv, och förmodligen den ende som har anledning
Om kärleken är målet är ingen väg för lång...
Dagens irritationsmoment:
Fredag den 13:e firades med rejäl fastkörning på privattomt (kör lastbil).
En herre med lastmaskin hjälpte damen i nöd, tyvärr en del sönderkört, både väg & tomt eftersom bilen gick ner sig med halva framhjulet. Kunden var trots detta kanontrevlig och bjöd på fika medan vi väntade på maskinen....
Förlorar vi vår forntid blir framtid oss en grav.
Adoremus (2012-04-14), Skald (2012-04-13), Skogstrollet (2012-04-14)
Ungjäveln som skriker någonstans här i närheten. Jag blev just påmind om varför jag avskyr barn.
Press och krav från människor som borde hålla tyst. Anhopningen av mejl från journalister som jag inte vill prata med. Dessa ständiga krav att jag ska vara tillgänglig när jag är ledig (eller försöker vara det).
Jag tar inte det som kallas förräderi mot en regering så allvarligt. Det kan vara din plikt idag, eller min. Men förräderi mot folket, mot mänskligheten, mot Gud är en stor synd som man inte kan ta lätt på.
~ Theodore Parker
Att inte Brynäs säkrade Sm-guldet på hemmaplan. Men men, nya tag på Tisdag.
Säg vad du vill men säg inte emot! En avvikande åsikt är mot samhället ett hot! - Vinterdis
Först hade jag ett virus, sen halsfluss och nu virus igen. Läkarna verkar inte vara riktigt säkra på vad jag har. Dessutom frågade läkaren på vårdcentralen idag: "Men vad är ditt problem". "Hörs inte det" sa jag med knappt hörbar väsande röst. Fick i alla fall en ny hostmedicin som "skall göra susen". Fasen vet.
Skald (2012-04-16)
Adoremus (2012-04-17)
Bokmärken